Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Beeta-alaniini (usein myös beta-alaniini, mikä on kirjoitusvirhe) ainoa luonnossa esiintyvä beeta-muotoinen aminohappo jota muodostuulihaksissa aminohappo histidiinin kanssa karnosiiniksi, joka on näiden kahden aminohapon dipeptidi. Karnosiinipitoisuudet nousevat sekä suun kautta nautitun karnosiinin ettäbeeta-alaniinin myötä, mutteivat poikkeustapauksia lukuunottamatta histidiinin nauttimisella.mitä hyötyä tosta beta-alaniinista on treenin jälkeen?
itellä tulee treenilaturista ennen treeniä beeta-alaniinia ja bcaa:ta tulee juotua treenin aikana, harjoituksen jälkeen palkkari, jossa beeta-alaniinia..juu unohdetaan nuo 10 vuotta sitten jo luetut tekstit ja asiaan. ba:ta käytetään maitohappojen puskurointiin ja ne eivät sihen usko ketkä ei kovaa treenaa mutta kyllä se nyt vaan toimii, tosin ennen treeniä, jälkeen ota ennemmin bcaa:ta mikä vaikuttaa proteiini synteesiin ;)
1dl heraa ja 1dl maltoa on ehkäpä yleisin palkkari yhdistelmä eikä ole ollenkaan huono.Täälä hetkellä vain whey 80 1dl sekoitettuna veteen joka treenin jälkeen... Treeniä jatkunut nyt aktiivisesti noin puolivuotta ja ajattelin ottaa nyt maltoa mukaan palautusjuomaan.
Mitä mieltä? Ja suhteella 1:1 heran kanssa ? Mitat on 175cm/73kg
Varmasti tuhat ja yksi kertaa kysytty, mutta kysympä uudestaan. N. 6kk treenannut heppu voisi alkaa ainankin silloin tällöin palkkaria juomaan. Nykyään palkkarin virkaa hoitanut rahka/raejuusto/tonnikala/banaani/marlin 10vit.mehu/maito erilaisina sekalaisina yhdisteinä =D
Ensinnäkin, tarvitseeko minun aloittaa ns. "hifistelyä" palkkareilla? Olen 180/75 suht vähärasvainen, 3krt/vko reenaava. Tavoitteena lihaksien keruu pikkuhiljaa. Ns. reippaampia bulkkeja en ainakaan vielä meinannut pitää.
Jos kyllä, niin tahtoisin jotain laadukasta, hyvää, mutta kun olen näistä pihalla kuin lumiukko.
Onko missään juttua näiden jauheiden tms. terveysvaikutuksista?