Pakkislaisten palautusjuomat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä mieltä ootteAmerican mass blast:stä? Prismassa 4kg pönttö 55€.

Oon kyllä joskus tuota vetänyt ja kyllähän se maku (muistaakseni mansikka itselläni) on hyvä ja hintakin noh, jotain. Tosta 4kg:sta taitaa olla suht iso osa hiilareita (puolet :) ja prodea kai luokkaa 1,5+ kg). Nykyisin hankin proden ja hiilarit erikseen, joka tulee kyllä halvemmaksi ja voi itse päättää miksaussuhteen. Tuota vaihtoehtoa suosittelisin pidemmän päälle.

Mites tuo FAST:in Recovery&Protein maitojuoma, jonka mainoskin näkyy forumin yläpuolella, onko se mistään kotosin? Varmaan aika kallista kuten Gainomaxitkin.

Tetra sisältää (250 ml):

Energiaa 840 kJ / 200 kcal
Proteiinia 21,3 g
Hiilihydraattia 20,0 g
- josta laktoosia < 1,0 g
Rasvaa 3,8 g
Ravintokuitua 3,3 g
Natriumia 0,1 g

Aika perus palkkari, varmaan maku on ihan hyvä ja hinta melko iso (yleensä valmispalkkareissa on nämä)

Joensuussa bb gym maksaa 1,7 e per tetra, mutta viime viikolla kaverin kanssa ostettiin koko lava puoliks ja hintaa jäi 1,5 e per tetra. Joten halvempaa kuin gainomax ja on kyllä parasta palkkaria mitä oon ikinä maistanut (maultaan) siis

Tetra sisältää (250 ml):

Energiaa 840 kJ / 200 kcal
Proteiinia 21,3 g
Hiilihydraattia 20,0 g
- josta laktoosia < 1,0 g
Rasvaa 3,8 g
Ravintokuitua 3,3 g
Natriumia 0,1 g

Aika perus palkkari, varmaan maku on ihan hyvä ja hinta melko iso (yleensä valmispalkkareissa on nämä)

Viimeksi muokattu:
Hei!

Mulla olis kesällä ostettu, täysinäinen pakkaus Mass Wheytä, suklaan makusta. (http://www.Fitnesstukku koodi pakkotoisto15/product_detail.asp?prod_id=853). Siitä on yks annos otettu, mutta oon niin kyllästynyt tohon suklaaseen, että en saa tota 4 kg:ta käytettyä. Jos joku haluaa ostaa niin laittakaa sähköpostia soniy@suomi24.fi. Ovh. 54,9 + postikulut 6, voin myydä jollain 45 eurolla?! Tai voidaan ihan sopia hinnasta.

Moro!
Eli ehotuksia otettaisiin vastaan mitä Star Nutrition Whey 80 makua kannattaisi tilata? Mikä on koettu parhaimman makuiseksi? Lisäksi Star Nutrition Gainer Pro Recovery hyväksi koettuja makuja saa heitellä! Tänään pitäisi laittaa tilausta sisään, niin olisi kiva tietää mitä kannattaa tilata :) Kiitoksia!

Moro!
Eli ehotuksia otettaisiin vastaan mitä Star Nutrition Whey 80 makua kannattaisi tilata? Mikä on koettu parhaimman makuiseksi? Lisäksi Star Nutrition Gainer Pro Recovery hyväksi koettuja makuja saa heitellä! Tänään pitäisi laittaa tilausta sisään, niin olisi kiva tietää mitä kannattaa tilata :) Kiitoksia!

Whey-80:sta kokemusta vain mansikka-banaani -mausta, en ehkä suosittelisi. Gaineria jo toinen 4kg säkki menossa makuna mansikka, toimii. Loraus funlight mansikka -mehutiivistettä sekaan niin toimii vielä paremmin.

Olen käyttänyt nyt muutaman viikon palkkaria, ja se tuntuu oikein hyvältä. Treenistä palautuminen, yllättäen, todellakin nopeutuu. Perättäisinä päivinä voi käydä hyvin vääntämässä kovilla tehoilla. Vajaa vuosi treeniä on mennyt tätä ennen ilman vakituista palautusjuomaa.

1 dl Whey 80 Vanilla/Pear
1 dl Carbo Flex Pure

Ajanee asiansa? Sekoitan nuo noin puoleen litraan vettä, koska tykkään vetää sellaista tiukempaa huttua. Tuosta ei liene haittaa imeytymiselle?

Itse lataan yleensä viimeistään 30min treenin jälkeen ihan ruokaa nassuun, ja jos näyttää pahasti että jotain jää puuttumaan, niin sitten jatketaan jollain lisäravinteilla. Yleensä Malto6 + Kevytmaito on ihan pop-ratkaisu ollut. En kyllä tiiä onko siitä mitään suurta hyötyä, mutta otampahan kuitenkin.

Onkos toi Star Nutritionin (fitnesstukku) gainer pro recovery hyvää palkkaria? Ei siis maultaan vaan muuten, esim proteiinipitoisuus aika matala 24%? Olis tarjouksessa 4kg + 1kg whey80 36,90e. Vai olisko kustannustehokkaampaa ostaa 5kg heraa 49e ja joku halpa maltopussi kylkeen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom