Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

semmosille, joilla on huono taipumus mavessa antaa alemman keskiselän pettää/köyristyä, kulmasoutu jämäkällä lordoosilla on aika hyvä apu myös. saa kehitettyä staattista voimaa lisää.

eli normi kulmasoudussakin alaselän pitää olla ja pysyä oikeessa asennossa, eikä taatusti köyryssä, vaikka vanhoissa keholehdissä kuvia muusta oliski.
Toimiikos selkäpenkissä yläasennossa staattiset pidot samaan tarkoitukseen? Yksi fyssari kehotti tekemään kun olin välilevy vamman kuntoutuksessa. Jotain puhu että staattisilla pidoilla ennalta ehkäistäisiin monet selkävammat mavessa jne.

juu toimii hyvin. samoin jullet, kunhan se lordoosi pysyy. staattinen voima ei korreloi dynaamisen kanssa suoraan. sen takia sitä pitää treenata erikseen, jos aiheuttaapi ongelmia vedossa. mä teetän aika monille julleja 1-5s stopilla ala-asennossa parissa eri kulmassa.

Aivan pakko päteä, mut löytyy tostaki valitettavaa esim. se, et jää aika paljo vajaaks loppuojennus joka toistossa. Ja ite ehkä painaisin lapoja ylös/alas myös, mut se nyt on vaan ehkä vähän extrajuttu. Liketin silti videota, eli suoritus ei ollut esim. huono.

Kiitos palautteesta... Ihan tarkoituksella jätän loppuojennuksen hiukan vajaaksi. Koska tuossa yritän kohdistaa rinnalle rasitusta niin mielestäni turha ojentaa tappisuoraksi. Lapoja myöskään lähtisi samasta syystä painamaan ylös/alas.

Okei. Se lapojen liike on vaan sellanen juttu, millä imo(ei sinällään ees mielipide) vahvistuu & pysyy kaikki olkapään alueella paremmin kasassa/turvassa. Ja tulee sellanen extra kohautus(tai siis sen täys vastakohta lol) yläasennossa, mikä vahvistaa myös. Ite pidän kunnon ojennusta työntöliikkeis hyvin tärkeenä, koska muuten jää koko liikeradan alueelta voimagainsit saamatta. ''Tuntuma'' voi toki noin pysyäki paremmin. Mutjoo, en tuomitse =D.

Asia kunnossa

Aivan pakko päteä, mut löytyy tostaki valitettavaa esim. se, et jää aika paljo vajaaks loppuojennus joka toistossa. Ja ite ehkä painaisin lapoja ylös/alas myös, mut se nyt on vaan ehkä vähän extrajuttu. Liketin silti videota, eli suoritus ei ollut esim. huono.

Vaginaattori, mies jonka videoita lähes kaikki kritisoivat, mutta on aina se ainoa, jos jonkun muun videota kritisoi vain yksi henkilö :D

Arvostan omaa, mutta hieman kivistä polkuasi.

500e valitsemallesi tilille heti, ku kumoot mun väitteen.
En usko, että kukaan on milloinkaan pystynyt kumoamaan väitteitäsi, joten rahasi ovat varmasti turvassa.:)

Jonnyn dipit on kuitenkin oikein nättejä (ei delfiinipotkua tms.) ja hänellä on perusteltu syy jättää ne hiukan ylhäältä vajaaksi. En ymmärrä mksi siitä pitää alkaa vängätä.

Sinusta lapojen liike dipissä on tärkeä juttu?
Kirjoitit, että "sillä vahvistuu & pysyy kaikki olkapään alueella paremmin kasassa/turvassa." Ja tämäkö pätee yhtäläisesti kaikkiin ihmisiin tällä planeetalla?

500e valitsemallesi tilille heti, ku kumoot mun väitteen. Olkaa hyvät. Ainoastaan faktat lasketaa, ja kaverille ei saa kilauttaa. Tai sit jätetään vaan tähän. Mulle käy kumpi vaan, ku niin pienen vaivan takana. Esimerkki faktasta: ''jää aika paljo vajaaks loppuojennus joka toistossa''. Ei tos kyl mitään ihmeellistä ole. Musta ku puhe, ni vastaan 99% ajasta. Ihan niinku irl. Netissä täysin sama Modus Operandi.
Onko nyt puhe siis, että jos kumoan sun dippitekniikan vääräksi ni saan ton 500?

Toi sun tekniikka on melkein jokaisella mahdollisella tavalla väärä ainakin videon perusteella minkä tänne laitoit. En vain jaksanu rupee siitä vänkää, koska ei hirveästi kiinnosta, mutta jos on rahasta kyse niin voin ottaa ne pois kuleksimasta.

1. Sä pyöristät olkapäitäsi eteenpäin varsinkin lisäpainoilla tehdessä.
2. Sun kehonkulma muuttuu toiston aikana, eli olet pystyasennossa yläasennossa, mutta menet ala-asennossa todella etukenoon. Toi tuhoaa sun olkapäät pitkällä juoksulla.
3. Sä nostat sun olkapäät korviin.
4. Lukitset kyynärpääsi yläasennossa. Sä vissiin teet sen ton sun "loppuojennuksen" takia, mutta kun lukitset kyynärpään niin paino makaa vain sun luiden ja nivelien päällä, ei lihasten.

Voin laittaa tilinumeron sulle vaikka yksityisviestillä, tai tekstiviestinä. Ihan mikä sulle on sopii. :)

Komeita dippejä JohnnyB. Ei niitä kyynärpäitä ole mikään pakko lukita punnerrusliikkeissä. Tuskin on kehityksen kannalta mitään merkitystä lukitsi tai ei.

Komeita dippejä JohnnyB. Ei niitä kyynärpäitä ole mikään pakko lukita punnerrusliikkeissä. Tuskin on kehityksen kannalta mitään merkitystä lukitsi tai ei.

Juu ei, päinvastoin, jos yhtään välittää omasta terveydestään niin parempi jättää lukottamatta, lähes verrattavissa siihen jos lukottais polvet jalkaprässiä tehdessä, toki tässä ei kyynärniveliin etc välity ihan samanlainen kuorma kun prässissä mutta silti.

Itse teen dippini hyvin samalla tekniikalla kuin Johnny, yläkropan kulma ei juuri muutu, oli liike sitten ala tai yläasennossa, eikä pää vatkaa kuin vesikauhusella koiralla.

PS, tämä ei ollut hyökkäys ketään kohtaan.

Näinhän se on, riippuu aika paljon mielestäni siitä mitä liikkeellä haetaan... Jos yrittäisin kohdistaa rasitusta oikkareihin niin olisi ehkä paikallaan lukitus (kaikissa punnerruksissa) mutta tuossa nyt hain enempi rasitusta rinnalle... Jokainen tyylillään, ei tässä ole mitään oikeata tai väärää

500e valitsemallesi tilille heti, ku kumoot mun väitteen. Olkaa hyvät. Ainoastaan faktat lasketaa, ja kaverille ei saa kilauttaa. Tai sit jätetään vaan tähän. Mulle käy kumpi vaan, ku niin pienen vaivan takana. Esimerkki faktasta: ''jää aika paljo vajaaks loppuojennus joka toistossa''. Ei tos kyl mitään ihmeellistä ole. Musta ku puhe, ni vastaan 99% ajasta. Ihan niinku irl. Netissä täysin sama Modus Operandi.

Miten muuten määrittelet sen, että joku on kumonnut väitteesi? Silloin kun sinä niin määrittelet? :D

Miten muuten määrittelet sen, että joku on kumonnut väitteesi? Silloin kun sinä niin määrittelet? :D

Ei oo tarkotus solvata, mutta Vagilla usein tuntuu olevan vähän yltiöpäiset käsitykset omista väittelytaidoistaan. Sama mentaliteetti ehkä heijastuu vähän tohon treenifilosofiaan, ku välillä edes useamman ihmisen esittämät yhtenevät mielipiteet, joita faktoiksikin voisi kutsua, ei käy vastaukseksi.

Mutta eikö miljardi kärpästä voi olla väärässä siinä, kannattaako kaikkien syödä paskaa? :D

Näissä tapauksissa haluaisin aina ensin nähdä sen 500 ekua tms. Vähän sama ku nostojen kanssa. :-) Mä tarjosin yhdellä osake foorumilla sellasesta kiina scam osakkeesta vetoa. Kauhia uskovien joukko tällä firmalla/osakkeella niin halusin katsoa mistä kana pissii. Scam lupas maksaa osinkoa tänä vuonna ja mä sanoin kaikille tän paskan promoajille siellä foorumilla että 1000 euroa vetoa ette saa mitään. Yks tyyppi sitten otti sen vedon.. ei firma maksanu ja voitin vedon. Ajattelin et se kaveri ehkä katoaa jos tonnia huudan edelleen ja kusetuksen uhreja noi muutenkin et en halua lyödä lyötyä mutku ne ei tajuu... ..sanoin et satku riittää. En uskonu et maksais mut satku tuli tilille joku Jonas tanskasta oli särmä kaveri!
Sorry off-topic

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom