Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Skipin Top fuel ja makuna eksoottiset hedelmät. En oo koskaan tykänny palkkarista veteen sekoitettuna, mut tosta top fuelista tulee ihan pirtelömäistä ja maistuu mansikoilta. :kuola:

E: Se maistuu veden kaa iha ku olis maidon kaa sekotettu. Maitoon en ole edes tajunnut kokeilla ku oon ollu tohon niin tyytyväinen! Ennen siis meinas ykä tulla fastin heroista jne. veteen sekotettuna.

1 dl Whey, 1 dl Malto, t-lusikallinen glutamiinia ja sopivasti kaakaota. Sotkettuna 3-5 dl maitoa. Tulee riittävän hyvänmakuinen setti joka on helppo juoda. Kreatiinin voisi kokeeksi ottaa kohtapuoliin käyttöön myös.

Veteenkin olen noita sotkenut, mutta maito toimii itselle paremmin. Vaikka nyt avovaimoke aina kiroaakin sitä kun meidän kaikki maidot katoaa samantien kaapista. ;)

En jaksa lukea koko ketjua, joten kysympäs tällaista. Minkälaisia sekotuissuhteita käytätte jos teette itse palkkarin proteiinista, hiilareista ja kaakaosta.
Meinaan että veden kanssa hera ja proteiini on kauheaa. Tai sitten olen :david:

Eli minkä verran kaakaojauhetta laittaisi jos proteiinia tulee esim. 1dl ja hiilareita 0,5-1dl?

Olisi kiva tietää kun muutaman päivän päästä salille jos flunssa helpottaa..

En jaksa lukea koko ketjua, joten kysympäs tällaista. Minkälaisia sekotuissuhteita käytätte jos teette itse palkkarin proteiinista, hiilareista ja kaakaosta.

Eli minkä verran kaakaojauhetta laittaisi jos proteiinia tulee esim. 1dl ja hiilareita 0,5-1dl?

No laita kuule ihan sen verran sitä ku ite tykkäät. Paha sanoa mikä sun mielestä maistuu hyvältä. Riippuu tietenkin myös kaakaojauheesta.

tollaseen 2dl satsiin kolme sellasta öö mitä lusikallisia ne on, sen pienimmän ja suurimman välimuoto :hyvä: oisko joku jälkiruokalusikka tai vastaava. Kuitenki 1/4 dl veikkaisin, ei ole liian imelää.

tollaseen 2dl satsiin kolme sellasta öö mitä lusikallisia ne on, sen pienimmän ja suurimman välimuoto :hyvä: oisko joku jälkiruokalusikka tai vastaava. Kuitenki 1/4 dl veikkaisin, ei ole liian imelää.
Lisäisi ehkä hieman tämänkin viestin informaatioarvoa jos kertoisit mistä kaakaojauheesta on edes kyse.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mites tää gainomax recovery jota myydään ihan kaupassa? hiilareita 40g ja proteiinia 20g. Kaksi euroa maksaa yks purkki...

mites tää gainomax recovery jota myydään ihan kaupassa?

Tästä tuli mieleen et onko joku muu huomannu että toi gainomax aiheuttais finnejä ? Mun avomies joi noita yhteen vaiheeseen tosi paljon, ku niistä sai kivasti kaloreita eikä täytä paljon mitää. Mietin vaan et onko muillakin alkanut naama kukkimaan? Vai johtuikohan mahdollisesti jostakin muusta.

Sokeria tossa on vissiin kamalasti.

Tätä multakin löytyy ja hyvää on!!:hyper:

Mä kans ostin kokeeksi ja tykkään! En aio vaihtaa ihan hetkeen :)

Briseis: mulla ainakin exällä ainakin tuli näppyjä jos sai liikaa hiilareita esim. sokereista.
Ja saman oon huomannu itselläkin, jos liikaa vetää (huonoja) hiilareita, iho reagoi heti.

Tää on mun pakkis: n. 3 dl vettä + 1 dl Dalblads Gainer Explosion mansikka + 0,5 dl Dalblads Whey Class vanilja + 1 tl Dalblads Creapure... Jauheet tomivat ja hyvältä pakkis maistuu... :rock:

UFS:n Maltoa ja Heraa 1dl kumpaakin, 1tl kaakaojauhetta mauksi. Makuun oli aluksi totuttelemista, mutta nykyään pystyy juomaan irvistelemättä

edit. 5dl vettä lisäksi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom