Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
UFS Whey & Malto + Evolution Creatine. Joskus tulee maustettua kaakaolla, enimmäkseen tulee vedettyä ihan hienostelematta sellaisenaan.

Hyvät nuo P-Storen tukkutarjoukset, pienen säästönkin tekee kun tilaa vähän miehekkäämmän erän joka riittää kuukausiksi. Nopeeta ja vaivatonta. :thumbs:

Yleensä ihan vaan perus hera+malto+glutamiini+creatiinia käytin mutta siitä tuli finnejä

Tällä hetkellä palautan itteni 0.5dl fastin mass2+0.5dlsoijaproteiini-isolaattia+5g glutamiinia ja pari grammaa beta-alaniinia

Itse olen nyt viime aikoina vedellyt 1dl maltoa, 0,5dl hansikkaheraa ja 0,5dl soijaa sekoitettuna puoleen litraan vettä.
Nyt kun jauhot alkavat loppua, täytyy ruveta miettimään seuraavaa komboa. Kun seuraava palkkari on selvitetty, täytyy pakkikselta tilata tärkeimmät aineet.

Itsellä ollut kohta vuoden Muscle+, tänään tosin Gainomax, koska en oo kotona.

Muscle+ alkaa tosin oleen kohta finaalissa, ja saa alkaa miettiin seuraavaa palkkaria. Juju on kuitenki se että meen tammikuussa inttiin ja jos tilaan ison erän, oisko pelkkä hera vaan poikaa? Intissä kuitenkin saa hiilaria varmaan ihan tarpeeks? Vai oisko tuo prode + hiilari + kerea, kuitenkin sielläkin reenin jälkeen hyvä?

Tulipa tilattua tommosta prot-top massanlisääjää, makuna minttusuklaa, ja 5kg. :D
Pahoin pelkään että saattaa ruveta tökkimään aika varhaisessa vaiheessa jo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Poistin purkillisen tuota Skipin Top Fuelia, kun sitä muutama hehkutti tässä keskustelussa ja olen täysin tympääntynyt G Massaan, jota söin aikaisemmin. Mitä olette pitäneet tuosta Top Fuelista ja onko se hintansa väärti?

Poistin purkillisen tuota Skipin Top Fuelia, kun sitä muutama hehkutti tässä keskustelussa ja olen täysin tympääntynyt G Massaan, jota söin aikaisemmin. Mitä olette pitäneet tuosta Top Fuelista ja onko se hintansa väärti?

Mun mielestä on, maku on hyvä.. se suklaanmakuinenkaan ei oo mitään liian makeeta, vaan menee ihan hyvin alas treenin jälkeen. Imeytyy nopeasti, eikä turvota vatsaa ollenkaan. Mulla ei maha kestä laktoosia juurikaan yhtään, esim. laktoositon jäätelökin käy joskus vatsan päälle?:wtf:
Mut ei oo onneks ollut top fuelin kanssa mitään ongelmia, eikä ole viimeiseen 5v tullut muuta palkkaria juotua.

Meikäläisen palautusjuomassa on yleensä heraa 20-30g ja maltoa 20-60g + 5-10g kreatiinia. Massakaudella maltoa ja kreatiinia on enemmän, kun taas dieetillä vähennän hiilihydraatin ja kreatiinin määrää :thumbs:

Meikäläisen palautusjuomassa on yleensä heraa 20-30g ja maltoa 20-60g + 5-10g kreatiinia. Massakaudella maltoa ja kreatiinia on enemmän, kun taas dieetillä vähennän hiilihydraatin ja kreatiinin määrää :thumbs:
Miksi sä vähennät kreatiinin määrää dieetillä?

pelkäänköhän kreatiinin aiheuttaa nesteenkertymistä.
Niin, tuskinpa kauheasti on eroa nesteen kanssa jos vertailee 5 ja 10 gramman päiväannosta. Muutenkin se neste on vaan hyväksi dieetillä. Suojaa niveliä yms. Tämä siis lähinnä Voima Villelle, sulle tuskin oli kovin uutta tietoa.

Itse sekoittaisin veteen , imeytyy paremmin/nopeammin..
olekkos maistanu? kerran loppus maito kotoa ni sekotin veteen on se ihme et meni alas nii kamalan makusta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom