Fastin uusi Hera80 ananas on ihmeellisen hyvää. Suosittelen.:thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No laita kuule ihan sen verran sitä ku ite tykkäät. Paha sanoa mikä sun mielestä maistuu hyvältä. Riippuu tietenkin myös kaakaojauheesta.En jaksa lukea koko ketjua, joten kysympäs tällaista. Minkälaisia sekotuissuhteita käytätte jos teette itse palkkarin proteiinista, hiilareista ja kaakaosta.
Meinaan että veden kanssa hera ja proteiini on kauheaa. Tai sitten olen
Eli minkä verran kaakaojauhetta laittaisi jos proteiinia tulee esim. 1dl ja hiilareita 0,5-1dl?
Olisi kiva tietää kun muutaman päivän päästä salille jos flunssa helpottaa..
En jaksa lukea koko ketjua, joten kysympäs tällaista. Minkälaisia sekotuissuhteita käytätte jos teette itse palkkarin proteiinista, hiilareista ja kaakaosta.
Meinaan että veden kanssa hera ja proteiini on kauheaa. Tai sitten olen
Eli minkä verran kaakaojauhetta laittaisi jos proteiinia tulee esim. 1dl ja hiilareita 0,5-1dl?
Olisi kiva tietää kun muutaman päivän päästä salille jos flunssa helpottaa..
Lisäisi ehkä hieman tämänkin viestin informaatioarvoa jos kertoisit mistä kaakaojauheesta on edes kyse.tollaseen 2dl satsiin kolme sellasta öö mitä lusikallisia ne on, sen pienimmän ja suurimman välimuoto :hyvä: oisko joku jälkiruokalusikka tai vastaava. Kuitenki 1/4 dl veikkaisin, ei ole liian imelää.
Skipin Top fuel ja makuna eksoottiset hedelmät.
Aijai, ostin fastin minttusuklaaheraa, ai että oli hyvää ehoton uus lemppari
mites tää gainomax recovery jota myydään ihan kaupassa?
Tätä multakin löytyy ja hyvää on!!
Sama parasta heraa.Tätä multakin löytyy ja hyvää on!!