Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Täällä vedellään perussetillä 1 dl Hera80+1 dl maltoa ja 10 g kreatiinia. Hera80 vadelma on ihan OK makuista. Ajattelin alkaa leikkimään jossain kohtaa maustamattomien halpisten kanssa, koska ei palkkarin kuulu olla hyvää:urjo:

Maustamaton herahan on hyvää, ihanan kermainen maku...mmm! :rolleyes:
nyt vähän aikaa olen juonut treenin aikana hiljalleen 2,5dl mass2:ta veden kanssa, ei varmaan paras mahdollinen vaihtoehto? vai onko? Käytän samaa myös välipalana tarvittaessa, maistuu tosin kauhealta, liian makeaa.
200.viesti, jee

50g American Prowhey (maustamaton)
50g FAST Malto6
5g Finnmaxin kreatiinia
20g Oboyta mausteeksi

Protskusäkki 9,9€, maltosäkki 6,1€, kreapurkki 12€ ja oboypurkki ~2€. Suht. halpaa ja saa monen monta satsia noista pusseista. Itellä toiminu ainakin hyvin, eikä tosiaan ole vararikkoon menty. Makukin on loistava, kun laittaa vaan kaakaojauhetta riittävästi sekaan. :)

Noihin maustamattomiin kun pistää osan hiilareista dekstroosista, esim. 0,25-0,5dl, ja sitten teelusikallinen tummaa kaakaojauhetta, siis sitä "maustamatonta", niin hyvää tulee. Ja kaakojauheessa on proteiiniakin.:hyper:
Itse lisään myös ripauksen mineraalisuolaa, antaa aromiin pikantin sävyn, ja saa niitä mineraaleja mitä hikoillessa häviää... ehkä, toi ei ainakaan kohdallani oo kovin tieteellistä. Joissain valmiissa palkkareissa tosin on natriumia, magnesiumia ja kaliumia, joten ei toi ihan tuulesta temmattu juttukaan ole.

Miten onko hyvä palkkari jos sekoittas massblastiin hera80 sekaa? Mikä ois sopiva suhde? Mitkähän maut passais yhtee..? Voi varmaan helposti tulla aika sotkun makusta..

Jos Mass Blastiin ajattelit heraa sotkea, niin kyllä kannattaa maustamatonta sinne sotkea. Proteiinia voi lisätä palkkariin esim. desin, mikäli tuntuu ettei Mass Blastissa protsku riitä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Palkkariksi vaihtui Optimum Nutritionin 100% Whey minttusuklaan makuisena. Hyvä että jo näin treeniuran alkuvaiheessa löytyi lopullinen palkkariratkaisu: laatuheraa kohtuuhintaan enkä usko tarvitsevani enää tätä herkullisempaa makua.

Eli 2 kauhaa tuota (~50g proteiinia)
1/2 d kaakaojauhetta
1/2 d maltoa

itse voisin päivittää. Ostan jotain peruspalkkaria, jota pistän usein jonkun desin sheikkerin pohjalle. sitten desi heraa ja desi maltoa. Jos palkkarin pohja on suklaan makuinen, niin kaakaota sekaan. Jos muun makuinen, niin ensin teen pienet makututkimukset, ja sitten teen sen makuisen, mikä on miellyttänyt.

Kyllä mun mielestä Skipin Top fuel on yksi parhaimman makuisista palkkareista, mitä olen maistanu. Tuntuukin suussa ihan pirun hyvältä :)

Ainoa haitta tossa on, että se on normi palkkaria kalliimpaa.

Phase-3, makuna suklaati

vaihtoehtoisesti Fastin Hera80 (suklaati)1,5dl + Malto6 1dl + 5gr Fastin glutamiinia.

Täälläkin evon Phase3, tai Whey2+malto kombo. Suklaana tietty. :thumbs:

Meikä on huomannut että varmaan halvimmasta päästä oleva ja tosi hyvänmakunen palkkari:
1dl American Pro Whey
1dl Malto6
2rkl Kaakaojauhetta
1tl American Pure Creatine

Sekotetaan rasvattomaan maitoon tottakai.

En nyt tästä topicista löytänyt puhetta tuosta Greenmanin Voimadrinkistä, joten kysynkin: Käyttääkö kukaan tuota ko. settiä palkkarinaan?Settiinhän sisältyy 1pussi Hera80, 1pussi Maito90 ja 1pussi Malto = 2,8kg.
Vois vaikuttaa ok juomalta, ku tässä on edessä tuo palkkarin osto.
Mielipiteitä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom