Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Miks treenin jälkee pitää saada näläntunne pois :o?? Mitä nopeemmin se RUOKA uppoo reenin jälkee sitä parempi. Itel ainaki on just se ongelma harjootusten jälkeen, että ruoka ei meinaa mennä alas. Siks menee palkkari+hetken päästä kaurahiutale+rahka+maitopirtelö ja siitä parintunnin päästä se kunnon sapuska.

Jos tosiaan on mahdollisuus/maha vetää niin se treeninjälkeinen ateria on tärkeämpi kuin palautusjuoma.

No välillä on niin hirvee nälkä jo kun lähtee salilta pois, ja mulla menee se n. 1 tunti treenin jälkeen ennen kuin syö kun käyn vasta himassa suihkussa ja sit tekee viel ruuan. Tolla selvii siihen asti hyvin:D

Jos löytyy esm.sauvasekoitin, niin sillä vaan soosiks noi banaanit ja rahka. Plus vähän jotain nestettä sekaan. Siinähän sitä palkkaria

onks ne pakko saada sekaste? eli haittaako jos eka syö vaikka banskun ja sit käy suihkus ja saunas ja sit menee kotia syömään rahkan??

onks ne pakko saada sekaste? eli haittaako jos eka syö vaikka banskun ja sit käy suihkus ja saunas ja sit menee kotia syömään rahkan??
Tarkotus ois reenin jälkeen mahdollisimman nopeasti huitasta se palkkari naamariin. Sauvasekoittimella soosattuna saisit nää helpommin alas..

Mä heitän setin Mass Nutrionin pulvereita. Mitallinen IsoWheytä, puolikas mitallinen Maltoa, pikkumitalliset glutamiinia ja leusiinia. Suklainen on tuo hera ja hemmetin hyvää.

Mä heitän setin Mass Nutrionin pulvereita. Mitallinen IsoWheytä, puolikas mitallinen Maltoa, pikkumitalliset glutamiinia ja leusiinia. Suklainen on tuo hera ja hemmetin hyvää.
Mites peittää tuo suklaanmakuinen heraisolaatti leusiinin maun? Olis mulla kans tarkoitus tilata leusiinia, heraa yms. ja leusiini on kuulemma älyttömän pahaa mutta minttusuklaahera peittää sen maun hyvin, niin tuli mieleen että ku tuo perus suklaahera on IMO paremman makuista niin mites sen läpi maistuu tuo leusiini?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

mass nutrionin pakkaukset saattuu olemaan vähän turhan MASSiivisia. Täytynee tyytyä ostamaan hintavahkoa fastin hera80, kun ei muita maustettuja heroja tunnu löytyvän?

mass nutrionin pakkaukset saattuu olemaan vähän turhan MASSiivisia. Täytynee tyytyä ostamaan hintavahkoa fastin hera80, kun ei muita maustettuja heroja tunnu löytyvän?
Mitä haittaa siitä että ne on MASSiivisia? Saat kerralla enemmän eikä tarvi kokoajan kaupassa olla?

Mites peittää tuo suklaanmakuinen heraisolaatti leusiinin maun? Olis mulla kans tarkoitus tilata leusiinia, heraa yms. ja leusiini on kuulemma älyttömän pahaa mutta minttusuklaahera peittää sen maun hyvin, niin tuli mieleen että ku tuo perus suklaahera on IMO paremman makuista niin mites sen läpi maistuu tuo leusiini?

Ainakin itse olen mansikan ja minttusuklaan makuisilla saanut peitettyä leusiinin maun peitettyä.

Osaako kukaan sanoo onko se Mass Whey minttusuklaa saman makuinen kun recovery. Ku maistoin recoveryä ja oli hyvää, mut sit jos se whey ei ookkaan ja se on 4kg purkissa nii vähä nakertaa.

Osaako kukaan sanoo onko se Mass Whey minttusuklaa saman makuinen kun recovery. Ku maistoin recoveryä ja oli hyvää, mut sit jos se whey ei ookkaan ja se on 4kg purkissa nii vähä nakertaa.

Mass recoveryä en ole maistanut, mutta mass whey on tosi hyvää.

Luulenpa, että maut ovat kutakuinkin samoja :)

Nyt pitäis saada päätettyä MASSin WHEYn tai RECOVERYn välillä. Elikkäs RECOVERYssähän on aika tasaisesti proteiinia/hiilareita (40g/48g per 100g) ja WHEYssä sitten pääasiassa proteiinia (78g/7g). Plus RECOVERYssa olisi 5g per 100g kreatiinia, jota WHEYssä ei ole.

Eniten kiinnostusta olisi sitä jauhetta kohtaan, joka sopii parhaiten lihasten kasvatukseen. Näin äkkiseltään ajateltuna tuo WHEY korkeilla proteiinimäärillään sopisi siihen paremmin, mutta olen aikaisemmin käyttänyt Leaderin After- recovery- jauhetta, jossa mukana oli myös kreatiinia, joten minkälainen muutos näkyisi voimissa, jos kreatiinia ei enää käytäkään? Mutta sitten taas jos käytän tuota RECOVERYa, niin alkaisiko muukin kuin lihas kasvamaan, kun siinä noita hiilareita on aika lailla?

Massin minttusuklaa on kyllä hyvää. Pari viikkoa sitten ostin vaihtelun vuoksi banaania. Ihan hyvä, mutta nopeasti kyllästyin tohon. Tulee kuitenkin se 10-150g päivässä juotua. No eihän se 4kg kestä enään ku pari viikkoa niin saa taas minttusuklaata.

Nyt pitäis saada päätettyä MASSin WHEYn tai RECOVERYn välillä. Elikkäs RECOVERYssähän on aika tasaisesti proteiinia/hiilareita (40g/48g per 100g) ja WHEYssä sitten pääasiassa proteiinia (78g/7g). Plus RECOVERYssa olisi 5g per 100g kreatiinia, jota WHEYssä ei ole.

Eniten kiinnostusta olisi sitä jauhetta kohtaan, joka sopii parhaiten lihasten kasvatukseen. Näin äkkiseltään ajateltuna tuo WHEY korkeilla proteiinimäärillään sopisi siihen paremmin, mutta olen aikaisemmin käyttänyt Leaderin After- recovery- jauhetta, jossa mukana oli myös kreatiinia, joten minkälainen muutos näkyisi voimissa, jos kreatiinia ei enää käytäkään? Mutta sitten taas jos käytän tuota RECOVERYa, niin alkaisiko muukin kuin lihas kasvamaan, kun siinä noita hiilareita on aika lailla?
Riippuu ihan sun muista syömisistäs. Palkkaariin recovery on jees, mutta ruokailun yhteydessä pelkkä whey. Wheyn kimppaan kun ostat maltoa niin saat palkkarin (+kreatiinia jossiltä tuntuu).

Riippuu ihan sun muista syömisistäs. Palkkaariin recovery on jees, mutta ruokailun yhteydessä pelkkä whey. Wheyn kimppaan kun ostat maltoa niin saat palkkarin (+kreatiinia jossiltä tuntuu).

Olisiko tuo whey + malton sekoittaminen sitten oikeastaan sama asia kuin suoraan recoveryn juominen? Pidän yleensä syömisen ja lisäravinteiden juomisen erillään, eli varmaan recovery soveltuisi paremmin? Normaaliruoista tulee päivässä n. 1200-1400 kaloria ja jakauma n. 50% hiilareita, 35% proteiinia ja loput rasvoja.

Suositut

Back
Ylös Bottom