Pakkislaisten palautusjuomat

Tappakaa jos tulee väärään ketjuun mutta jos täällä saisi vastauksen kun pitäisi uusi palkkaripönttö ostaa. Ennen olen tuota Massin recoverya tai saman lafkan Hera+malto comboa käyttänyt mutta nyt olen kuullut niin monelta että mäku on muuttunut lopullisesti kuraksi että mistä vastaavaa löytyisi samaoilla hinnoilla?

Vai täytyykö oikein panostaa ja ostaa Manniselta Anabolic Overdrive kakkosta puolet kalliimmalla puolet pienempi pönttö.. Maku tuossa on kuulemma hyvä ainakin appelssiini versiossa!

Mulla on neljä kuukautta (muistaakseni) vanha Mass recovery suklaanmakusena ja kyllä toi hyvää on. Fitnesstukku tarjoaa myös halvalla ja hyvän makusta heraa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite ainakin kehittelisin jonkin keinon parantaa jauhon makua, esim. tekemällä palkkarin maitoon, enkä vaihtaisi huomattavasti kalliimpaan. Meikäläiselle ainakin tärkeämpää se alhainen hinta kuin makunautinto, mutta voihan sitä kokeilla kalliimpiakin jos haluaa ja kukkaro antaa myöten. :)

Heraisolaatti
BCAA
glutamiini

Eli pelkkiä aminohappoja ja kaikki muu onkin turhaa, kreatiini on hyvä aine, mutta vain kuurina, ei missään nimessä palkkarin vakiokomponentti.

Olisi aika tilata itselleni Palatusjuoma jauhetta, ja kysynkin, että riittääkö että juon hera-palkkarin salilla, ja sitten syön siinä tunnin sisällä jotain hiilaripitoista "kunnon" ruokaa, vai tarvitsevatko lihakset hiilareita heti treenin jälkeen? Tähän asti menty hera-palkkarilla ja syöty sitten kotona jotain päälle.

Olisi aika tilata itselleni Palatusjuoma jauhetta, ja kysynkin, että riittääkö että juon hera-palkkarin salilla, ja sitten syön siinä tunnin sisällä jotain hiilaripitoista "kunnon" ruokaa, vai tarvitsevatko lihakset hiilareita heti treenin jälkeen? Tähän asti menty hera-palkkarilla ja syöty sitten kotona jotain päälle.

Riittää mainiosti. Ei se hiilari palkkarissa ole pakollinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom