Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mm. Muscle & Fitness-lehti on jo pitkään ajanut takaa sitä faktaa, että palkkarissa tulisi olla heraa JA kaseiinia. Tutkimukset ovat osoittaneet että palkkari joka sisältää heraa JA kaseiinia rakentaa lihasta hiukan tehoikkaammin kuin perus herapalkkari.
Nykyään moni amerikkalais-bodauslehti suosittelee palkkarissa myös kaseiinia...ja ovat tehneet tätä jo pitkään.

jaa sisältääkö maitoproteiini heraaki??hmm..en tiennykkään..

Taidat puhua itsesi pussiin tässä kohtaa..
Itse puhuin siitä että palkkarin pitäisi sisältää heraa JA kaseiinia proteiinilähteenä, en mitään itse maidosta tai maidon sisällöstä. Tai voisitko tarkentaa sen kohdan missä siitä puhuin??
Eli tällä pyrin murtamaan sen vanhan yleisfaktan että palkkarin pitäisi vaan sisältää heraa (proteiinilähteenä).

Eli mitä hait takaa siinä minun vastauksessani? Mielestäni en antanut mitään virheellistä tietoa??

eiks toi maitoproteiini ol vähän huonoo palkkarissa ku imeytyy niin hitaasti.illalla ois varmaa parempi.

Lainaus:
Maitoproteiini sisältää molemmat maidon osat, kaseiinin ja heran.

Lähde:
http://www.harjoittelu.net/maitoproteiini-ja-kaseinaatit/a/10

Eli sinä nyt tässä höpiset ihan sekavia. :whip:
Mut hyvä jos kerran voin valistaa sua näissä asioissa.. :D

Muista että sinä kyseenalaistit maitoproteiinin käytön palkkarissa (joka sisältää heran ja kaseiinin), en minä.

niinku tossa ylempänä sanoiki jo et ohan siinä molempia eli tämä tästä.

mut ohan toi jo aika hifistelyä toi palkkarin tekoki ;) kyllä sitä normaalilla heraprotskulla saa hyvät palkkarit ja tuskin mitään eroja,se ruoka kuitenki tärkein.

mutta myönnettäköön et ei ol nykyisin niin tullu enää perehdyttyä noihin ravinto/protskuihin sun muihin,ollu nii lyhytaikasii pyrähdyksii nuo meikäläisen nostelutki.
sillon alussa ku alottelin vuonna -98 ni tuliki aika aktiivisesti sen 3v ku oli hyvää treeniä,ni luettua kaikki mahollinen ravintoon liittyen.

Desi heraa, desi maltoa, muutama gramma kreatiinia, mitä muuta voi tarvita? :dance2:

Pistetää ny omaki palkkari:

35g evolution whey1 heraa
35g ufs maltoa
10g dextroosia (tuo mukavasti makua)
5g glutaa
10g kreaa
2,5g beta-alaniinia (otan 2,5g ennen salia välttääkseni kihelmöinnin)

Tällä hetkellä krea on loppu ja teen vähän tutkimusta, että vaikuttaako se oikeesti meikäläisen tuloksiin edes millään tavalla.

100g Fast total mass+

tommonen tällä hetkellä testissä. Tominut muuten hyvin, mutta tuntuu et menis vatta aina sekasi ku on juonu. En tiä mistä johtuu..koskaan aiemmin ei ole moista vaivaa ollut :(

Mm. Muscle & Fitness-lehti on jo pitkään ajanut takaa sitä faktaa, että palkkarissa tulisi olla heraa JA kaseiinia. Tutkimukset ovat osoittaneet että palkkari joka sisältää heraa JA kaseiinia rakentaa lihasta hiukan tehoikkaammin kuin perus herapalkkari.
Nykyään moni amerikkalais-bodauslehti suosittelee palkkarissa myös kaseiinia...ja ovat tehneet tätä jo pitkään.
Ok, eli maidon kanssa palkkarin vetäminen kannattaa... Veden kanssa maistuu muutenkin paljon pahemmalta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mulla on käytössä FASTin Muscle+ hiilari proteiini suhde on 1:1 hyvä on kun 2 desii jauhetta ja puol litraa maitoa sitä ne siel kaupassa suositteli ja hyvi on toiminu massaa tulee SUOSITTELEN

Itsellä nyt 30g heraa + 50g maltoa, Fastin tuotteita molemmat, maustamattomia. Onko porukka maustanut maustamattomia jauheitaan jollain muulla kuin kaakaojauheella tai sekoittanut muuhun kuin veteen? Millä tuloksella?

Itsellä nyt 30g heraa + 50g maltoa, Fastin tuotteita molemmat, maustamattomia. Onko porukka maustanut maustamattomia jauheitaan jollain muulla kuin kaakaojauheella tai sekoittanut muuhun kuin veteen? Millä tuloksella?

1,5l pirkka aplari tiiviste hyvää ja halpaa. suosittelen :)

Moni on maininnut Optimumin 100% Wheyn, onko se tuo Gold Standard vai joku muu? Ekaa kertaa niiltä tilaamassa enkä oikein tiedä mitä pitäis ottaa. Joudun nyt tilaamaan Aasiaan ja katoin että joku muu oli Optimumilta tilannut. Seuraan siis esimerkkiä. Aikaisemmin käytössä oli Fastin Hera80 ja malto6 vai mikä se nyt olikaan.

Kaakaojauhetta oon pitäny parhaimman makusena ja siinä pysyn. Kokeiltu on funlightiä (mansikka) ja toista kertaa en tule kokeilemaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom