Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jos nyt yleensä on tottunut pelkkää maltoa+Heraa sekottelemaan palkkariin jota on kolmesti viikossa juonut, mutta jos nyt lisää 5g kreatiinia+5g glutamiinia sekaan pitääkö sitä jotenkin kausittain ottaa vai voiko ihan aina lisätä glutamiinit+kreatiinit?

Kannattaa lukaista säie jossa kreatiinista on kerrottu kaikki tarpeellinen ja jopa tarpeeton.

Itse vaihdoin FAST:n palkkarit Mannisen MyoRecoon, perään heitän beta-alaniinit ja lusikallisen FAST:n soijaa jotta vähän lantraantuu. On ainakin näin ensituntumalta todella hyvää settiä, toisaalta eipä muissakaan kyllä ole valittamista ollut Leaderin tuotteita lukuun ottamatta.

Oisko kellään tietoa mass whey suklaan ja minttusuklaan sisältämästä kaakaojauheesta? Tossa ois toi tuotteen sisältö: Heraproteiinikonsentraatti, dekstroosi, kaakaojauhe, aromiaineet, makeutusaine (aspartaami). Elikkä onko toi jotain sokerimömmöherkku kaakaojauhetta vai ihan puhdasta kaakaota? On ollu nääs hampaat vähän herkässä ni ei viittis makeeta kauheen montaa kertaa päivässä vedellä.. Ja onko dekstroosi vahingollista hampaille, ku se on kuiteski rypälesokeria?

Aattelin täällä kysästä, että millanen olis alottelialle sopiva proteiini.. Ei hirveen kallis ja olis vaan yks jauho, siis ettei ite tarttis muutaku sekottaa maitoon tai veteen se.

1dl UFS:n Wheytä ja Maltoa, lisäät mausteeksi vaikka ripauksen kaakaojauhetta tjsp ja voila.. Ja halpaa ku saippua :)

E: Superstock, tää oli omistettu sulle. Ja jos haluat vaan proteiinia, jätät malton pois. Palkkarina toi resepti kuitenki toimii hyvin

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mutta onkohan hirveästi vahinkoa kehitykselle, jos (kevyt)maitoon sekoittaa? Itse olen ainakin huomannut, että menee mukavammin alas maidon kanssa.

Mutta onkohan hirveästi vahinkoa kehitykselle, jos (kevyt)maitoon sekoittaa? Itse olen ainakin huomannut, että menee mukavammin alas maidon kanssa.

Tuskinpa se missään tuloksissa näkymällä näkyy sekoitit sitten maitoon tai veteen.. Kummastuttaa vaan että kuka raahaa salille maitoa vaan sen takia että saa sekoittaa palkkarin siihen. Sehän lämpenee ja kaikkea:urjo:

Tuskinpa se missään tuloksissa näkymällä näkyy sekoitit sitten maitoon tai veteen.. Kummastuttaa vaan että kuka raahaa salille maitoa vaan sen takia että saa sekoittaa palkkarin siihen. Sehän lämpenee ja kaikkea:urjo:
Toiset juo palkkarin vasta kotona? Eikös täällä joku vasta pistänyt kasan linkkejä, missä se maito ja imeytymisen hidastumismyytti kumottiin?

Toiset juo palkkarin vasta kotona? Eikös täällä joku vasta pistänyt kasan linkkejä, missä se maito ja imeytymisen hidastumismyytti kumottiin?

Kuten sanoin, niin tuskin missään näkyy sekoittipa sitten maitoon tai veteen. Eikä sillä nauttimisen ajankohtakaan tosiaan oo niin justiinsa, mutta varmasti se silti paras on mahdollisimman nopeasti nauttia, jopa osittain ennen salia jotta ravinteita on saatavilla heti treenin jälkeen.

Nämä on joka tapauksessa aina niin marginaalisia juttuja, että käytännön merkitystä ei juuri liene joten sama se mulle on. Mää nappaan palkkarit heti salin jälkeen koska kroppa huutaa energiaa ja sekoitan veteen siksi että se on kätevää. Ja ylipäätään käytän palkkaria siksi että kiinteä ruoka menee salin jälkeen huonosti alas.

Oon tässä pari kuukautta nyt treenannut ilman minkäänlaisia ravintolisiä sun muita. Eli ihan kotiruokaa ja ruokavalio kunnossa, mutta nyt olen alkanut miettimään näitä palautusjuomia. Eli mikä olisi sopiva peruspalkkari tälläselle 16v kundille, joka käy 3x/vko salilla.

Eli mitä minun pitäisi ostaa? Noita heraproteiinijauheita on miljoona erilaista ja maltoja yhtä paljon.

Eli kysymykset kuuluvat:

1. Mikä olisi hyväksi todettu ja tehokas palautusjuoma?
2. Kuinka usein tämä juoma pitäisi nauttia, kuinka usein ja kuinka paljon?

Hiieman sekavan oloista tekstiä, toivottavasti joku saa selvää :D'

PS. Olen näitä threadeja lueskellut, mutta en ole vielä oikeen selvyyteen päässyt näistä.

Oon tässä pari kuukautta nyt treenannut ilman minkäänlaisia ravintolisiä sun muita. Eli ihan kotiruokaa ja ruokavalio kunnossa, mutta nyt olen alkanut miettimään näitä palautusjuomia. Eli mikä olisi sopiva peruspalkkari tälläselle 16v kundille, joka käy 3x/vko salilla.

Eli mitä minun pitäisi ostaa? Noita heraproteiinijauheita on miljoona erilaista ja maltoja yhtä paljon.

Eli kysymykset kuuluvat:

1. Mikä olisi hyväksi todettu ja tehokas palautusjuoma?
2. Kuinka usein tämä juoma pitäisi nauttia, kuinka usein ja kuinka paljon?

Hiieman sekavan oloista tekstiä, toivottavasti joku saa selvää :D'

PS. Olen näitä threadeja lueskellut, mutta en ole vielä oikeen selvyyteen päässyt näistä.

1. Halvinta mahdollista maustamatonta/maustettua heraa + maltoa vaikka 50/50 suhteessa, kreatiiniä voit vielä ottaa lisäksi jos haluat.

2. Heti treenin jälkeen edellämainitussa suhteessa, veteen sekoittaen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom