Pakkislaisten palautusjuomat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mulla on toi 100% Whey minttusuklaan makusena ja on kyllä parhaan makunen heraproteiini mitä oon ikinä maistanu. Semmonen miedon mintun makunen ja samalla tosi suklainen maku. Kokonaisuus muistuttaa vähän pätkistä. Se suklaaki on siinä ihan kunnon kamaa, voi verrata suoraan johonki kunnon kaakojauhoon. Näkee jo väristäkin, että se on suklaisempaa kamaa ku esim. Fastin tai Amerikan tuotteet. Se on sellasta tummemman ruskeeta koko jauho.

Hyvältä ainakin siis kuulostaa..tosin ainut makuvaihtoehto, mikä oli saatavilla oli mansikka. Kaipa tuokin silti ihan hyvää varmaan tulee olemaan:thumbs:

Aattelin ostaa Forcen recoveryä. Onko kellään kokemuksia?

Tuo malto + hera kuulostaa kokeilemisen arvoiselta palkkarivaihtoehdolta. :) Maustatteko te sitä millään, esim kaakaojauheella, vai vedättekö sellaisenaan? Maku tuskin on kauhean maittava ilman maustamista.

Tuo malto + hera kuulostaa kokeilemisen arvoiselta palkkarivaihtoehdolta. :) Maustatteko te sitä millään, esim kaakaojauheella, vai vedättekö sellaisenaan? Maku tuskin on kauhean maittava ilman maustamista.

pitää ostaa maustettua heraa niin maku ei haittaa, eikä tartte heittää kaakaoo sekaan.

Maustettu hera on vain melko kallista, jos vertaa esim. american prowheyyn. Säästäisi melko paljon jos maustaisi itse.

no sitten vaan sitä kaakaoo joukkoon.

tai vetää raakana.. ei se nyt NIIN pahaa ole.
vaikka kuolemalta maistuukin

edit: joku ruokalusikallinen kaakaoo peittää heran maun jo hyvin, eikä siinä ole edes paljoa hiilareita extraa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
reilu desi Fastin Whey 3:sta + Fastin Creatiinia reilu teelusikka + kaakaojauhetta hiilareita tuomassa. Tämä treenin jälkeen ja välipäivinä jossain vaiheessa iltaa vaan naamariin.

Mikä olis paras valmis palkkari. Haluaisin helpon, eli vaan yks jauhe. Mulle sanottiin esim. MDY shopis turus et noi valmiit tetrat ym. liemet ei oo kovin hyviä imeytymisen ym. kannalta.

Mä käyn nyt salilla 3x viikos teen niin tiukaa settii ku pystyn ja sit 1xspinning ja 1xbodypump viikossa ja syön normii bodysafkaa ihan hyvänlaisesti (kalorilaskurissa seuranta päällä) mut sit palkkari puuttuu ja kaipaisin apuja, koska mun mielestä tää koko lisäravinteiden viidakko on niin sekvaa!!!!

Mikä olis paras valmis palkkari. Haluaisin helpon, eli vaan yks jauhe. Mulle sanottiin esim. MDY shopis turus et noi valmiit tetrat ym. liemet ei oo kovin hyviä imeytymisen ym. kannalta.

Mä käyn nyt salilla 3x viikos teen niin tiukaa settii ku pystyn ja sit 1xspinning ja 1xbodypump viikossa ja syön normii bodysafkaa ihan hyvänlaisesti (kalorilaskurissa seuranta päällä) mut sit palkkari puuttuu ja kaipaisin apuja, koska mun mielestä tää koko lisäravinteiden viidakko on niin sekvaa!!!!

Leaderin Recovery.. 2,5e per pullo mutta on hyvää ja laadukasta.:thumbs:

Toine hyvä valmisjuoma on FAST:in ProFX. Hintaa saman verran kuin Leaderin vastaavalla ja maku 2x:kuola:

jepjep, itsehän en niitä liiemmin hörpikkään. Kanhan vain edellä kyseli näiden valmisjuomien perään.

jepjep, itsehän en niitä liiemmin hörpikkään. Kanhan vain edellä kyseli näiden valmisjuomien perään.

Tarkkaavaisuutta. ;)

Mikä olis paras valmis palkkari. Haluaisin helpon, eli vaan yks jauhe.

Joku Fastin Muscle+ on ainakin aika perussetti. Sisältää ihan ok suhteessa protskua ja hiilareita. Lisäksi tais olla ihan skidisti kreatiinia eli jotain 5g/100g.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom