Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ei saatana täällä jo kirjotetaan kuinka hydrolysoitu hera potkii
:lol2:

Muutenkin tuntuu että jotku korottaa tuon palkkarin vähän turhan korkealle. Se on vaan palautusjuoma, eikä mikään sen suurempi juttu. Ei se potki eikä se ole mikään edellytys kehittymiselle. Toki se auttaa jne, mutta on sitä tärkeämpiäkin juttuja...

Tosta tulikin mieleeni. En nyt ketään halua loukata, mutta kuultuna monet kerrat, niin monet "aloittelijat" säätävät sen palkkarin ja lisäravinteiden kanssa enemmän kuin esim. perusruuan kanssa. En näe millään hyötyä kyllä jos Matti 16v. panostaa palkkariin enemmän kuin normiruokaan. Eivät kuitenkaan ihmeaineita ole. En näe hyötyä, jos treeni on päin persettä ja silti porukka nykii 16€ kerta-annospalkkaria ja puhuu loppupäivän kreatiinin hyödyistä treeniin.

Tosta tulikin mieleeni. En nyt ketään halua loukata, mutta kuultuna monet kerrat, niin monet "aloittelijat" säätävät sen palkkarin ja lisäravinteiden kanssa enemmän kuin esim. perusruuan kanssa. En näe millään hyötyä kyllä jos Matti 16v. panostaa palkkariin enemmän kuin normiruokaan. Eivät kuitenkaan ihmeaineita ole. En näe hyötyä, jos treeni on päin persettä ja silti porukka nykii 16€ kerta-annospalkkaria ja puhuu loppupäivän kreatiinin hyödyistä treeniin.

Jep, just tätä tarkoitin. Ei kai tommosia vanhoina kunnon aikoina edes vedelty ja silti kasvoi hyvin. Totta kai mun pielestä palkkari kannattaa ottaa, mutta tosiaan se ei pelasta huonoa ruokailua tai treeniä. Eikä se potki :) Muutenkaa en jaksa uskoa, että tuosta maidosta nyt on niin paljon haittaa mitä jotku kirjottelee. Ite vedän kyllä veden kanssa, mutta en usko että merkittävästi kävis mitään vaikka sen maidon kanssa ottais. Paitsi menis enemmä rahaa...

acc ennen + htr jälkeen

jonkin verran hyötyä, siitä en oo varma onko ihan noiden koko hinnan edestä...
Itse en ole koskaan tajunnut tuon htr:n ideaa. Miksi ihmeessä palautusjuomassa on proteiini-hiilarisuhde 2:1? Täysin hiilarittoman palkkarin kyllä tajuan, jos joku haluaa hifistellä... Kuitenkin kovan punttitreenin jälkeen keho tarvitsee mös hiilihydraatteja, määrällisesti jopa enemmän kuin proteiinia. Eli maltoa reilusti joukkoon, jos haluaa tuota palautusjuomana käyttää.

Netistä ja tätä foorumia selanneena päätän lopulta sitten ihan kysyä.

Olen nyt suunnilleen puoli vuotta treenaillu. Alussa ajattelin, että kunhan joskus salilla käyn enkä ruokailua miettinyt ollenkaan. Mutta aika nopeasti jäin tuohon saliin ns. koukkuun ja aloin myös ruokavalioani katsomaan. Lisäsin siihen maitorahkan, raejuuston, kanamunat ja tonnikalan. Muutin ruokavalioani myös ehkä piirun verran terveellisempään;) . Nyt olen kuitenkin ajatellut ottavani seuraavan askeleen:) - palautusjuoman. Käyn noin kaksi kertaa viikossa salilla sekä pari kertaa viikossa noin puolentoista tunnin pyörälenkillä. Lisäksi on koululiikuntaa ja kotona treenaan vatsalihaksia ja teen millon mitäkin. Olen nyt vain mietityttänyt, että mikä olisi se oikea palautusjuoma.

Olen ajatellut aloittaa tuolla hera + malto (Fastin vihreät pussit) yhdistelmällä, jossa siis esim. 50g heraa ja 50g maltoa. Tuota on kehuttu hyväksi ja halvaksi. Pitäisikö tuohon lisätä jotain tai muuttaa esim. suhteita? Ja miten esimerkiksi tuon aerobisen pyörälenkin jälkeen, pitäisikö malton määrää lisätä, jottaa saisi enemmän hiilihydraatteja? En kuitenkaan ajatellut ottaa palkkaria parin hikisen vatsalihaksen jälkeen;) .

Lisäksi olen katsonut reco2:sta ja muscle+:aa, mutta mielestäni tuo hera + malto vaikuttaa passelimmalta (ja halvemmalta) minulle. Täytyy vielä sanoa, etten ajatellut alkaa mitenkään erityisemmin hifistelemään näiden aineiden kanssa, ei liian monimutkaista;).

Komppaan SammyTeetä. Itse tullut jo useampi purnukka Dymatizen ISO100 -hydroheraa nautiskeltua (maustettua) ja toi imeytymisnopeus vatsasta on huomattavasti nopeampaa kuin esim. normi pieruheralla. Ei turvota (malton kanssa) ja ruoka uppoaa paremmin treenin jälkeen. Tuon nopean imeytymisen takia voin myös huoletta nauttia ennen treeniä pukkarissa 20g hydroa (+5g leusiinia) ilman pelkoa siitä, että se tulisi treenin aikana hissillä ylös.

Täältä löytyy MassBlastia laimennettuna Heralla... hyvää on ja en vaihda kuin Blastin makua :worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikös Mass2:ssa ja Massblastissa ole suunnilleen sama koostumus? Ihan näin btw.

Mass2:sta en ole ikinä käyttänyt. Mutta aikalailla saattaa olla hiilihydraatti ja proteiini suhde samalla tasolla MassBlastin kanssa. Fastilta olen aikoinaan vaan kokeillut Muscle+:aa ja Reco2:sta. Mutta nekin syrjäytyivät kun miehien maun valtasi MassBlast.

Eikös tuo Mass2:nen ole aika kallista? Hintoja en kyllä tähän hätään muista, mutta ainakin Muscle+ oli minun mieleeni kallista.

Eikös tuo Mass2:nen ole aika kallista? Hintoja en kyllä tähän hätään muista, mutta ainakin Muscle+ oli minun mieleeni kallista.

Mass2 liikkuu siinä 22€ molemmilla puolilla, riippuen paikasta. Omasta mielestä tuo Muscle+ kävi sen verran kalliiksi, että oli parempi vaihtaa Mass Blastiin lisukkeiden kerran. Halvemmaksi tulee.

Toimiskohan tämmöne:
1 pussi HERA80
1 pussi MALTO6
1 pussi DEXTRO
300g kreatiinia
Ja kaikki sekoitetaan yhteen ja siitä sitte annostellaa??

Naminami! Naamariin lenti hera80+dextro+gluta+crea-litku

onko rahan tuhlausta ostaa 800g pönikkä ja hinta 28€

Weider Soy 80+
sisältää rasva-aineenvaihduntaa tehostavia isoflavoneja.
onko hyvää tavaraa?

tai pysynkö tutussa ja turvallisessa maustetussa hera80, joka on about kympin halvempi..

Onko kaakaon hiilari nopeasti vai hitaasti imeytyvää? Ite veikkaan ensimmäistä mut varmistan vaa.

edit: väärä topic

editedit: No kerrotaan ny sitte: Ihan perus hera+malto-palkkari meni tosa reenin jälkee.

Suklaanmakuista Gainomaxia tulee usein vedettyä. Paljon kalliimpaahan se loppujen lopuksi itse sekoitettuun verrattuna on, mutta hyvää:kuola:

Tarjouksesta (alle 20€) Whey3 + malto. Kun tuo Whey loppuu, niin Hera80 tilalle. Ei sen palautusjuoman minun mielestä tarvitse olla tuota ihmeellisempää.

Niin ja suklaa makuna aina.

puolet normiheraa ja puolet suklaaheraa (sekoitettu keskenään ämpäriin). Tuota jauhoa nakkaan desin sheikkeriin ja perään ripaus suolaa (prodea joku 25g). Vielä muutamalle kerralle riittää mukaan kreatiinia ja glutamiinia, kun ne loppuvat on palkkari vain tuo desi heraa + ripaus suolaa.

Hyvänmakuinen ja hitaasti tsippailtuna ei tuota minkäänlaisia vatsavaivoja, palautuminen mielestäni samanlaista kuin entisellä hera+malto pommilla joka toi pahan olon.

Nyt kalorit tarkkailussa. Kun siirryn ns massaa hakemaan niin lisään varovasti kokeillen hiilareita mukaan.

edit: niin ideana tuossa on se että haluan pitää palkkarin helppona ja halpana ja kun muu ruokailu on kunnossa niin ei paljon vaikuta jättää palkkarista hiilarit pois, noin isossa kuvassa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom