Pakkislaisten palautusjuomat

Tunti ennen treeniä bcaa:t ja glutamiini.

Treenin aikana juomapulloon sekoitettuna bcaa:t.

Palkkariin: Heraa 30g, Maltoa 20g, Glutamiinia 10g ja Kreatiinia 10g ja rasvatonta maitoa 3dl.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos viitsit, niin ilmoitas sit mikä maku ja onko hyvä! Vanhalla reseptillä noi oli törkeen hyviä, toivottavasti pätee vieläkin!

Kyllähän mä viitsin. Äärettömän hyvää maitoon sekoitettuna, todella hyvää myös veden kanssa. Tota kelpaa vedellä ja hintakin on käsittämättömän hyvä. :)

Dietille oon suunnitellu tällästä komboa:

30-0 min ennen treeniä: 30g mass isowhey
Treenin aikana: vettä (vai pitäiskö hifistellä?)
Jälkeen: 20g maltoa, 50g mass isowhey + 5g kreatiinia

Ja joka aamu 5g kreatiinia ja argi+

Kyllähän mä viitsin. Äärettömän hyvää maitoon sekoitettuna, todella hyvää myös veden kanssa. Tota kelpaa vedellä ja hintakin on käsittämättömän hyvä. :)
Asiallista! Eli voisin vahvasti veikata, että kaikki maut on ees jokseenkin juotavia. Suklaa oli joskus vähän pettymys kun kaverin purkista maistoin, mutta mansikka, vanilja, banaani ja minttusuklaa on todettu aika tasavertaisiksi :) Saattaapi mennä taas jossain vaiheessa tilaukseen, kun tarvetta ilmenee.

Mass:in minttu-suklaa recovery on tällä uudella reseptillä ihan täyttä kuraa. Ennen niin hyvänmakuinen juoma on pilattu täysin Täytyy alkaa etsiä toinen hinnaltaan vastaava palkkari. Phyi.

sama itellä tuo mass.in minttu-suklaa. saatteko työ sitä sekoitettua mihinkään ja mitenkä hyvin? itellä tuntuu tuos sheikkeris että jää vähä paukkuiseksi ja jauhoiseksikin paikka paikoin. kokeiltu lämmin ja kylmä vesi ja maito ja 3dl laittanut aina nestettä perään 1.5l jauhoon

sama itellä tuo mass.in minttu-suklaa. saatteko työ sitä sekoitettua mihinkään ja mitenkä hyvin? itellä tuntuu tuos sheikkeris että jää vähä paukkuiseksi ja jauhoiseksikin paikka paikoin. kokeiltu lämmin ja kylmä vesi ja maito ja 3dl laittanut aina nestettä perään 1.5l jauhoon

Sekotusta vaa enempi. Antaa vaikka hetke laskeutua ja sitte sheikkausta lisää.

Saa muute btw ihan sen käsityksen sun tekstistä ku laittasit 1,5l jauhoo 3dl nestettä :D

Mitäs olette mieltä tästä palkkarista Ano's special ? Onko kokemuksia ? Itse ostin juuri tätä onha tää ihan jees

Toiminu itsellä ihan hyvin. Ennen tota käytössä UFS R3, joka toimi kans hyvin. Sen huomasin, että kun oli Fastin joku missä ei ollu glutaa tai kreatiiniä niin ei niin hyvin auttanu palkkari. Eli loppu yhteenveto, Anos toiminu mulla.

Sci-mx Omni Hardcore

Neljäs pönttö lähtee jo menee. Aiemmin sekottelin lisäravinteet eri pakkauksista mut nyt oon laiskistunu ja tulee käytettyä All-In-One, tuotteita. Yks neljän kilon pönttö tuota Omnia kestää sen 2kk joten ei pahan hintastakaan ole.

Ennen treeniä:
Manninen ************** - Anabolic Overdrive 2 (42 g)
Manninen ************** - EAA+ (10 g)
Manninen ************** - Citrupure (5 g)
Manninen ************** - GrowMax (10 g) = Kreatiini, HMB, ALA, Kromia
Beeta-alaniini (5 g)
Silloin tällöin DMAA valmistetta. Shock3D tai Force.

Treenin aikana:

Treenin jälkeen:
Manninen ************** - Anabolic Overdrive 2 (84 g)

**************, ************** :hyper:

Kumpiko ois parempaa heittää palkkariin heran sekaan dextroo vai maltoo? Lyhyttä vai pitkäketjuista hiilariajuhetta. Mitä eroo loppupeleis palautumisen kannalta näillä on?

Ennen treeniä:
Manninen ************** - Anabolic Overdrive 2 (42 g)
Manninen ************** - EAA+ (10 g)
Manninen ************** - GrowMax (10 g) = Kreatiini, HMB, ALA, Kromia
Beeta-alaniini (5 g)
Silloin tällöin DMAA valmistetta. Shock3D tai Force.

Treenin aikana:

Treenin jälkeen:
Manninen ************** - Anabolic Overdrive 2 (84 g)

**************, ************** :hyper:

Ootko miten digannu tosta anabolic overdrivestä ?

Onko maku mistään kotoisin ?

Näyttäs aika moni käyttävän maltoa palautusjuomassa. Onkos sillä eroa onko maltoa vai dextroa?

Mulla on ollut käytössä Whey 80 + dextro n. 1:1 ja siihen oboy kaakaojauhetta vielä vähän päälle.

Täytyypä seuraavan kerran tilata tuota kreatiinia kun loppuu jauhot. Porukka tuntuu täälä suosivan kreaa aika paljon, en ole itse ikinä kokeillut. Kreatiini näyttäs olevan fitness tukussa melkosen paljon halvempaa kun mitä marketeissa.

Näyttäs aika moni käyttävän maltoa palautusjuomassa. Onkos sillä eroa onko maltoa vai dextroa?

Mulla on ollut käytössä Whey 80 + dextro n. 1:1 ja siihen oboy kaakaojauhetta vielä vähän päälle.

Täytyypä seuraavan kerran tilata tuota kreatiinia kun loppuu jauhot. Porukka tuntuu täälä suosivan kreaa aika paljon, en ole itse ikinä kokeillut. Kreatiini näyttäs olevan fitness tukussa melkosen paljon halvempaa kun mitä marketeissa.

Ite otan kreatiinit erikseen pelkän veden kanssa aamulla tai päivällä salilta kotiin tullessa. En tiiä kuvittelenko, mutta tuntuis ainakin että kreatiinia käyttäessä palautuminen sarjojen välillä on nopeampaa kuin ilman.

Mutta mua myös kiinnostais tuo, että onko paljonkin eroa/millaista eroa että ottaako esim. heraproteiinin kanssa hiilarit maltosta vai dekstroosista?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom