Pakkislaisten palautusjuomat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-1dl mass heraa, joka sisältää myös yht. 4g L-glutamiinia.
-0,5dl malto.
-kreatiini 1tl päivä.
-Leader BCAA 2tl treenin aikana ja yks jälkeen.

Toi leaderin bcaa on muuten kaikista katsomistani tuotteista paras, sisältää eniten aminohappoja ja glutamiinia! Onko muilla kokemuksia ko tuotteesta? Hintakin kohdallaan prismoista 25€ purkki... En oo löytäny vielä vastaavaa tuotetta jossa ois yhtä isot määrät noita kaikkia. Ainoo huonopuoli, joka oli kommentoitu myös fitnesstukulle, että värjää sheikkeriä, mikähän aine sen tekee??

UFS:llä on alennuksessa UFS Soy soijaproteiinijauhetta, jossa on mennyt päiväys umpeen 31.12.2012.

Onko turvallista ostaa? Meneekö nuo jauheet miksikään vaikka päiväys onkin vanhentunut?

Itellä otin kaapista kerran heraa missä oli pari kuukautta sitten menny päiväys ja wc oli kovalla käytöllä sen jälkeen. On aika outoa et myydään vanhaksi mennyttä tuotetta, koska eikös se ole laitonta?

-1dl mass heraa, joka sisältää myös yht. 4g L-glutamiinia.
-0,5dl malto.
-kreatiini 1tl päivä.
-Leader BCAA 2tl treenin aikana ja yks jälkeen.

Toi leaderin bcaa on muuten kaikista katsomistani tuotteista paras, sisältää eniten aminohappoja ja glutamiinia! Onko muilla kokemuksia ko tuotteesta? Hintakin kohdallaan prismoista 25€ purkki... En oo löytäny vielä vastaavaa tuotetta jossa ois yhtä isot määrät noita kaikkia. Ainoo huonopuoli, joka oli kommentoitu myös fitnesstukulle, että värjää sheikkeriä, mikähän aine sen tekee??

Glutamiini on sen verran halvempaa kuin BCAA, että mielestäni siitä ei kannata maksaa BCAA:n mukana. Suosittelen HCT-merkkistä BCAA:ta. Leusiini, isoleusiini, valiini suhteessa 2 : 1 : 1. Eli tuollaisella 10g annoksella vaikkapa leusiinia 5g ja muita 2,5g. Hinta 45€/kg.

UFS:llä on alennuksessa UFS Soy soijaproteiinijauhetta, jossa on mennyt päiväys umpeen 31.12.2012.

Onko turvallista ostaa? Meneekö nuo jauheet miksikään vaikka päiväys onkin vanhentunut?
Proteiinijauheet ovat kuivatuotteita jotka kestävät oikein säilytettyinä ikuisesti. Jos jauheeseen pääsee kosteutta ( jauheeseen tulee paukku ), niin sitten sinne voi muodostua hometta, jonka voi vaan heittää pois.

Itellä otin kaapista kerran heraa missä oli pari kuukautta sitten menny päiväys ja wc oli kovalla käytöllä sen jälkeen. On aika outoa et myydään vanhaksi mennyttä tuotetta, koska eikös se ole laitonta?
Mä tässä vetelen päivittäin maustamatonta hera 80 protskua mistä on menny päiväys 20.12.12. Ei mitään ongelmaa. Kyllä noi kuivatuotteet kestää jos ei ole kosteutta saaneet.

Ostin muuten ton pussin kaveriksi toisen samanlaisen, mutta suklaan makuisen ja täytyy sanoa, että oli vihoviimeinen virhe. Taas muistui mieleen miksi käytän maustamattomia. Palkkariin 1.5 dl heraa ja ruokalusikallinen kaakaoo on just hyvä palkkari. Tämä valmiiksi suklaanmakuinen viritys sen sijaan on niin järrrrkyttävän karmean makeaa tavaraa, että olen melkein varma että kuulin haimani huutavan tuskissaan kun sen huiviini heitin. Eihän tota yksinkertaisesti voi vetää. Ja minä olen sentään vanha karkkinarkkari. Jos jätät karkkipussisi vartioimatta mun lähelle, voit olla varma että saat hyvästellä sen. Enkä luovuta ennen kuin on niin paska olo etten meinaa pystyssä pysyä. Pakko sekoittaa toi fifty-sixty maustamattoman kanssa että saa alas. Maustamattomassa vain on se hyvä puoli että se on tasaisesti sopivan pahaa yrittämättä olla mitään muuta. En ole kaikkia maailman maustettuja kokeillut, mutta en tiedä uskallanko edes enää. En ole tykännyt yhdestäkään mitä olen maistanut. Samaa olen valittanut jo monia monia vuosia sitten ja sama pätee yhä.

Kirjotin tästä jo tonne punttimimmien puolelle, mutta taitaapi kuulua ennemminkin tähän ketjuun.. Elikkäs:

Toivottavasti joku huomaa tän mun avunpyynnön näitten kaikkien viestien keskeltä ja haluaa vähän jelppiä.

Eli palkkari olis hakusessa, mutta ei tuolla hyllyjen välissä tuu hullua hurskaammaks, tarjontaa on vaikka kuinka. Muutamia hyvältä kuulostavia vaihtehtoja oon saanut kokoon, mutta mikä niistä olis sitten paras mulle. Eli tarkoitus olis käyttää palkkaria kuntosalitreenin jälkeen katabolia pysäyttämään ja tottakai, että lihakset palautuisi paremmin. Tällä hetkellä dieetti menossa, niin mitään massaplussia ja muita miljoonakaloripalkkareita (<-onko toi ees sana) en halua, mutta kuitenkin asiansa ajavan.

Fitnesstukusta oon katsellut mm.
º StarNutritionin RecoveryPro-palkkaria
º StarNutritionin Whey-80 (tää olis hinnaltaan hyvä, mutta onko palautumisen kannalta optimaalisin, vai onko vaan lähinnä proteiinilisäksi?)
º StarNutritionin Anabolic Bolt (kuulostaa hyvältä, mutta en löytänyt kokemuksia mistään)
º tai sitten Fastin DietMix, mitä suurin osa naisista taitaa käyttää (ehkä juuri siksi en luota tähän 110%?)

Tietenkään dieetillä ei lihasta kasvatella, mutta mikä näistä antais parhaimman lopputuloksen estämään lihasten häviämistä?

Kiitos jo etukäteen jos siellä ruudun toisella puolella on joku asiasta enemmän tietävä.

Palkkari on niin pieni osa kokonaisuutta, että sillä ei ole kauhean suurta merkitystä. Itse vetäisin tuota whey 80 tai 100 ja siihen vähän maltoa sekaan. Palkkari toki lasketaan päivän ruokailuihin mukaan.
Sitten tuossa recoveryssä taitaa olla hiilari mukana, mutta dietillä ei välttämättä tarvitse hiilaria kovin paljon, joten tuossa voi olla jo liikaa, toki en tiedä annoskokoasi.
Tuosta palkkarista söisin 1-1,5h jälkeen kiinteän ruuan.

Makuasioita mutta jos voin välttää noita Star Nutritionin jauhoja niin sen teen. En oo ikinä niin hirveänmakuisia sössöjä kurkusta alas kaatanut kuin noi. Massilla ja Fastilla mielestäni parhaimman makuset, Fast toki aina vähän kalliimpi.

Itellä kuitenkin useimmiten palkkarin korvaa suuri määrä maitoa ja syötävä ape. Silloin tällöin toki ihan perinteinen palkkarikin.

Treenin aikana 1 kauha (12,8g) Scivation Xtendin BCAA

Treenin jälkeen 120g (2 dl) star nutritionin gainer pro + saman firman kreatiinia 1 tl (5g)

Kirjotin tästä jo tonne punttimimmien puolelle, mutta taitaapi kuulua ennemminkin tähän ketjuun.. Elikkäs:

Toivottavasti joku huomaa tän mun avunpyynnön näitten kaikkien viestien keskeltä ja haluaa vähän jelppiä.

Eli palkkari olis hakusessa, mutta ei tuolla hyllyjen välissä tuu hullua hurskaammaks, tarjontaa on vaikka kuinka. Muutamia hyvältä kuulostavia vaihtehtoja oon saanut kokoon, mutta mikä niistä olis sitten paras mulle. Eli tarkoitus olis käyttää palkkaria kuntosalitreenin jälkeen katabolia pysäyttämään ja tottakai, että lihakset palautuisi paremmin. Tällä hetkellä dieetti menossa, niin mitään massaplussia ja muita miljoonakaloripalkkareita (<-onko toi ees sana) en halua, mutta kuitenkin asiansa ajavan.

Fitnesstukusta oon katsellut mm.
º StarNutritionin RecoveryPro-palkkaria
º StarNutritionin Whey-80 (tää olis hinnaltaan hyvä, mutta onko palautumisen kannalta optimaalisin, vai onko vaan lähinnä proteiinilisäksi?)
º StarNutritionin Anabolic Bolt (kuulostaa hyvältä, mutta en löytänyt kokemuksia mistään)
º tai sitten Fastin DietMix, mitä suurin osa naisista taitaa käyttää (ehkä juuri siksi en luota tähän 110%?)

Tietenkään dieetillä ei lihasta kasvatella, mutta mikä näistä antais parhaimman lopputuloksen estämään lihasten häviämistä?

Kiitos jo etukäteen jos siellä ruudun toisella puolella on joku asiasta enemmän tietävä.

Dietillä ihan whey80/whey100 kelpaa palkkariksi

Itse käyttänyt seuraavaa ->

1 dl Leaderin hera+
1 Banaani
250 grammaa maitorahkaa
ruokalusikallinen extraneitsyttä kylmäpuristettua oliiviöljyä
Fastin maltoa 1/2 dl

Oikein nannaa ja ei oo ainakaan tähänmennes ollut moitittavaa :)

- - - Updated - - -

.. Niin ja maitoa muutama desi :)

joo eli laiskanmiehen vaihtoehtona ollu star nutritionin Recovery pro ja saman firman hera 80, kumpaakin desin kuuppa. Minttusuklaa makuna, varsinkin maidon kans aika hyvää. Kreatiinia ollu seas mut ny dieetillä jätin pois

Muistaako kukaan vanha jarru, kun Fastin Recoa ei ollut kun yhtenä makuna. Mitään nimeä sillä ei tainnut olla, mutta sellainen mielikuva on jäännyt että hyvää se oli. Milloinkahan se jäi pois? Olikohan siinä nimessä sitä kakkosta edes vai oliko se pelkkä Reco. Nykyään protskujakaan ei taida löytää niin pahanmakuisina akkuhappoina kun aikoinaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom