Pakkislaisten palautusjuomat

Palkkari on mielestäni ihan fiksu olla käytössä, halvempaa ja nopeampaa, kuin banaanit+rahka tms kombo. Elä FASTia osta, kallista ja erot muihin tuotteisiin on lähinnä marginaaliset. Halvinta palautusjuomaa vain kehiin.

Jos nyt kuitenkin ihan oikeasti mietitään, niin hyötyä palkkarista on, ja se on kiva juoda treenin päätteeksi. Turha hifistely sikseen. Ei meidän perus tallaajien kannata turhia miettiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elä FASTia osta, kallista ja erot muihin tuotteisiin on lähinnä marginaaliset. Halvinta palautusjuomaa vain kehiin.

Kiitokset vastauksista, siis hankin ainakin kokeeksi palautusjuomaa.

Tästäkin luin ketjusta. Mitä luokkaa noiden hinnat ovat? Ja mistä halvempaa vastinetta saisi -- verkkokauppa tuskin kannattaa vielä yksittäisen kokeiltavan pussin kanssa?

Kiitokset vastauksista, siis hankin ainakin kokeeksi palautusjuomaa.

Tästäkin luin ketjusta. Mitä luokkaa noiden hinnat ovat? Ja mistä halvempaa vastinetta saisi -- verkkokauppa tuskin kannattaa vielä yksittäisen kokeiltavan pussin kanssa?

Wheyn tuotteet on ainkin halpoja. Citymarketeista ym löytyy palkkareita ja myös yleensä cittarin kanssa samassa rakennuksessa Life kauppa josta saa myös lisäravinteita. Ja onhan noita lisäravinnekauppojakin aina muutama per kaupunki.

Wheyn tuotteet on ainkin halpoja. Citymarketeista ym löytyy palkkareita ja myös yleensä cittarin kanssa samassa rakennuksessa Life kauppa josta saa myös lisäravinteita. Ja onhan noita lisäravinnekauppojakin aina muutama per kaupunki.

Mitä on Wheyn tuotteet? Whey on englantia ja tarkoittaa heraa, en minä ainakaan tunne sen nimistä valmistajaa.

jorimantysalo: Kyllä se palkkari varmasti kannattaa olla olemassa, vaikkei ihan kilpailut silmissä treenaisikaan. Onhan tuosta kuitenkin ihan tutkittuakin näytöä olemassa, ja heraproteiini on treenin läheisyydessä hyvä ravinne hyvän aminohappokoostumuksen takia.

Entä sitten tuletko huomaamaan palautusjuoman vaikutuksen käytännössä yhdellä pussilla, tuskin. Tuletko huomaamaan sitä pitemmässäkään juoksussa, en tiedä. Minulle riittää se, että treenin ympärillä on kropalla hyvä olla käytettävissään ravinteita lihaskasvua varten, ja palkkarista ne saa kätevimmin ja halvimmalla.

Tuskimpa kannattaa kuitenkaan ostaa mitään fastin ryöstöhintaisia jauheita, tuon muscle+ kilohintakin mahtaa olla jotain 30€, vai riittääkö edes. Netistä muutaman kilon ämpärin ostamalla saa samanlaista tavaraa kympillä kilo.

Entä sitten tuletko huomaamaan palautusjuoman vaikutuksen käytännössä yhdellä pussilla, tuskin. Tuletko huomaamaan sitä pitemmässäkään juoksussa, en tiedä. Minulle riittää se, että treenin ympärillä on kropalla hyvä olla käytettävissään ravinteita lihaskasvua varten, ja palkkarista ne saa kätevimmin ja halvimmalla.

Tuskimpa kannattaa kuitenkaan ostaa mitään fastin ryöstöhintaisia jauheita, tuon muscle+ kilohintakin mahtaa olla jotain 30€, vai riittääkö edes. Netistä muutaman kilon ämpärin ostamalla saa samanlaista tavaraa kympillä kilo.

Juu, en usko että vaikutusta helposti huomaan. En pysty pitämään treeniä mitenkään niin tasaisena, ja toisaalta vauhdin hidastuminen aivan alkuvaiheen jälkeen lienee odotettavissa joka tapauksessa.

Jos Fast on kallista, niin mikä sitten halpaa tällä hetkellä? UFS R3 näyttäisi suunnilleen samanhintaiselta.

(Tai sitten hankin kilon mesjuustoa ja mutustan sitä :) Heraproteiinia siinä ainakin olisi.)

Mass Recovery, Chocolate Mint. Paras maku.

Ottanut 100g/ treeni.

P 41.6, H 47

* 5,0 g kreatiinia
* 6,0 g glutamiinia
* 3,8 g leusiinia

Mitä on Wheyn tuotteet? Whey on englantia ja tarkoittaa heraa, en minä ainakaan tunne sen nimistä valmistajaa.

Oon muuten aika :david: :D onneks en ole saliharrastaja tai voisin vetää itteni narunjatkoks.. :D noissa star nutritionin säkeis lukee vaa nii saatanan isolla esim toi whey100 ni en oo perehtyny enempää. Aina oppii jotain uutta

Oon muuten aika :david: :D onneks en ole saliharrastaja tai voisin vetää itteni narunjatkoks.. :D noissa star nutritionin säkeis lukee vaa nii saatanan isolla esim toi whey100 ni en oo perehtyny enempää. Aina oppii jotain uutta

:rock:

Ostinpa tommosen 1,25kg Spirit! Power Recoveryn. Makuna mustikka-vanilja, joka on ihan hyvää maidon tai veden kanssa.

Annos: 50g
Energiaa: 181,5kcal
Proteiinia: 25g
Hiilareita: 19g
Rasvaa 0,75g

jees, en ole vielä uskaltanut ostaa tuota mass recovery mansikkapalkkaria, koska pelkään, että en saakkaan sitä alas ja menee 50e hukkaan.. :D Tänään ostin kuitenkin salin jälkeen tuommosen gainomax recovery mansikka ja suureksi yllätyksekseni se olikin niin hyvää, että purkki meni varmaan kahdella huikalla ja sitähän ois voinu vaikka litran juoda =D Eli jos joku on tuota mass recovery mansikkapalkkaria ja gainomaxin mansikkaa juonu niin onko mitenkä paljon eroa maussa, jos nyt uskaltautuisin ostamaan tuota massia. :)

^ Aika nirso pitää olla, jos ei mee random mansikkapalkkari alas! :D Ymmärrän kyllä, et joku 5 kilon laatikko on aika riski ostaa, jos ei tiiä milt se maistuu, mutta koitapa vetää joskus soijaprodesta tehtyä palkkaria ;) Maistuu hiekalta, mudalta ja sahanpurulta :D Kauheinta ikinä, mutta kyllä siihenki tottu muutamien kertojen jälkeen...

jees, en ole vielä uskaltanut ostaa tuota mass recovery mansikkapalkkaria, koska pelkään, että en saakkaan sitä alas ja menee 50e hukkaan.. :D Tänään ostin kuitenkin salin jälkeen tuommosen gainomax recovery mansikka ja suureksi yllätyksekseni se olikin niin hyvää, että purkki meni varmaan kahdella huikalla ja sitähän ois voinu vaikka litran juoda =D Eli jos joku on tuota mass recovery mansikkapalkkaria ja gainomaxin mansikkaa juonu niin onko mitenkä paljon eroa maussa, jos nyt uskaltautuisin ostamaan tuota massia. :)

Meikäläisen suuhun tuo Mass Recoveryn mansikkapalkkari ei ehkä oo ihan yhtä makea ku Gainomaxin, mutta varmasti saat sinäki alas, on meinaa silti erittäin makoisaa.

Minkäs tuomion saa seuraavanlainen "palkkari", jota olen käyttänyt aina treenin jälkeen nyt tässä sen muutaman kuukauden kun olen puntilla käynyt:

Purkki maitorahkaa
puolisen litraa maitoa
purkki ananasmurskaa

Kaikki shakerin läpi ja nautitaan. Palautumisen kanssa ei ole ollut ainakaan toistaiseksi minkäänlaisia ongelmia, ja kehitys on ollut ihan tyydyttävää. Ostin tuossa pari päivää sitten marketista Leaderin Whey 100% heraprotskua(82g prot, 9 hh 1r/100g), sopisko se heittää vielä tonne palkkarijuoman sekaan vai mikä olisi oikea paikka? Tarkoituksena ottaa sitä noin annos päivässä tarpeellisen proteiinimäärän turvaamiseksi.

^Jotkut varmaan sanoisi tosta sun rahkasetistä, että imeytyy hitaasti palkkariksi. Tosin toi hera sit soveltuukin jo paremmin kyseiseen hommaan.

Uskaltaakos ananaspurkin jättää pois kun lisään heran settiin, vai jääkö siinä vaiheessa jo hiilihydraattien määrä liian pieneksi?

Mulla oli Massin Recoveryä mansikanmakuisena, ja itse en tykännyt mausta kyllä yhtään. Oli aivan hirveää kuraa. Fastin mansikanmakuiset herat ja muscle plussat tai vaikka Gainomax Strawberry on ihan taivaallista settiä verrattuna Massin mansikkaan.

Massin ChokoMinttiä sen sijaan voin erittäin lämpimästi suositella.

On vissiin Mass:n chokomintin makua muutettu nyt, kun uusien purkkien yhteydessä? Tai sitten starnutritionin vanilia pilasi mun makunystyrät :D No anycase, maistuu erilaiselta omaan suuhun kuin viimeksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom