Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En nyt ihan tiedä onko tämä oikea paikka tälle, mutta olen 17-vuotias äskettäin harrastuksen aloittanut miehen alku ja tarvitsisin nyt hieman neuvoa hyvän palautusjuoman valinnassa.
Maun takia olen päätynyt valmiiksi sekoitettuihin tuotteisiin ja mielessäni on pyörinyt UFS R3 -palautusjuoma. Haen hyvää hinta/laatusuhdetta ja käyn suunnilleen joka toinen päivä salilla. Ehdotuksia niin tuotteen kuin maun suhteen otetaan vastaan.
Jep parempaa nuin mutta eikös siinä haettu valmista satsia?vähä samaa linjaa ,mutta mass whey + mass malto
Eiköhän se oo aina ainakin nuin halpaa. Se on näitä suomi soffa tarjouksia jotka on aina voimassa =)EDIT: Mihinkähän asti toi 50€ tarjous on voimassa tosta mass recoverystä? Nappulaa ei nimittäin ole ennen kun opintotuki kolahtaa tilille.
Missä roheiinit?
kylläAivan, Whey+:aa lisäksi?
Viittiskö joku vielä vastata tähän mun viestiin?Olen 16v 70kg 3x/vko treenaava junnu, olen tähän asti ottanut palautusjuomana 4dl rasvatonta maitoa + 0,5dl FAST HERA80 jauhetta + 0,5dl FAST MALTO6 jauhetta. Kummassakaan näistä jauheista ei ole kreatiinia ja vanhemmat suhtautuvat kreatiinin käyttöön todella negatiivisesti. Tarvitsenko vielä tässä iässä kreatiinia? Ja onko nuo sekoitus-suhteet kohdallaan?
kyllä
Viittiskö joku vielä vastata tähän mun viestiin?