Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hera80 + malto + Kreatiini. Ok?
¨
edit: Mitä tuohon voisi vielä lisätä?

Fastin HT-R vadelmana menee nyt, ei tosin ole mikään vakkari ollut, sain halvalla. Yleensä fastin muscle +, joskus evolutionin phase 2 tai 3.

tuli tilattua taas jälleen yhet satsit pure wheytä ja kaikki näytti ihan normaalilta. Korkin päällä se muovikalvo, jonka repäsin ja kierritin korkin auki, mutta sitten paljastui että pakkauksen suulla oleva sinetti oli puoliksi irti. Voikohan tuota syödä, vaikka kaikkialla muistaakseni sanotaan, että tuote pitää palauttaa jos sinetti on irti ennen kuin itse sen on avannut? En millään jaksaisi lähteä mihkään palautusrumbaan kun vanhat protskutkin ovat todella vähissä.

Lähinnä naurattaa kun sinetissä lukee isoin kirjaimin "for your protection" jne. mutta sitten se pirulainen onkin irti :D ei näyttänyt protskua kadonneen kuitenkaan purkista.

Mistä muuten saa halvimmalla GainoMaxeja? Jos ostaa esim. laatikollisen. Noita on välillä näppärä käyttää ku on helppo ottaa mukaan.

tuli tilattua taas jälleen yhet satsit pure wheytä ja kaikki näytti ihan normaalilta. Korkin päällä se muovikalvo, jonka repäsin ja kierritin korkin auki, mutta sitten paljastui että pakkauksen suulla oleva sinetti oli puoliksi irti. Voikohan tuota syödä, vaikka kaikkialla muistaakseni sanotaan, että tuote pitää palauttaa jos sinetti on irti ennen kuin itse sen on avannut? En millään jaksaisi lähteä mihkään palautusrumbaan kun vanhat protskutkin ovat todella vähissä.

Lähinnä naurattaa kun sinetissä lukee isoin kirjaimin "for your protection" jne. mutta sitten se pirulainen onkin irti :D ei näyttänyt protskua kadonneen kuitenkaan purkista.

tuskin kukaan sinne mitään huumeita laittanut:D

Fastin Hera + malto
Ajattelin seuraavaks kokeilla Mass whey + Mass malto kuhan saan nuo fastit syötyä.
On nuo massin tuotteet puolet halvempia ku fastit..

Onkos kukaan noita masspistefi:n tuotteita kokeillu ?
Minkälaisia on ollu ?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Fastin Hera + malto
Ajattelin seuraavaks kokeilla Mass whey + Mass malto kuhan saan nuo fastit syötyä.

Minkälaisia on ollu ?

Hyviä on olleet:5: ja hinta on kohdallaan:rock:

Hyviä on olleet:5: ja hinta on kohdallaan:rock:
Vois pistää tilaukseen ku sais ekana juotua nuo vanhat pois alta..
Makujakin niin montaa ettei edes tiedä minkä valitsis :S

Fastin Hera + malto

Minkälaisia on ollu ?

Mulla tossa lattialla purkki interactiven Mammothia. Ei oikein sekotu, mutta kai se asiansa ajaa.

Mun palkkariin on aina kuulunut n. 1dl heraa ja 5g kreatiinia, maltoa myös tullut laitettua se puoli desiä silloin kun sitä on ollut.. Joskus myös Finnmax massanrakentajaa käytin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom