Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Palkkari aloittelijalle

En nyt ihan tiedä onko tämä oikea paikka tälle, mutta olen 17-vuotias äskettäin harrastuksen aloittanut miehen alku ja tarvitsisin nyt hieman neuvoa hyvän palautusjuoman valinnassa.
Maun takia olen päätynyt valmiiksi sekoitettuihin tuotteisiin ja mielessäni on pyörinyt UFS R3 -palautusjuoma. Haen hyvää hinta/laatusuhdetta ja käyn suunnilleen joka toinen päivä salilla. Ehdotuksia niin tuotteen kuin maun suhteen otetaan vastaan.

En nyt ihan tiedä onko tämä oikea paikka tälle, mutta olen 17-vuotias äskettäin harrastuksen aloittanut miehen alku ja tarvitsisin nyt hieman neuvoa hyvän palautusjuoman valinnassa.
Maun takia olen päätynyt valmiiksi sekoitettuihin tuotteisiin ja mielessäni on pyörinyt UFS R3 -palautusjuoma. Haen hyvää hinta/laatusuhdetta ja käyn suunnilleen joka toinen päivä salilla. Ehdotuksia niin tuotteen kuin maun suhteen otetaan vastaan.

mass recovery 5kg maku päätä itse. helppoa ja halpaa.

vähä samaa linjaa ,mutta mass whey + mass malto
Jep parempaa nuin mutta eikös siinä haettu valmista satsia?

Tällä hetkellä itsellä
Mass recovery suklaa, mass malto, mass whey minttusuklaa ja massin kreatiini. Kyllä nuilla saa tehtyä jo vaikka minne sopivaa rokia.

Eiköhän tää oo lyöty nyt lukkoon, eli mass recovery 5kg ja sillä mennään suunnilleen seuraavat 5kk. Katsellaan niitä muita ravinteita sitten myöhemmin ;)

EDIT: Mihinkähän asti toi 50€ tarjous on voimassa tosta mass recoverystä? Nappulaa ei nimittäin ole ennen kun opintotuki kolahtaa tilille.

Olen 16v 70kg 3x/vko treenaava junnu, olen tähän asti ottanut palautusjuomana 4dl rasvatonta maitoa + 0,5dl FAST HERA80 jauhetta + 0,5dl FAST MALTO6 jauhetta. Kummassakaan näistä jauheista ei ole kreatiinia ja vanhemmat suhtautuvat kreatiinin käyttöön todella negatiivisesti. Tarvitsenko vielä tässä iässä kreatiinia? Ja onko nuo sekoitus-suhteet kohdallaan?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kertokaahan, viikonloppuisin mulla on tapana käydä Sali + uinti siten että ensin normi punttireeni + heti perään uimaan kun uimarata ja sali samassa paikassa.. Eli otanko palkkarin heti punttireenin jälkeen ja syöksyn uimaan? Vai eka molemmat n. 1h puntti + 1h uinti ja vasta sitten palkkari? Onko tällä suurta merkitystä miten tekee?

Moro vaan. Ihan kysyisin pätevämmiltä nykyisten juomieni "oikeellisuutta" varmistaakseni ja muuttaakseni mikäli tarpeen.
Eli:
Ennen treeeniä
4rl Malto6
Essential Amino 1tl
L-Glutamiini 1tl
Oboy 2rl

Jälkeen
2rl Malto6
2rl Dextro
1tl Creatiini
Essential Amino 1tl
L-Glutamiini 1tl
Oboy 2rl

Miltä kuulostaa ja vaikuttaa, kiitos etukäteen jo!

Olen 16v 70kg 3x/vko treenaava junnu, olen tähän asti ottanut palautusjuomana 4dl rasvatonta maitoa + 0,5dl FAST HERA80 jauhetta + 0,5dl FAST MALTO6 jauhetta. Kummassakaan näistä jauheista ei ole kreatiinia ja vanhemmat suhtautuvat kreatiinin käyttöön todella negatiivisesti. Tarvitsenko vielä tässä iässä kreatiinia? Ja onko nuo sekoitus-suhteet kohdallaan?
Viittiskö joku vielä vastata tähän mun viestiin? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom