Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
no jo on tujakka palautumisjuoma:rolleyes:monees litraan ton sekotat:hyper:

Heh, riittää tosta pidemmäks aikaa. Onneks, tulis melko kalliiks muuten.

Joku pari desiä heitän aina kerrallaan pöntöstä sheikkeriin ja 5g kreaa niskaan. Vettä menee joku 4-5dl sit siihen päälle.
En oo ikinä kokeillu moneenko litraan vettä koko satsi sekottuis...

Mulla on palkkarina Fastin Muscle+. Toinen pussi meneillään ja ihan tyytyväinen oon ollut. Se suklaan makuinen ei kyllä ollu mikään elämys, mutta mansikka uppoaa jo huomattavasti paremmin. Pysyn nyt ainaki toistaseks tässä, helpompaa ku oman juoman sekottaminen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on kauheankokoinen ämpäri kämpän nurkassa, johon oon itse sekoittanut valmiiksi palautusjuoman/massanlisäyssotkun.

Sisältö tilavuuksina (noin):
70% maitoproteiini
28% hiilari
2% kreatiini

Tämmöstä vetelen lähinnä salin jälkeen, joskus myös ennen salia, välipalana ja iltaisin.

Tällä hetkellä:

1dl dynamatize elite whey(sis. 5g gluta) + 0,5dl malto + 0,5dl dextro + 5g krea. Sekoitan puoleen litraan vettä.

Mulla on kauheankokoinen ämpäri kämpän nurkassa, johon oon itse sekoittanut valmiiksi palautusjuoman/massanlisäyssotkun.

Sisältö tilavuuksina (noin):
70% maitoproteiini
28% hiilari
2% kreatiini

Tämmöstä vetelen lähinnä salin jälkeen, joskus myös ennen salia, välipalana ja iltaisin.

eiks toi maitoproteiini ol vähän huonoo palkkarissa ku imeytyy niin hitaasti.illalla ois varmaa parempi.

40g Hera + 30g Malto ja 2g ruokasuolaa. Hinta tulee n. 0.65€ Starnutrion whey proteiinilla. Kreatiinit otan aamulla, koska jos laitat palkkariin kreaa niin vatsa menee sekasin. Tota maltoa laitan vaan ton 30g jos laitan reilumman määrän ni tulee hirveä turvotus :(

Dymatizen elite whey:hyn vaihdoin. Määrät ovat kumminkin samat kuin ennenkin, eli proteiinia 60g (jauhetta siis 75g) ja maltoa 100g. Miinuksella kun ollaan niin maltoa 50g.

eiks toi maitoproteiini ol vähän huonoo palkkarissa ku imeytyy niin hitaasti.illalla ois varmaa parempi.

Mm. Muscle & Fitness-lehti on jo pitkään ajanut takaa sitä faktaa, että palkkarissa tulisi olla heraa JA kaseiinia. Tutkimukset ovat osoittaneet että palkkari joka sisältää heraa JA kaseiinia rakentaa lihasta hiukan tehoikkaammin kuin perus herapalkkari.
Nykyään moni amerikkalais-bodauslehti suosittelee palkkarissa myös kaseiinia...ja ovat tehneet tätä jo pitkään.

Ja itse asiaan..

Itse vedän palkkariksi valmisjuomia. Tällä hetkellä Leaderin recovery tai Maximin maitopohjainen palautusjuoma.

Pitkään olen käyttänyt palkkarina 100g (2dl) Mass Blast + 50g (1dl) Hera80 + 30g (1dl) Malto6 + 5g kreatiini -settiä. Seuraavalla kerralla olen ajatellut ostaa Evolution Mass + UFS Whey + UFS Malto -setin P-storesta, koska se on sama setti mutta paljon halvempi. Tuosta tulee aika tuhti paketti, juon sen yleensä 60min treenin aikana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom