Loppuviikosta BSN Syntha-6 vaihtuu Mass Recoveryyn. 5kg:n satsi kestänee hetken. Toivottavasti on ees etäisesti hyvää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos viitsit, niin ilmoitas sit mikä maku ja onko hyvä! Vanhalla reseptillä noi oli törkeen hyviä, toivottavasti pätee vieläkin!Loppuviikosta BSN Syntha-6 vaihtuu Mass Recoveryyn. 5kg:n satsi kestänee hetken. Toivottavasti on ees etäisesti hyvää.
Elikkä onko siis tämä Leaderin After ihan kelpo tavaraa? 1,5 DL = 299kcal, P 32g, H 43g, Kreatiini 2g.
Yleensä menee treenin jälkeen palautusjuomana hera80:stä 1.5-2 desiä.(30-40 g proteinia) Muuta ei tarvi, hiilaria ei jaksa ostaa erikseen kun sitä saa muustakin ruuasta ihan tarpeeks. Kreatiinia löytyy myös puoli kiloa kaapista mutta en käytä sitä enää kun minulle tulee rutosti nestettä kehoon siitä. Vai mitäs mieltä ootta, kannattasko palautusjuomaan silti lisätä kreatiinia, vaikka ihan pikkusen? Jotain puolikas teeluskikka ym.?
Yleensä menee treenin jälkeen palautusjuomana hera80:stä 1.5-2 desiä.(30-40 g proteinia) Muuta ei tarvi, hiilaria ei jaksa ostaa erikseen kun sitä saa muustakin ruuasta ihan tarpeeks. Kreatiinia löytyy myös puoli kiloa kaapista mutta en käytä sitä enää kun minulle tulee rutosti nestettä kehoon siitä. Vai mitäs mieltä ootta, kannattasko palautusjuomaan silti lisätä kreatiinia, vaikka ihan pikkusen? Jotain puolikas teeluskikka ym.?
Palkkari on 40g Self micro whey, 5g glutamiini 5g kreatiini 5g leusiini, 10g Macaa,10g MSM, ripaus c-vitamiinijauhetta.
Aika hifiä. Mäkin voisin alkaa ottamaan ton MSM-jauheen palkkarin seassa. Tähän mennessä oon sekottanu sen pirtelön sekaan tai heittänyt suuhun vaan ja huuhtonut jollain nesteellä alas. Jälkimmäinen tosin ei ole kovinkaan herkullinen tapa, mutta aika kätevä kuitenkin.
Mitä toi C-vitamiinijauhe sulla on? Onko se sitä mitä apteekista saa?
Mistä hommasit tota sitruliinimalaattia?
Mistä hommasit tota sitruliinimalaattia?
50g prodejauhoo ja 50g maltodekstriiniä. Helppoa ja halpaa ja toimii keittiössä ja puutarhassa.