Pakkislaisten palautusjuomat

Omat palkkarit rahatilanteesta riippuen, ja käynkö lähisalilla vai kauempana(kauanko kestää poistua salilta asunnolle):

1. 1l täysmaitoa+ 100g maltoa/banaani
2. hera 50g+ 150g maltoa
3. Jos teen palkkarin vasta asunnolla, niin : 150g maltoa, 40g heraa, 2 kananmunan valkuaista+ 1 keltuainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uusavuton kun olen niin Fastin reco 2 on palkkarina tai ihan perus maito ja banaani.

Tällä hetkellä ei tule juotua palkkaria ollenkaan. Sen sijaan tulee syötyä jotain proteiini- ja hiilaripitoista heti tullessani kotiin salilta, esim. rahkaa, tonnikalaa tai kananmunia, sekä leipää tai pastaa. Syy tähän on että ruoka on täällä ulkomailla halpaa suomeen verrattuna, kun taas lisäravinteet ovat sairaan hintaisia. Halvin hera mitä oon löytäny taisi olla 40€/kg..

- 50g heraisolaattia
- 500ml kevytmaitoa
- 2rkl kaakaojauhetta
- 1 banaani

Tällä hetkellä 90g eli 1,5dl maltoa, desi whey kasikymppistä (onks se sitte 28g proteiinia?) ja kreatiinia kukkurallinen teelusikka (ei mitta, vaan ihan teelusikka) eli varmaan 7-10g kenties. Sanokaa vaan, turhan paljon maltoa, mutta mä tykkään kaloreista tällä hetkellä. E: Paitsi että muutaman viestin tosta yltä luettuani: ei mulla niin paljoa sitä ookkaan.

Tänään hurautin tällaisen seoksen, tajuttoman hyvää tuli:

- 1 dl suklaaheraa
- Banaani
- 20 g maapähkinävoita
- 3 dl mantelimaitoa

Blenderissä sekaisin ja ääntä kohti.

30-40 g heraa, 5g, kreaa ja 5g glutamiinia. Hyvin on toiminut, tosin en tiiä onko tuolla glutamiinilla mitään vaikutusta. Pitänee käyttää purkki loppuun kun kerran sellaisen on kaupanpäällisiksi saanut.

100g starnutrition recovery prota,5g beta-alaniinia,5g kreatiinia,5g citrupurea,10g eaa+bcaa.sama setti ilman recoa ennen treeniä ja treenin aikana.

UFS:llä on alennuksessa UFS Soy soijaproteiinijauhetta, jossa on mennyt päiväys umpeen 31.12.2012.

Onko turvallista ostaa? Meneekö nuo jauheet miksikään vaikka päiväys onkin vanhentunut?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom