Viittiskö joku vielä vastata tähän mun viestiin?
Ei ole mikään pakollinen kreatiini.
mutta siitä saat kivaa lisäpotkua treeniin;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viittiskö joku vielä vastata tähän mun viestiin?
Ei ole mikään pakollinen kreatiini.
Eli mikä olis hyvä sekoitussuhde á la maito+hera80+malto6 70kg jantterille? Ei viittis ihan semmosta jogurttia juoda, eikä myöskään litra tolkulla ihan juoksevaa maitoa. Kiitos jo etukäteen! :PEi ole mikään pakollinen kreatiini. Lyö lisää vaan maltoa ja heraa. tuplaa nyt alkuun ainakin satsit.
Eli mikä olis hyvä sekoitussuhde á la maito+hera80+malto6 70kg jantterille? Ei viittis ihan semmosta jogurttia juoda, eikä myöskään litra tolkulla ihan juoksevaa maitoa. Kiitos jo etukäteen! :P
Samaa on pohdittu täälläkin.. oon kokeillu ottaa heti salin jälkeen ja myös vasta sellasen reilun puolentunnin uinnin jälkeen.Kertokaahan, viikonloppuisin mulla on tapana käydä Sali + uinti siten että ensin normi punttireeni + heti perään uimaan kun uimarata ja sali samassa paikassa.. Eli otanko palkkarin heti punttireenin jälkeen ja syöksyn uimaan? Vai eka molemmat n. 1h puntti + 1h uinti ja vasta sitten palkkari? Onko tällä suurta merkitystä miten tekee?
Tietääkseni fruktoosi on aika hidas hiilihydraatti sokeriksi.Käyttääkö kukaan mehua malton sijasta? Itse tuli tänään nakattua shakerillinen heraa ja 3dl Tropicanan täysmehua. Millasta infoa olisi teillä kertoa tuon täysmehun hiilareiden imeytymisestä verrattuna maltoon?
Ei tuo todellakaan kalliimmasta päästä ole..Tiedä oikein mihin aiheeseen laittaa joten toivottavasti ei pahemmin haittaa.
Millaista kilohintaa teidän hera/malto(/kreatiini) palautusjuomista löytyy? Särähtääkö 9,8e/kg teidän korvaa pahasti vai onko ihan kelpo hinta?
Ainakin tuo Strength vois olla asiallinen. Mahtaa olla tosin kallista.Osaako joku sanoa onko näistä Lappidocin uusista tuotteista mihinkään.
Tuollainen firman mainosti itseään yhdessä sm liigan pelissä.