Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
kuinka iso määrä ois hyvä palkkari ja muutenki ? pakkauksessa luki että annos 100g mutta eihän pussista saa sillä kun 8 annosta !?

Aivan :). Se siinä se huono puoli onkin. Osta mieluummin erikseen heraa ja maltoa ja sekoittele siitä niin käy halvemmaksi. Pakkiksen kaupassa niitä pitäisi saada ja hyvään hintaan. Heraa ennen treeniä 25-40 g ja treenin jälkeen saman verran sekä maltoa 40-100g.

Kuultu on ja monesti, tässä nyt etsitään VAIN sitä halvinta hintaa.

Elä nyt suutu hyvä ihminen :D. En tiedä millä seudulla asut joten sen suhteen paha neuvoa. Varmaan tilaamalla jostain tukkuna saisi helpoiten ja halvimmalla. Oletko tämänkin kuullut monesti :D?

Jos halvinta palautusjuomaa hakee niin se on 1litra maitoa.

Mutta jos tehokkainta hakee niin maitoa ei pelkästään kannata ottaa. Tosin esim. jossain tutkimuksessa oli huomattu, että maito oli tehokkaampi kuin vesi tai urheilujuoma palauttamaan nestetasapainoa, että ei se maito huoano ole.

kysyn nyt jos joku osaa nopeasti vastata ja perustella. Eli dietillä, reippaasti miinuskaloreilla mennään ja punttia melkein joka pvä (n. 1h puntti, josta 30-40min kuntopyörää). Mikä palkkari? Mass blast/HT-R/Muscle+? rahaa nyt käytössä juuri tuo 50e.
tai jos tolla 50e:lla saa jotain purkkeja mitä yhdistelemällä saa sopivan palkkarin dietille. maku ei oo pääasia!

kysyn nyt jos joku osaa nopeasti vastata ja perustella. Eli dietillä, reippaasti miinuskaloreilla mennään ja punttia melkein joka pvä (n. 1h puntti, josta 30-40min kuntopyörää). Mikä palkkari? Mass blast/HT-R/Muscle+? rahaa nyt käytössä juuri tuo 50e.
tai jos tolla 50e:lla saa jotain purkkeja mitä yhdistelemällä saa sopivan palkkarin dietille. maku ei oo pääasia!
Kannattaa ostaa hera ja malto erikseen. Voit sitten itse annostella hiilihydraatin määrän/suhteen esim. treenin tehon perusteella.

en noista tiedä mitään ;D aina ollu pihalla näistä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Dodii tulipa tilattua taas: leusiinia 500g, 9,90 euroa, 3kg maltodekstriiniä 17,80 euroa, 2kg kreatiinia 20 euroa, 5kg heraproteiinia 55,90 e = 1kg per 11,90

Ennestää löytyy kaapist UFS maltoo, heraa, glutamiinia

Meneepi "sörsselit" uusiks :)

proteiini / hiilari suhde

Varmaan ois saattanu vastaustakin löytyä mutta ei jaksa koko threadia lukea läpi..

NOH, mulla ois tuossa pöydällä iso pönttö heraproteiinia (Whey-80), tollasta:

100 gr kohti
Rasvaa: 8 g
Proteiini: 76 g
Hiilihydraatteja: 5 g
Kaloreja: 410 kcal

Aattelin tehdä siitä palkkarin itse maltoa ja kreaa lisäämällä. Missä suhteessa laitan maltoa? Paljonko tulisi ottaa per annos sitten kun painoa on 80kg/170cm. 4krt viikossa salitreeni + 20-30min aerobinen päälle.

Kiitos jos joku vaivautuu.

Varmaan ois saattanu vastaustakin löytyä mutta ei jaksa koko threadia lukea läpi..

NOH, mulla ois tuossa pöydällä iso pönttö heraproteiinia (Whey-80), tollasta:

100 gr kohti
Rasvaa: 8 g
Proteiini: 76 g
Hiilihydraatteja: 5 g
Kaloreja: 410 kcal

Aattelin tehdä siitä palkkarin itse maltoa ja kreaa lisäämällä. Missä suhteessa laitan maltoa? Paljonko tulisi ottaa per annos sitten kun painoa on 80kg/170cm. 4krt viikossa salitreeni + 20-30min aerobinen päälle.

Kiitos jos joku vaivautuu.

Riippuu vähän treenin kovuudesta ja pituudesta jne. Jos vedät puolitoista tuntia punttia ja siihen puoli tuntia kovaa aerobista päälle niin voisi sellanen 80-100g maltoa tehdä terää. Taas jos puoli tuntia punttia ja 20 min kevyttä aerobista niin varmaan sellanen 30-50g maltoa riittää. Proteiinia sitten sellanen 25-40g. Jos ottaa paljon proteiinia, etenkin heraa missä on paljon leusiinia, niin ei tarvitse ottaa niin paljoa hiilareita - insuliinitasot nousevat silti ylös.

Riippuu vähän treenin kovuudesta ja pituudesta jne. Jos vedät puolitoista tuntia punttia ja siihen puoli tuntia kovaa aerobista päälle niin voisi sellanen 80-100g maltoa tehdä terää. Taas jos puoli tuntia punttia ja 20 min kevyttä aerobista niin varmaan sellanen 30-50g maltoa riittää. Proteiinia sitten sellanen 25-40g. Jos ottaa paljon proteiinia, etenkin heraa missä on paljon leusiinia, niin ei tarvitse ottaa niin paljoa hiilareita - insuliinitasot nousevat silti ylös.

:worship:
Kiitos ysikymppinen. Tuohan on 100% heraa tuo whey. Treeni on n.1-1,5h raskas puntti + 20-30min aerobinen. Ruokavalio ja painon pudotus on kokoajan samalla menossa. Eli jos oikeen ymmärsin niin ei ihan 50/50 mee vaan ois parempi hiilareita enempi saada? Mulla on vaan jotenkin tympeet fiilarit koko maltoa kohtaan ko joskus sitä join niin mulla kyllä lähtee tosi helposti sillä paino nousuun. Sitten kun vielä tuota vararavintoakin tossa vyötäröllä on mikä pitäs pois saada..

Minkämoinen hiilarimäärä tarvitaan katabolian pysäyttämiseen treenin jälkeen?
Mietin vaan, kun lueskelin Mannisen blogista, että hiilari treenin jälkeen nautittuna heikentää treenin aiheuttamaa rasvanpolttoa, mutta dieetillä toisaalta olisi imo järkevää torjua myös kataboliaa kaikin mahdollisin keinoin.

Nyt palkkarissani on 700g maltoa/dextroa ja 800g heraa. Kannattaisiko heittää sekaan esim toinen herasäkki, jolloin hiilaria olisi annoksessa n.15g?

:worship:
Kiitos ysikymppinen. Tuohan on 100% heraa tuo whey. Treeni on n.1-1,5h raskas puntti + 20-30min aerobinen. Ruokavalio ja painon pudotus on kokoajan samalla menossa. Eli jos oikeen ymmärsin niin ei ihan 50/50 mee vaan ois parempi hiilareita enempi saada? Mulla on vaan jotenkin tympeet fiilarit koko maltoa kohtaan ko joskus sitä join niin mulla kyllä lähtee tosi helposti sillä paino nousuun. Sitten kun vielä tuota vararavintoakin tossa vyötäröllä on mikä pitäs pois saada..

Jos yrittää rasvanpolttoa maksimoida niin eipä kannata hirveästi hiilareita sitten vedellä. Katsele tietenkin, miten paino laskee ja sen mukaan sitten vähennät/nostat hiilareita.

Minkämoinen hiilarimäärä tarvitaan katabolian pysäyttämiseen treenin jälkeen?
Mietin vaan, kun lueskelin Mannisen blogista, että hiilari treenin jälkeen nautittuna heikentää treenin aiheuttamaa rasvanpolttoa, mutta dieetillä toisaalta olisi imo järkevää torjua myös kataboliaa kaikin mahdollisin keinoin.

Nyt palkkarissani on 700g maltoa/dextroa ja 800g heraa. Kannattaisiko heittää sekaan esim toinen herasäkki, jolloin hiilaria olisi annoksessa n.15g?

No riippuu treenin kovuudesta jne. Ja yksilöllisyyskin merkkaa aina paljon siihen, että paljon niitä hiilareita tarvii.

Jos yrittää rasvanpolttoa maksimoida niin eipä kannata hirveästi hiilareita sitten vedellä. Katsele tietenkin, miten paino laskee ja sen mukaan sitten vähennät/nostat hiilareita.

Joo rasvanpoltto on pointtini, mutta ko tietäs sitte missä suhteessa teen sitä silmälläpitäen tuon palkkarin. Vähäisiä lihojakaan ei kuiten haluais menettää..

Joo rasvanpoltto on pointtini, mutta ko tietäs sitte missä suhteessa teen sitä silmälläpitäen tuon palkkarin. Vähäisiä lihojakaan ei kuiten haluais menettää..

Heh tuo selviää kokeilemalla parhaiten. Ota nyt vaikka sitä proteiinia 30-40g aluksi ja maltoa tuplasti enemmän ja kattele miten paino muuttuu. Itse pystynyt hyvin pudottaa painoa rasvoista, vaikka onkin vetänyt tunnin sisällä treenistä nopeita hiilareita ja runsaasti.

Ihan normaalista 1-jakoisesta punttitreenistä puhutaan, perusliikkeiden ympärille koottu, perusvoima-alueella liikutaan, joskus harvoin kävästään myös maksimivoiman puolella.
Itellä tuppaa kyl hiilari hyppäämään tarmokkaasti vyötärölle ja sen pois saaminen on sit työn ja tuskan takana aina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom