Pakkislaisten palautusjuomat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yleensä menee treenin jälkeen palautusjuomana hera80:stä 1.5-2 desiä.(30-40 g proteinia) Muuta ei tarvi, hiilaria ei jaksa ostaa erikseen kun sitä saa muustakin ruuasta ihan tarpeeks. Kreatiinia löytyy myös puoli kiloa kaapista mutta en käytä sitä enää kun minulle tulee rutosti nestettä kehoon siitä. Vai mitäs mieltä ootta, kannattasko palautusjuomaan silti lisätä kreatiinia, vaikka ihan pikkusen? Jotain puolikas teeluskikka ym.?

Mannisen Anabolic Overdrive 2 taas käytössä. Pakko oli ostaa nyt vähän hintampaa ja paremman makuist, ku meinaa perus 5kg pöntöt ruveta tökkimään...

Yleensä menee treenin jälkeen palautusjuomana hera80:stä 1.5-2 desiä.(30-40 g proteinia) Muuta ei tarvi, hiilaria ei jaksa ostaa erikseen kun sitä saa muustakin ruuasta ihan tarpeeks. Kreatiinia löytyy myös puoli kiloa kaapista mutta en käytä sitä enää kun minulle tulee rutosti nestettä kehoon siitä. Vai mitäs mieltä ootta, kannattasko palautusjuomaan silti lisätä kreatiinia, vaikka ihan pikkusen? Jotain puolikas teeluskikka ym.?

Eipä sillä väliä ole otatko sen kreatiinin palkkarissa vai aamupalalla. Treenissä sitä tietysti kuluu, että siinä mielessä ei siitä haitaakaan ole. Kreatiinihan ei nykyään edes maksa juuri mitään.

Mä ainakin ottaisin sitä pienen määrän. Ite en kreaa käytä, mutta oon miettiny ostavani sitä ja käyttäväni pienen määrän aina palkkarin seassa.

Tällä hetkellä mun palkkari on desi whey-80:ä ja desi fastin malto-6:a.

Mass Whey Stawberry tuli juuri. Maitoon sekoitettuna kuin sulanutta mansikkajäätelöä joisi. Toimii ihan hyvin vedenkin kanssa. Ei sekoitu niin hyvin kuin esim. Fastin jauheet. Kivaa vaihtelua minttusuklaan jäljiltä.

Onko kellään mielipidettä tai kokemusta mass whey ja mass isowheyn välillä? Tarttis diettiä ajatellen palkkariin ja ruokavalion tueks protskua. Niin onko se isolaatti niin ihmeelinen?

Parempilaatuistahan se on, mutta tuskin huomaat eroa tavallisen heran ja isolaatin välillä, jos ruokavalio on muuten kunnossa eikä vatsaongelmia ole heran oheisaineiden kanssa.:)

Palkkari on 40g Self micro whey, 5g glutamiini 5g kreatiini 5g leusiini, 10g Macaa,10g MSM, ripaus c-vitamiinijauhetta.

Aika hifiä. Mäkin voisin alkaa ottamaan ton MSM-jauheen palkkarin seassa. Tähän mennessä oon sekottanu sen pirtelön sekaan tai heittänyt suuhun vaan ja huuhtonut jollain nesteellä alas. Jälkimmäinen tosin ei ole kovinkaan herkullinen tapa, mutta aika kätevä kuitenkin.

Mitä toi C-vitamiinijauhe sulla on? Onko se sitä mitä apteekista saa?

Treenin alle ja päälle (treenaan paastotilassa)
- bcaa 5g
- kreatiini 5g
- beta-alaniini 5g
- glutamiini 5g
- arginiini 5g
- sitruliini malaatti 5g
- puolikkaan limen mehu

Tunti treenistä
Smoothie
- rahka 250g
- heraprode 30g
- msm 10g
- maca (luomu) 10g
- raakakaakao (luomu) 10g
- hampunsiemen (luomu) 10g
- golden beries (luomu) 20g
- c-vitamin complex (luomu/villi) 5g
- vadelma 50g
- mustikka 50g
- puolukka 30g
- mansikka 50g
- mustaherukka 50g
- tyrni kuivarouhe 5g
Hiilet 42g
Prode 50g
Rasva 8g

Aika hifiä. Mäkin voisin alkaa ottamaan ton MSM-jauheen palkkarin seassa. Tähän mennessä oon sekottanu sen pirtelön sekaan tai heittänyt suuhun vaan ja huuhtonut jollain nesteellä alas. Jälkimmäinen tosin ei ole kovinkaan herkullinen tapa, mutta aika kätevä kuitenkin.

Mitä toi C-vitamiinijauhe sulla on? Onko se sitä mitä apteekista saa?

Ihan normisetti, C-vitsku on Now-valmistamaa ja ihan lisäravinnekaupasta ostettua. Se on aika kitkerän makuista, joten pieni ripaus vaan kämmenelle ja sekaan.

Hiilaria ei oo lainkaan, ku ketoosilla mennään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom