Kyllä sitä hiilaria tarvitaan treenin jälkeen.
Gearge Farah on eri mieltä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä sitä hiilaria tarvitaan treenin jälkeen.
UFS:llä on alennuksessa UFS Soy soijaproteiinijauhetta, jossa on mennyt päiväys umpeen 31.12.2012.
Onko turvallista ostaa? Meneekö nuo jauheet miksikään vaikka päiväys onkin vanhentunut?
-1dl mass heraa, joka sisältää myös yht. 4g L-glutamiinia.
-0,5dl malto.
-kreatiini 1tl päivä.
-Leader BCAA 2tl treenin aikana ja yks jälkeen.
Toi leaderin bcaa on muuten kaikista katsomistani tuotteista paras, sisältää eniten aminohappoja ja glutamiinia! Onko muilla kokemuksia ko tuotteesta? Hintakin kohdallaan prismoista 25€ purkki... En oo löytäny vielä vastaavaa tuotetta jossa ois yhtä isot määrät noita kaikkia. Ainoo huonopuoli, joka oli kommentoitu myös fitnesstukulle, että värjää sheikkeriä, mikähän aine sen tekee??
Proteiinijauheet ovat kuivatuotteita jotka kestävät oikein säilytettyinä ikuisesti. Jos jauheeseen pääsee kosteutta ( jauheeseen tulee paukku ), niin sitten sinne voi muodostua hometta, jonka voi vaan heittää pois.UFS:llä on alennuksessa UFS Soy soijaproteiinijauhetta, jossa on mennyt päiväys umpeen 31.12.2012.
Onko turvallista ostaa? Meneekö nuo jauheet miksikään vaikka päiväys onkin vanhentunut?
Mä tässä vetelen päivittäin maustamatonta hera 80 protskua mistä on menny päiväys 20.12.12. Ei mitään ongelmaa. Kyllä noi kuivatuotteet kestää jos ei ole kosteutta saaneet.Itellä otin kaapista kerran heraa missä oli pari kuukautta sitten menny päiväys ja wc oli kovalla käytöllä sen jälkeen. On aika outoa et myydään vanhaksi mennyttä tuotetta, koska eikös se ole laitonta?
Kirjotin tästä jo tonne punttimimmien puolelle, mutta taitaapi kuulua ennemminkin tähän ketjuun.. Elikkäs:
Toivottavasti joku huomaa tän mun avunpyynnön näitten kaikkien viestien keskeltä ja haluaa vähän jelppiä.
Eli palkkari olis hakusessa, mutta ei tuolla hyllyjen välissä tuu hullua hurskaammaks, tarjontaa on vaikka kuinka. Muutamia hyvältä kuulostavia vaihtehtoja oon saanut kokoon, mutta mikä niistä olis sitten paras mulle. Eli tarkoitus olis käyttää palkkaria kuntosalitreenin jälkeen katabolia pysäyttämään ja tottakai, että lihakset palautuisi paremmin. Tällä hetkellä dieetti menossa, niin mitään massaplussia ja muita miljoonakaloripalkkareita (<-onko toi ees sana) en halua, mutta kuitenkin asiansa ajavan.
Fitnesstukusta oon katsellut mm.
º StarNutritionin RecoveryPro-palkkaria
º StarNutritionin Whey-80 (tää olis hinnaltaan hyvä, mutta onko palautumisen kannalta optimaalisin, vai onko vaan lähinnä proteiinilisäksi?)
º StarNutritionin Anabolic Bolt (kuulostaa hyvältä, mutta en löytänyt kokemuksia mistään)
º tai sitten Fastin DietMix, mitä suurin osa naisista taitaa käyttää (ehkä juuri siksi en luota tähän 110%?)
Tietenkään dieetillä ei lihasta kasvatella, mutta mikä näistä antais parhaimman lopputuloksen estämään lihasten häviämistä?
Kiitos jo etukäteen jos siellä ruudun toisella puolella on joku asiasta enemmän tietävä.
º StarNutritionin Anabolic Bolt .