Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Paljonko palautusjuomassa pitäis olla vähintään niitä hiilihydraatteja ja proteiineja? Mulla tulee palkkarissa 36g protskua ja 48g hiilareita, onko nuo ihan ok määrät palautumiseen? Ja painoa mulla tällä hetkellä pikkusen vajaa 80 kiloa.

Samaa oon itekki miettiny. Näissä tuntuu olevan älyttömiä eroja ihmisten välillä. Tietysti isompi jannu tarttee enemmän. Ite oon ottanu n. 36g prostkua ja 1 desin maltoa. Tiedä sitten riittääkö tuo mihinkään, mutta tulee paljon kalliimmaksi kun lisää annoskokoa.

Paljonko palautusjuomassa pitäis olla vähintään niitä hiilihydraatteja ja proteiineja?
Muita "suosituksia" ei nyt tule mieleen kuin Berardin ~0.4g/painokilo proteiinia ja ~0.8 g/painokilo hiilihydraatteja. Tuolla tavalla syntyy IMO ihan perustykki palautusjuoma.

Itse teen suunnilleen em. tavalla ja 1. palkkari sisältää ainakin seuraavat 3kk seuraavaa: 40g (1dl) nutrisport 90+, 50g Fast Malto (1dl), 30g (0,5dl) Fast Dextro. Kreatiinia voisi ehkä hankkia, saa nähdä.

Elikkäs about 36g proteiinia, 75g hiilihydraattia.

Sitten kun pääsen salilta himaan niin väsäilen mahtavan 2nd palkkarini johon kuuluu 40g 90+, 5 weetabixia, 4dl maitoa ja yleensä vielä joku hedelmä (appelsiini, banaani, päärynä, omena, mitä sattuu löytyyn). Tästä saa erittäin maistuvan puuron (ei hedelmää tietenkään sekaan) aikaiseksi. Kaloreita jotain ~580-600, p 60g (10g weetabixeistä), hh80g r 3g. :kuola:

Ite käytän mansikan makusta leaderin g-massaa veteen sekotettuna. Ite tykkään, että on iha hyvä palautusjuoma, millasia kokemuksia muilla? Sitte vielä semmone kyssäri, että pitäskö nuita veden määriä mitä nuitte purnukkojen kyljissä on noudattaa kovinki tarkasti? tuntus, että samallai ne aineet siitä saa vaikka sitä vettä pistäs pikkase enempi mitä ohjeissa on.

Sitte vielä semmone kyssäri, että pitäskö nuita veden määriä mitä nuitte purnukkojen kyljissä on noudattaa kovinki tarkasti? tuntus, että samallai ne aineet siitä saa vaikka sitä vettä pistäs pikkase enempi mitä ohjeissa on.

Veden määrällä ei ole mitään vaikutusta. Toiset laittavat enemmän ja toiset vähemmän. Itse laitan sen verran että maistuu hyvin.

desi maltoo, vajaa desi hera100% + kreatiinii 4g

maku aivan vitusta mut halpaa ku faan

Onneksi ei tarvi tyytyä paskaan makuun vaan voi olla omatoiminen ja maustaa itse, mehuilla, jauheilla, kaakaolla ja vaikkapa makeuttajilla. Joskus pitää vielä testata joku oma mixi että heittäisi kunnon aito kaakaota luomukaupasta ja makeuttajaa ja jotain cappuccinojauhetta.:D

Tullut viime aikoina sovellettua aika paljon noita määriä. Jos tekee esim. jonkun keposen käsipäivän, niin annokset ovat melko pieniä. Jos taas treenaa asenteelle isot lihasryhmät läpi, niin annokset ovat taas reilusti isommat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itellä 100g maltoa 60g heraa, sinne sitten kreatiinit, glutamiinit yms. sekaan.
Kaakaolla maustan jos on mautonta heraa.

Evolution phase3 (suklaa), 1 kpl banaani, 1 kpl kananmuna ja 4dl rasvatonta maitoa. Sekoittimella sekaisin ja nam!!! Maistuu ihan suklaa-banaani pirtelöltä.

Onneksi ei tarvi tyytyä paskaan makuun vaan voi olla omatoiminen ja maustaa itse, mehuilla, jauheilla, kaakaolla ja vaikkapa makeuttajilla. Joskus pitää vielä testata joku oma mixi että heittäisi kunnon aito kaakaota luomukaupasta ja makeuttajaa ja jotain cappuccinojauhetta.:D

Tullut viime aikoina sovellettua aika paljon noita määriä. Jos tekee esim. jonkun keposen käsipäivän, niin annokset ovat melko pieniä. Jos taas treenaa asenteelle isot lihasryhmät läpi, niin annokset ovat taas reilusti isommat.
Mitä hyviä makeutusjauhoja on olemassa, muita kuin kaakao ja vaniljasokeri? Noita olen pääasiassa käyttänyt, mutta alkaa pikkuhiljaa tökkimään, sit funlight jotenkin vaan ei ole mun juttu, mielummin sekoittelisin jauhoista sen maun. Yks vaihtoehto tietysti olis tilata ulkomailta noita maustamisjauhoja.

:rock: Tota justii meinasin, en ite ainakaa juo noita palkkareita maun takia. Lihan takia lähinnä...

Mutta, tarviiko sitä ehdoin tahdoin juoda hampaat irvess jos vaihtoehtona on hyvänmakuinenkin ? Monet luulee että "hyvänmakuinen ja terveellinen" ei pysty kulkemaan käsikädessä, väärin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom