Pakkislaisten palautusjuomat

Whey80(30g)
Dextro(25g)
L-Glutamiini(5g)
Kreatiini(5g, vain kuurilla)

Joskus taas mennään ihan pelkällä Prodejauheella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on palkkari 50g herahydrolysaattia raakana veteen. Parasta on, etta myyjan kotisivuilla sanotaan nain:

"Only for the super hard-core user. CAUTION: TASTE IS TERRIBLE!"
"It has an extremely bad taste...One must NOT think that they can drink it straight." :D

Kylla taa ihan hyvin uppoaa ja hintaa on $14/lbs.

Tällä hetkellä :

½ dl Whey-80 suklaa
1dl Gainer Pro mansikka
n.7,5g kreatiini monohydraatti
4-5dl vettä

Eli ravintoarvot n. 33g proteiinia, 41hiilaria, 2,7g rasvaa ja kaloreita 305kcal

Ja on hyvän makuista vaikka voisi mansikka-suklaa yhdistelmästä olettaa jotain muuta :D

30g hera
2 mitallista mass recoveryä
5-10g kreatiinia
5dl vettä
ja tänään laitoin epähuomiossa 4g beta alaniinia sekaan, otan aina laturissa ennen salia.

Heraisolaatti
BCAA
glutamiini

Eli pelkkiä aminohappoja ja kaikki muu onkin turhaa, kreatiini on hyvä aine, mutta vain kuurina, ei missään nimessä palkkarin vakiokomponentti.

Miksi syöt glutamiinia BCAA:n lisäksi?

Ja oon käsittäny että olet "hiilarit ennen treeniä" koulukuntaa, eikö vain? :)

Jos joku sanoo että palkkarissa on 50g heraa ja 50g maltoa niin tarkoittaako se että 50g proteiiniä ja 50g hiilaria?
Koska itellä on 28g proteiiniä ja 28g hiilaria + 5g kreatiinia! Onko tuo liian vähän?

Ei. Se tarkoittaa, että siinä on 50g maltoa ja 50g jotain prodevalmistetta.

Joissain keskusteluissa sanotaan että prodet ja hiilarit pitäis olla 1:1 mut jos vaikka esim mun jauhoilla laittaa molempia saman verran niin hiilaria on puolet enemmän eli 1:2..
Eli eikö noissa katota tota proden ja hiilarin määrää ollenkaan?

Joissain keskusteluissa sanotaan että prodet ja hiilarit pitäis olla 1:1 mut jos vaikka esim mun jauhoilla laittaa molempia saman verran niin hiilaria on puolet enemmän eli 1:2..
Eli eikö noissa katota tota proden ja hiilarin määrää ollenkaan?

Aika ihmeellistä proteiinijauhoa sulla. :D Kyllä perus heravalmisteissa on se noin 75%-80% proteiinia. Ja ainakin omassa fästin maltossa on se 94% hiilaria.

Juu palkkarissa on hyvä suhde on toi 1:1, se tarkoittaa silloin palkkarin hiilarien ja proteiinien suhdetta, ei hiilarivalmisteen esim. malto ja proteiinivalmisteen esim hera suhdetta.

Aika ihmeellistä proteiinijauhoa sulla. :D Kyllä perus heravalmisteissa on se noin 75%-80% proteiinia. Ja ainakin omassa fästin maltossa on se 94% hiilaria.

Juu palkkarissa on hyvä suhde on toi 1:1, se tarkoittaa silloin palkkarin hiilarien ja proteiinien suhdetta, ei hiilarivalmisteen esim. malto ja proteiinivalmisteen esim hera suhdetta.

Star nutrition whey 80, 37g = 1dl = 28g protskua
Star nutrition malto 30g = 0,5dl = 28g hiilaria
^^Ei noiden nyt ihan huonojakaan pitäis olla..?

Eli jos laittaisin esim 50g kumpaakin niin tulis protskua n.37,8g ja hiilaria n.46,6g
Nojoo eise nyt ihan menny 1:2 mutta kuitenki tulis enemmän!
Pitäiskö tota maltoa laittaa vähän vähemmän ku heraa?

Star nutrition whey 80, 37g = 1dl = 28g protskua
Star nutrition malto 30g = 0,5dl = 28g hiilaria
^^Ei noiden nyt ihan huonojakaan pitäis olla..?

Eli jos laittaisin esim 50g kumpaakin niin tulis protskua n.37,8g ja hiilaria n.46,6g
Nojoo eise nyt ihan menny 1:2 mutta kuitenki tulis enemmän!
Pitäiskö tota maltoa laittaa vähän vähemmän ku heraa?

Toi 50g molempia kuulostaa ihan hyvältä.

Oon ihan aloittelija palautusjuomien kanssa, joten kysyisin että jos rupean käymään salilla ja thainyrkkeily/nyrkkeilytreeneissä niin mikä palautusjuoma olis tähän alkuun vaikka ok siihen asti että rupeisin itekin tajuumaan tästä jutusta jotain? Lähtöpaino siis 105 kg (läskiä) ja salilla vois käydä ehkä kerran/kahesti viikossa ainakin alkuun ja lisätä kun rupee enemmän himottaa.

Itse tilasin ennen joulua Fitnesstukulta olisko ollut star nutritionin recovery pro:ta. Suht hyvä maku vaikka veteen sekotankin, ainakin minttusuklaana. Tais maksaa viitisenkymppiä tuollainen 4 kilon säkki, onpahan hetkeksi. Toisaalta kaikki maistuu hyvältä ufs:lta tilatun R2 jälkeen, en muista millon viimeksi tullut oksennusrefleksi palkkarista...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom