Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ehdottoman hyvä yhdistelmä mitä itsellä aina on perus massa/proteiinidrinkiksi on UFS.n Ion92+Malto, niistä saa sekotettua hyvin oman tarpeen mukaiset ravintojaot. Toki toi Ion92 on aika kallista, mutta ihan ehdottomasti parasta laadullisesti IMO. Palkkarina Fastin Muscle+.
Tosin huomasin tässä taannoin, että Kärkkäisellä on todella halpoja valmisteita... Tästä lähtien täytyy käydä sen kautta.. Hakkaa luontaistuotekauppojen ja muiden hinnat kyllä mennen tullen.

En tiedä onko tällainen mainostus kiellettyä.. Tiedän pitäisi kerrata foorumin säännöt taas.

1. Toi Ion92 kannattas sijottaa palkkariks koska et tee helvettiäkää "välipala/massa" juomal mikä helähtää kropan lävitte nopeemmin ku mikään muu proteiinidrinksu (isolaatti), mieluummin kaseeini/hera combo vaikka.

2. Saat melkeinpä netistä halvimmat protskut jos jaksat hetken googlettaa.

3. Eikä noissa "massajuomissa" oo mun mielestä mittää ituu koska ovat melkei pelkkää sokeria mikä jää vyötärölle, ellet sitä sitten vartavasten halua.

Näin mun mielestä, korjailkoo joku fiksumpi jos meni väärin.

Nyt on mennyt jonkun aikaa palkkarina pelkkä Evolution Whey Mix treenin jälkeen. Mennäänkö tässä nyt pahasti metsään, kun hiilarit tulee otettua ruoasta (banaania, omenaa jne.) vasta joskus 1h päästä Wheyn otosta??

[mod]Ei linkkejä muihin kauppoihin.[/mod]

Vedin aikasemmin Mass Blastia 2dl ja 1dl heraa kylkeen + kreatiini sillon kun sitä käytän.
Arvot tossa mikstuurissa oli öbaut:
Energiaa 505kcal
Proteiini 60g
Hiilarit 50g
Rasva 5g

Kysymys kuuluukin:
Vaihdoin nyt Massan maltoon.. Teenkö herasta ja maltosta setin, jonka ravintoarvot ovat samaa luokkaa kun ton aikasemman palkkarin kanssa vai onko noiden arvojen suhteet jotenkin viturallaan? :D

Osaakos joku sanoa miltä Massin Whey suklaa maistuu verrattuna Evolutionin Whey 1:seen tai Whey Mixiin tai Star Nutritionin Whey 80:seen? Tällä hetkellä käytössä Star Nutritionin Whey 80 ja kun ostin duuniin pussin Evon Whey 1:stä ni vähän turhan makealta maistuu kun oon tottunu tuohon Whey SN Whey 80:seen, joka maistuu enemmänki suklaapirtelöltä, eli ei niin imelä. Kuinkas Massin suklaa?

Entä miten Massin Whey minttusuklaa vs. Fastin Hera 80 minttusuklaa? Nimenomaan siis makueroja/mielipiteitä haen.

Kiitos!

Entä miten Massin Whey minttusuklaa vs. Fastin Hera 80 minttusuklaa? Nimenomaan siis makueroja/mielipiteitä haen.

Kiitos!

Massin minttusuklaa on kyllä ihan king, parasta ikinä. Banaani sitten taas on aivan perseestä, ei sekotu kunnolla ja maistuukin pahalle (tosin vaikka pahaa onkin, niin ei silti yhtäpahaa kuin esim fastin tuotteet)

"Osaakos joku sanoa miltä Massin Whey suklaa maistuu verrattuna Evolutionin Whey 1:seen"
samalta :D mul oli ennen massia tota evolutionia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vedin aikasemmin Mass Blastia 2dl ja 1dl heraa kylkeen + kreatiini sillon kun sitä käytän.
Arvot tossa mikstuurissa oli öbaut:
Energiaa 505kcal
Proteiini 60g
Hiilarit 50g
Rasva 5g

Kysymys kuuluukin:
Vaihdoin nyt Massan maltoon.. Teenkö herasta ja maltosta setin, jonka ravintoarvot ovat samaa luokkaa kun ton aikasemman palkkarin kanssa vai onko noiden arvojen suhteet jotenkin viturallaan? :D

mun mielestä toi proteiinimäärä on aika hurja. eikö semmoinen 30-40g miehelle ole ihan riittävästi kerralla nautittuna? Mulla on yleensä vain 20-25g kun kuitenkin syö sen oikean ruoan tunnin päästä jossa toinen sama lisää. Näinkin päivälle tulee 150g joka on melkein 3g/kg (näin dieetillä).

En oo ennen vetäny kun jotain jugurttia ja banaanin palautukseks, mut nyt sitten noita ihan kunnon palautusjuomia jossa ois protskujakin oon alottanut vetää. Mitä mieltä olette, kehtaako esim. gainomax recoveryn tai FAST Power Shake:n vetää aina treenin jälkeen? Huolestuttaa, että noissa ois kauheesti lisäaineita, mutta tuoteselostuksen mukaan ei hirveesti pitäs olla. Kätevää toi on kun saa 30g proteiinia nopeesta juomasta, niin helpottaa päivän proteiinin saantia.

Jooh olen nyt käynyt salille n. 3kk ilman palkkareita, niin aloin tässä miettiä pitäisköhän alkaa käyttää. Ongelmanahan on, ettei ole minkäänlaista hajua miten niitä oikein sekoitellaan, ostetaan jne... Elikkä kaupassa on tota FAST heraa (20e) ja FAST maltoa(5e), niin on myös tarjolla jotain American protui ja hiilareita, jotka ovat siis käsitykseni mukaan samaa tavaraa, mutta hinta on paljon alhaisempi, protut jotain 13e (sama määrä kuin ylhäällä mainituissa), hiilareista ei tietoa. Kumpaa suosittelisitte ja kannattaako kahta eri valmistajaa alkaa sekoittelemaan?

Millasina määrinä noita tulee ym. pikkuseikkoja jos kertoisitte, niin olisin kiitollinen =P. Varmasti ollaan jo ennenkin kysytty, mutta en viitsiny kaikkia sivuja alkaa kattomaan läpi...

Minä mistään mitään tiedä mutta kokeilu mielessä aloin käyttää ÖVERI kokoisia palautusjuomia niin ainakin voimat kasvoivat aika nopeaa, lisäksi saatan ottaa vielä yhden proteini drinkin pitkin päivää maitoon sekoitettuna.

Palautus juomani sisältää
mass whey suklaa 50-100g
mass malto 30-100g

lisä drinkki sisältää
mass whey suklaa 60g
mass malto 20g
rasvaton maito 5 desiä

Tietenkin olen kalorit pitänyt muutenkin ylhäällä niin ei kaikkea voiman pakkautumista voi pelkkien lisäravinteiden piikkiin laittaa, mutta jatkossakin ajattelin pitää jauhojen määrän palautus juomassa suositeltua korkeampana. Proteinia tulee ainakin päivässä tarpeeksi kuin ruoka valioon kuuluu päivittäin raejuustoa,rahkaa, vähärasvaista juustoa sekä lihaa jossakin muodossa.

Jooh olen nyt käynyt salille n. 3kk ilman palkkareita, niin aloin tässä miettiä pitäisköhän alkaa käyttää. Ongelmanahan on, ettei ole minkäänlaista hajua miten niitä oikein sekoitellaan, ostetaan jne... Elikkä kaupassa on tota FAST heraa (20e) ja FAST maltoa(5e), niin on myös tarjolla jotain American protui ja hiilareita, jotka ovat siis käsitykseni mukaan samaa tavaraa, mutta hinta on paljon alhaisempi, protut jotain 13e (sama määrä kuin ylhäällä mainituissa), hiilareista ei tietoa. Kumpaa suosittelisitte ja kannattaako kahta eri valmistajaa alkaa sekoittelemaan?

Millasina määrinä noita tulee ym. pikkuseikkoja jos kertoisitte, niin olisin kiitollinen =P. Varmasti ollaan jo ennenkin kysytty, mutta en viitsiny kaikkia sivuja alkaa kattomaan läpi...

Ei mitään väliä merkillä, näin amatööreille piisaa että proteini on mielellään heraa,halpaa ja hyvän makuista. Maltohan on sitten vaan hiilihytraattia. Ei muuta kuin heti isot sankot tilaukseen ja ja laitat pulvereita aina sheikkeriin mielellään liikaa kuin liian vähän.

Nyt on palkkarit loppu joten väliäaikaisesti vedän malto + soija 50%/50% -suhteella. On muuten yllättävän hyvää soija nyt kun siihen on tottunut, liekö enää osaa tavallista kaupan palkkaria hörppiäkään?

Mitä tulee tuohon överipalkkareihin^ mielestäni voisi olla kokotaulukot purkin kyljessä, Bull varmasti tarvitsee hieman eri setit kuin alle 80kg kynikset ;)

Mass Nutritionin Recovery n.70g + Leader BCAA 10g + hieman Fastin Maltoa sekaan. Tolla saanu ainakin treenin jälkeisen näläntunteen vähäks aikaa pois

Mass Nutritionin Recovery n.70g + Leader BCAA 10g + hieman Fastin Maltoa sekaan. Tolla saanu ainakin treenin jälkeisen näläntunteen vähäks aikaa pois

Miks treenin jälkee pitää saada näläntunne pois :o?? Mitä nopeemmin se RUOKA uppoo reenin jälkee sitä parempi. Itel ainaki on just se ongelma harjootusten jälkeen, että ruoka ei meinaa mennä alas. Siks menee palkkari+hetken päästä kaurahiutale+rahka+maitopirtelö ja siitä parintunnin päästä se kunnon sapuska.

Jos tosiaan on mahdollisuus/maha vetää niin se treeninjälkeinen ateria on tärkeämpi kuin palautusjuoma.

Okei joo elikkäs heitän n. 30g heraa ja 50g maltoa n. 5dl veteen?

Laitan mielummin maitoon nii tulee enemmän kaloreita. Vielä punaseen:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom