Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kun nyt kyse on palautusjuomista,niin miksi porukka sekoittaa pulverit maitoon? Eikö siinä mene tuo palautusjuoman idea ihan persiilleen..?

Mass Whey (banaani) 12,5e/kg
Mass Malto 3,8e/kg
= 16,3e/kg

Halvin heramalto -palkkari mitä oon markkinoilta löytänyt. Tietenki olis vielä Massin maustamaton hera 10e/kg, mutta kyllä mä ton 2,5e/kg maksan lisää maustetusta. Ja Fun lightit menee jo kalliimmaks ku valmiiks maustetut

Fastin uusi Hera80 ananas on ihmeellisen hyvää. Suosittelen.:thumbs:

Jostain syystä noista Fastin uusista herkuista tulee maha kipeäksi? Forcen racoveryä voi tintata ihan ilman sivuvaikutuksia. Mitään allergioita ei ole, eikä myöskään lakt.int. Hyvältä se minttu maistui, mutta käyttämättä valitettavasti jäi.

Ei kun tota just! Mä taas säädän.:) En käytä lainkaan maltoa, vaan ihan tota vaan sellaisenaan!
Joo, meni puurot ja vellit sekaisin. Miksi et muuten käytä ollenkaan hiilaria palkkarissa jos saa kysyä? Palkkarin ideahan olisi täyttää treenissä tyhjentyneet glykogeenivarastot mihin tarvitaan hiilaria.

Joo, meni puurot ja vellit sekaisin. Miksi et muuten käytä ollenkaan hiilaria palkkarissa jos saa kysyä? Palkkarin ideahan olisi täyttää treenissä tyhjentyneet glykogeenivarastot mihin tarvitaan hiilaria.

A) Mä olen laiska ja B) Mä kokeilen nyt tällasta LowCarbbia välillä.

Mulle tulee jokasen treenin jälkeen kuitenkin myös päivän toinen lämmin ruoka, joten en välttämättä tarttis ehkä koko palkkaria.

A) Mä olen laiska ja B) Mä kokeilen nyt tällasta LowCarbbia välillä.

Mulle tulee jokasen treenin jälkeen kuitenkin myös päivän toinen lämmin ruoka, joten en välttämättä tarttis ehkä koko palkkaria.

Siis hiilareiden pointtihan palkkarissa on se, että hiilarit säätelee insuliinin eritystä ja insuliini taas on anabolinen hormoni.. Insuliini ns. avaa solut vastaanottamaan ravintoaineita, joten näät varmaan nyt pointin.. Ja nestemäisenä sen vuoksi, että tää toimenpide tapahtuis mahd. nopeasti..

Jos mietit, että noin tunnin intensiivinen treeni kuluttaa sulta n.500-600 kaloria, niin hiilareiden osuus voi olla noin 400 kaloria (100g).. Kun sanoit, että syöt lämpösen ruoan treenin jälkeen niin sit riittäis pienempiki määrä hiilareita ja riippuu tietyst siitäki miten haluaa korvata niitä menetettyjä kaloreita välittömäst treenin jälkee. Mutta anyway... suosittelen kyl hiilareita palkkarii :thumbs:

Siis hiilareiden pointtihan palkkarissa on se, että hiilarit säätelee insuliinin eritystä ja insuliini taas on anabolinen hormoni.. Insuliini ns. avaa solut vastaanottamaan ravintoaineita, joten näät varmaan nyt pointin.. Ja nestemäisenä sen vuoksi, että tää toimenpide tapahtuis mahd. nopeasti..

Jos mietit, että noin tunnin intensiivinen treeni kuluttaa sulta n.500-600 kaloria, niin hiilareiden osuus voi olla noin 400 kaloria (100g).. Kun sanoit, että syöt lämpösen ruoan treenin jälkeen niin sit riittäis pienempiki määrä hiilareita ja riippuu tietyst siitäki miten haluaa korvata niitä menetettyjä kaloreita välittömäst treenin jälkee. Mutta anyway... suosittelen kyl hiilareita palkkarii :thumbs:

Kuinka pieni määrä riittää?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Päätin ostaa heraa ja maltoo palkkariks vaihteeks, että pystyy ite tekee oikeet suhteet. ostin tota uutta minttusuklaan makusta heraa, on muuten helvetin pahaa. tiiä sitten maistuuko kaikki hera+malto setit samalta vai johtuuko toi vaan siitä että oon tottunu massblastiin :D

UFS:än maustamaton Hera on ainakin ihan hyvää, ja kai markkinoiden halvinta. Jos sinne joukkoon änkee saman verran sokeria (Maltoa), niin kuinka joku voi itkeä mausta kun vetää kaameeseen janoon ykkösellä treenin jälkeen :)

Päätin ostaa heraa ja maltoo palkkariks vaihteeks, että pystyy ite tekee oikeet suhteet. ostin tota uutta minttusuklaan makusta heraa, on muuten helvetin pahaa. tiiä sitten maistuuko kaikki hera+malto setit samalta vai johtuuko toi vaan siitä että oon tottunu massblastiin :D

Mun mielestä taas noi Fastin uudet maut esim. just toi minttusuklaa tai toffee on sellasta herkkua että oksat pois. Makuaisteja on moneen lähtöön.

UFS:än maustamaton Hera on ainakin ihan hyvää, ja kai markkinoiden halvinta. Jos sinne joukkoon änkee saman verran sokeria (Maltoa), niin kuinka joku voi itkeä mausta kun vetää kaameeseen janoon ykkösellä treenin jälkeen :)

word!

Mulla menee palkkarina ihan perus malto6+hera80, heran makuin suklaa/minttusuklaa. Nykyään on vähän vaan ongelmia ton palkkarin kanssa, kun siitä tulee maha ihan hirveen kipeeksi, eikä mikään auta vaikka mitä tekis tai miten sen jois (nopeesti/hitaasti:D). En kyllä haluis luopua millään palatusjuomasta, varsinkin kun ostin juuri uuden säkin. Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa ongelmaa, mutta löytänyt jonkin ratkaisun?

tällä hetkellä ihan perussetti

whey3 30-40g + malto 1dl + krea 5-10g

tänään dhl optimum nutritionin minttusuklaa heraa.. ihan sairaan hyvää, eli kohta vaihtuu hera :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom