Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
perus hera + malto..
Mut kattelin et aika paljon ihmiset laittaa jotain glutamiinia, leusiinia, glukosamiinia, kreatiinia jne palkkareihin tai just ennen treeniä.. Onko jollain ihan selkeää hyötyä ollut jostain tietystä "lisäaineesta" heran ja malton lisäksi? onko tullut todettua että 5g kreaa ennen ja/tai jälkeen treenin vaikuttaa oikeasti palautumiseen? Olen kyllä lukenut joka aineesta, mutta omakohtaiset kokemukset ja suositukset kiinnostaisi..

Meinaan, mielenkiinnolla aina lueskelen näitä mutta kynnys lähteä ostelemaan ja käyttämään on jostain syystä vähän korkea. Kertokaapa tällaiselle skeptikolle että onko jotain yksittäistä tuotetta jota todella KANNATTAISI lisätä palkkariin näiden protskujen ja hiilareiden lisäksi?

Perus heraprotskuu ja dextroo laitan palariin..Aika moni käyttää tota maltoa tossa palaris. Onko niin väliä käyttääkö palaris dextroo(lyhytketjuista) tai maltoa(pitkäketjuista)? :jahas:

Perus heraprotskuu ja dextroo laitan palariin..Aika moni käyttää tota maltoa tossa palaris. Onko niin väliä käyttääkö palaris dextroo(lyhytketjuista) tai maltoa(pitkäketjuista)? :jahas:

Tuskin ainakaan kovin suurta eroa. Itse ostaisin sitä, mikä on noista halvempaa.

No molempia on käsittääkseni hyvä olla.. perus maltodekstriinikombon saa hyvin halvalla. kolmasosaa heraprotskujen hinnoista.. Joten eipä tarvi kitsastella.

okei nyt mun muscle + on loppunut.
tarvitsen nopeasti jotain uutta ja aion siirtyä tosta kalliista mössöstä pois

oon huomannu kaks suosituinta vaihtoehtoa.
1. perus hera & malto ( kannattaa varmaan ottaa toinen maustettuna ?)

2. mass blast + hera

suositelkaa ny perkele !

okei nyt mun muscle + on loppunut.
tarvitsen nopeasti jotain uutta ja aion siirtyä tosta kalliista mössöstä pois

oon huomannu kaks suosituinta vaihtoehtoa.
1. perus hera & malto ( kannattaa varmaan ottaa toinen maustettuna ?)

2. mass blast + hera

suositelkaa ny perkele !

Kun noin nätisti pyydät, niin kait sitä pitää suositella.

Mass Blast + hera-yhdistelmää suosittelen. Hyviä puolia hinta, maku, helppous.

Itellä on kans ollu iha perus malto-hera combo, mihin oo heittäny vähä l-glutamiinia. Tänään tein sitten heräte ostoksena heräte ostoksena tota nutriplussan minttu suklaata.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuli eilen tilattua 100% Whey Protein purkki, FASTin Malto6 ja FASTin Creatine.
Mitäs mieltä ootte?
Mites noita kannattaisi sekoittaa keskenään?

Kun selailee aikaisempia sivuja, niin siellä on esimerkkejä.

Joo, näköjään;). Eli laittaisin sitten varmaankin 1 kukkurallisen 100% Whey Proteiniia, 1dl Malto6, sekä ~5g? kreaa..ja veteen sekotettuna.

Joo:). Toivottavasti se on hyvää...:thumbs:

Kunpa vielä tulisi nuo keskiviikkoon mennessä, niin olisi hyvä...

Mulla on toi 100% Whey minttusuklaan makusena ja on kyllä parhaan makunen heraproteiini mitä oon ikinä maistanu. Semmonen miedon mintun makunen ja samalla tosi suklainen maku. Kokonaisuus muistuttaa vähän pätkistä. Se suklaaki on siinä ihan kunnon kamaa, voi verrata suoraan johonki kunnon kaakojauhoon. Näkee jo väristäkin, että se on suklaisempaa kamaa ku esim. Fastin tai Amerikan tuotteet. Se on sellasta tummemman ruskeeta koko jauho.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom