Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mikseipä vaikka banaani tms kelpaisi? Vai onko se pakko saada juotavaan muotoon? Voi olla aika metka sekoitus jos hunajaa sinne juomaan laitat ;)
Hojo!
Kuulkaas semmosta, että onko kellään kokemusta Mass Whey baanaanin makusesta? Riskaapeliä ostaa 4 kilon pänikkä koristeeks jos ei maistu.
Ite oon vedellyt jo pitkän aikaa milloin mitäkin proteiinijauhetta desin verran palautusjuomana. Nyt ajattelin ruveta lisäilemään siihenkin vähän hiilareita, mutta mistä lähteestä? Maltoa tai mitään muutakaan ravintoköyhää paskaa en halua käyttää, siispä mietinkin, että lisäisin palkkariini pari ruokalusikallista täysruokosokeria (Inkkarisokeri) tai hunajaa?
Onko väliä kumpaa laittaa, kumpi on parempi sokeri vai hunaja? Onko muita ideoita hiilarilähteeksi palkkariin? Jotain siis jossa olisi vähän ravintoaineitakin mukana.
Toimii hyvin, eikä ole mitään syytä vetää niitä hiilareita samaan aikaan, koska kaikki mitä sheikkerissä on sekoitettuna proteiiniin kuten rasva ja hiilihydraatit hidastavat sen proteiinin imeytymistä vatsalaukusta.
15 minuuttia - puoli tuntia myöhemmin syödyt hiilihydraatit täyttävät taas lihasolujen glykogeenivarastoja.
Onko mahdollista että palkkari alkaisi ihan yhtäkkiä aiheuttaa hurjia vatsaoireita? Nytton pari päivää kipristelty kun maha on kipeä ja siellä kiertää giganttiset määrät ilmaa. Oon kyllä syöny ihan tavalliseen tapaan, mutta palautusjuoman käytön aloitin taas pikku tauon jälkeen. Whey 80 on se mitä oon käyttäny, kaveri vinkkasi että Whey 100 vois olla vatsaystävällisempi, is dat true?
Muttaah, eikös proteiinien ja hiilarien yhtäaikainen nauttiminen tehosta niitten imeytymistä? Eli vaikka imeytyminen ajallisesti hieman hidastuu, niin suuremmat määrät kuitenkin imeytyy eikä mene ns. suoraan läpi. Näin olen ainakin lukenut.