Pakkislaisten palautusjuomat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä olis lähellä american mass blast palautusjuomaa kun sitä ei enään hämeenlinnasta tunnu löytyvän ei ees prismasta enään. Mielestäni se oli aivan loistava palkkari nin löytyskö jotain samantapasta ja vielä samaa hinta luokkaa sehän oli vielä aika halpaa 50e 4kg ja myytinkö erikseen vielä 2kg 25e.

Mikä olis lähellä american mass blast palautusjuomaa kun sitä ei enään hämeenlinnasta tunnu löytyvän ei ees prismasta enään. Mielestäni se oli aivan loistava palkkari nin löytyskö jotain samantapasta ja vielä samaa hinta luokkaa sehän oli vielä aika halpaa 50e 4kg ja myytinkö erikseen vielä 2kg 25e.

ja vielä semmosta että tota muscle + vois ostaa mutta sehän on 2 kertaa kalliimpaa kun esim mass blast jotain 25e kilo !!

Tota Mass Blastia voit tilata netistä. Voit myös kysyy sieltä omasta Prismastas, josko ne vois tilata sulle tönkän tai pari Ass Blastiä :) Ite oon testaillu monet eri valmisjauhot. Nyt vedän Muscle Juicea (eri ravintojakauma kyl, 45e/5kg). Toi on toistaseks ehkä ainut joka on ollu lähelläkään äässibläästin makuelämystä :P Toinen hyvä on Sci-MX:n Mass System (50e/5kg) mansikanmakuisena, nam :) Muut on ollu vähä joopajoo, ihan ok... Nämä siis verrattuna määssibläästiin!

^ Mites olis Fastin Mass2?

toi fast mass2 ois varmaan järkevintä ostaa kun on kreatiini purkkikin valmiina kun tossa muscle + sitä on jo valmiina ja tarvis painoakin hilata ylöspäin. mass2 kannattaa varmaan ostaa ? helvetin kallista vaa:jahas:
palkkarina käytän.
sori tuli kaks kertaa tää sama viesti !!

Kaikki FASTin tuotteet on ihan mahdottoman hintaisia. Hinnat on jäänteitä niiltä ajoilta kun alalla oli vähemmän kilpailua.

Oisko mass recovery (5 kilon pönikkä 50e) palautusjuoma hyvä aloittelijalle. Tuosta 5 kilon ämpäristä saa 71 annosta eli yhden annoksen hinnaks ei tulis ku 70 senttiä eli aika edullista meikän mielestä. Ajattelin vaan, että onko nuin halpa tavara sitten millasta laadultaan? Onko pakkislaisilla kokemuksia ko. tuotteesta?

Olen lukenut ketjua ja hiukan on avoimeksi jäänyt palautusjuoman hyöty tavalliselle tallaajalle.

Olen käynyt salilla nelisen kuukautta. Oletettavasti treeniliikkeistä ainakin osa vahingossa tulee tehtyä oikein. Laihdutus on vielä hetken menossa, tahdon psykologisista syistä 72-kiloiseksi ainakin hetkeksi. Kunnon ohjelmaa ei ole, pääosin olen nyt tehnyt liikkeitä ilman laitteita, mave-kyykky-penkki-leuanveto-dippi -linjalla.

Prisma ilmeisesti myy Fast Muscle+ -nimistä ainetta. Sitä saisi helposti, ei maksa kokeilu paljon ja vaivaa käytöstä olisi minimaalisesti. Mutta onko sittenkin parempi jättää palautusjuoma odottamaan ja käyttää säästyvä minuutti vaikka viiden hauiskäännön tekemiseen?

Olen lukenut ketjua ja hiukan on avoimeksi jäänyt palautusjuoman hyöty tavalliselle tallaajalle.

Palkkarin suurin hyöty on lähinnä siinä, että saa treenin jälkeen nopeasti uusia ravintoaineita kiertoon niitä huutaville lihaksille. Moni ei esim. kyykky-mave-vatsa-päivän jälkeen saa heti alas kiinteetä ruokaa. Ja palkkarista saa kaloreita :kuola:

Mutta onko sittenkin parempi jättää palautusjuoma odottamaan ja käyttää säästyvä minuutti vaikka viiden hauiskäännön tekemiseen?

:hyper: Viis haukkaria? Kyllä, let's go! Saletisti kasvaa ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom