Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
nykyään 1dl whey+ ja 1dl malto ja 5g kreatiinimonohydraattia. veteen sekoitettuna.

N-Large tai UFS Whey + Malto, kumpaankin 5g kreaa.

Oma oikein hyvänmakuinen soossi:dance:

X-treme reco Mansikka 1dl+ 1dl fast suklaa heraa. Jos kevyempi treeni tai muuten tullut päivän mittaan syötyä hyvin niin ilman heraa. Jos taas ravinnon tarve suuri ja kova treeni niin herat sekaan. Jos on kylmä ilma sekoitan himassa maitoon ja otan valmiin setin mukaan. Jos taas lämmin niin jauhojen päälle vedet treenin jälkeen.

Ennen Soija90 1dl+Malto6 1dl+Kreatiini 5g mömmöillä mentiin; maku ihan ok väkevään mehuun ja satsi tulee maksamaan n. 32€ ja riittää n. 1kk.

Nyt Nutri-Plus Reco Power, maku minttu-suklaa, 30g proteiinia, 60g hiilihydraattia. Hyvä protsku-hiilari 1:2 valmispalkkari, jossa lisättyä glutaa. Veteen sekoitettunakin hyvää, mutta rasvattomaan maitoon nammmia... Hinta 21€ 1kg pussi.

Bigbossin protsku 1dl ja ½dl hiilaria plus 6g glutaa.
Ennen treeniä kofeiini, gluta ja tauriini. ilman niitä ei tuu mitään palautumisestakaan. :)

Jouluaatto koittikin jo tänään. Sain nimittäin käsiini tuota paljon kehuttua minttusuklaanmakuista Mass Blastia ja hyvää oli :kuola:

Kiinnostais kans,mistä hommasit :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Prolabin suklaanmakuista N-largea ja kreatiinia käytän tällä hetkellä. Seuraavaksi voisi kokeilla Mass blastia, kun sitä niin on kehuttu.

Gainomax Recovery. Maistuu hyvälle, mutta hirveän hintasta.
Onko muuten kellään muulla ollut sama ongelma, että Fastin jauhot maistuu omasta mielestä niin pahalle, että ei ole voinut käyttää niitä? Onko muuten eri valmistajien jauhot keskenään samalle vai onko suuriakin makueroja, vaikka esim. Fastin ja Evolutionin välillä?

Onko muuten kellään muulla ollut sama ongelma, että Fastin jauhot maistuu omasta mielestä niin pahalle, että ei ole voinut käyttää niitä? Onko muuten eri valmistajien jauhot keskenään samalle vai onko suuriakin makueroja, vaikka esim. Fastin ja Evolutionin välillä?

On aika isoja eroja, ite en tykkää fastin tuotteista ollenkaan, tällä käyttämäni proteiini valmiste hakkaa maussa fastin vastaavat puhtaasti 6-0.

edit. esim. mansikka maistuu mansikalle eikä jollekkin makeutusaineelle(teollisuus mansikka maku).

Fastin kreatiinia käytän vielä, mutta en muuta. Olen maistanut Muscle+:aa mansikan ja vadelman makuisina. Mansikka vielä meni mutta toi vadelma on hirveintä mitä olen eläessäni syönyt. Hera80:a on ollut mansikan ja suklaan makuisina. Mansikka oli hyvää, suklaa menetteli.

Tällä hetkellä Mass2 2dl + 0,75dl American Pro Wheytä mukaan. Löytyi alekorista puoleen hintaan Mass2 niin päätin ostaa pois kuleksimasta.

Normaalisti 2dl American Pro Whey + 0,5dl malto + 0,25dl dextro. Mausteeksi "kaakaonmaku" otetaan maustamattomasta kaakaojauheesta. Kreatiinia 5g silloin kun sitä käytän.

Tuo Mass2 on maultaan ainakin helvetin hyvää. Mansikkaisena vetelen. Tuppaa vaan ilmeisesti olemaan niin sokerista, että naama on alkanut kukkimaan.

Hei, neuvokaas vähän eli nyt lähti taas punttikausi oikein urakalla päälle, ja nyt pitäis sit saada hieman palautusjuomaa aikaan.

Ennen oon aina käyttänyt FASTin Muscle+:ssaa, joka on toiminut muuten loistavasti, mutta samalla kertyy hieman liiaksi rasvaa. Nyt kun olen muutenkin keskittynyt myös syömisiini, ja tavoite on saada mahdollisimman paljon lihas kasvamaan ja rasva palamaan, niin mitä suosittelisitte. Itse olen miettinyt FASTin DietMixiä palauttamaan, se samalla kai polttelisi rasvojakin, mutta sopiiko tollanen palautusjuomaksi ollenkaan?

Ei sillä palkkarin merkillä ole vaikutusta siihen tuleeko läskiä vai ei. Päivittäisistä syömisistä tulevat kokonaiskalorit ratkaisevat. Jos syöt enemmän kuin kulutat, tulee lihasta (ja läskiä siinä sivussa) ja jos kulutat enemmän kuin syöt, niin rasvaa palaa.

Ostin Fastin Hera80 ja Malto6; mikä olisi sopiva suhde aloittelevalle harrastajalle? Olen mies ja painan n.90kg. Treenasin puoli vuotta aktiivisesti ennen inttiä.

Ja kaakaolla kannattaa kulma maustaa kyseinen palkkari?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom