Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
desi ja desi, kaakkista sekaa jos neutraali maku ei miellytä. protskuu voi laittaa vähä enempiki.

Ostin tuossa äsken Leaderin G-mass 2 kg pöntön kaakaon makuisena...Sekoittuu hyvin ja maistuukin kohtalaisen hyvälle. Oli kaiken lisäksi tarjoksessa.

Toinen jota käytän ja jonka makuvalinta kaduttaa (vanilja) on myöskin Leaderin Goodnight Protein...Maistuu paskalle, mutta kyllä se iltasyömisten päälle menee niin ja näin.

En koskaan juo heti treenin päälle, sillä sekoitan edellä mainitut maitoon. Ei siitä kyllä paljoa takkiin tule.

leaderin puolen litran valmis pullot. niin halpaa ja hyvää ettei kannata mitään itse sotkea ja vielä tiskata. ravinto arvotkin hyviä valmis palkkariksi. ja hyvä kun tuli p-storeen ja toivottavasti hinta ainakin sama kun prismassa.:)

Leader CFM heraa (kaakao)~40g
Malto ~50g
Krea ~5-10g
Leusiini ~5-15g

American Mass Blast makuna minttu-suklaa. Maukas sekä pahanhajuinen massanlisäyshormoonisteroidijauho. Ikävä kyllä, mutta hän alkaa loppua.
On kyllä useita purkkeja tullu syötyä tota Mass Blastia ja tämä on mauista paras.
Kokeiltu on Mansikka ja suklaa.

Maustamaton hera, maltoo, kreaa ja kaakaojauhetta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Suklaanmakuista Muscle+ssaa maitoon sekoitettuna olen palautusjuomana käyttänyt. Sisältää itsessään kreatiinit ja glutamiinit, niin ei tarvii sitten niitä erikseen ostella. Välipäivinä aion nyt käyttää Fastin Hera 80:sta. On vähän halvempaa, kuin Muscle+

Joskus jotain heraa, joskus heraa+maltoa, joskus en mitään. Salin jälkeen syönki vasta joskus 2 tunnin päästä. Enkä millään noista tavoista o huomannu eroa palautumisessa tai kehityksessä, ja kyl täs nyt jotai näkyvää kehitystä alkaa oleen. :)

Ostin tossa Fastin hera80 ja Malto6, joista pitäs palkkari sekoittaa.
Ohjeissa neuvottiin sekoittamaan noita suhteessa 1:2 eli kaks kertaa enemmä hiilareita kuin protskuja. Netistä taas luin että nykytietämyksen mukaan paras suhde noiden välillä on 1:1. Eli kumpaa neuvoa noudatan? Paljonko nuita protskuja kannattaa olla palkkarissa 75kg miehelle kun treenaan salilla?

noin 20-30 g ja hiilihydraatteja 2x enemmän

Onko väärin jos nauttii "UFS Wheyn" ihan ilman muita kyytipoikia, mikä määrä päivässä olisi paras ja miten kannattaa jakaa tankkaus? itse laitoin 100g jauhoa eli desilitran jauhetta ja 250 ml vettä.

-Kiitos-

Onko väärin jos nauttii "UFS Wheyn" ihan ilman muita kyytipoikia, mikä määrä päivässä olisi paras ja miten kannattaa jakaa tankkaus? itse laitoin 100g jauhoa eli desilitran jauhetta ja 250 ml vettä.
On se siinä mielessä väärin :D että desi UFS Wheytä ei kyllä paina ku korkeintaan jonku 40g.
Mutta se on kyllä ihan riittävästi :) Itse laitan 50g protskua palkkariin ja vettä jonku puoli litraa. Kyllä sen huomaa jos se on liian paksua tai laihaa se juoma. Eli vettä oman maun mukaan ;)

Ite laitan palkkariin 0.5dl maltoa, 0.5dl heraa ja 0.5dl soijaa. Onko siinä mitään järkeä, kun hera imeytyy nopeasti ja soija hitaasti. Pitäiskö soija jättää pois palkkarista ja vetää vaan iltaprotskuna?

Suositut

Back
Ylös Bottom