Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Se paussi, mikä suurimmasta osasta löytyy :D. Lyhyt, mut on olemassa, jos katot tarkemmin. Joissain toistoissa ylikorostettuki kyl.
Jos katot vaikka ekan työsarjan @1:40. About 80% toistoista se tossa on, vaikkei omaankaan silmään siltä näytä aina, ku videolta katoin. 3s paussi turhan raskas noihin, eikä tuo mitään erityisen hyödyllistä. Paussi alhaalla luonnollisesti. Ylhäällä pitäminen ei vaadi hirveitä.

Kiitos vastauksesta... Olen sitten varmaan tietämättäni aina tehnyt paussidippejä

Ennemminkin kontrolloitu ja rauhallinen lasku kuin stoppi. Ainakaan niissä toistoissa, mitä itse jaksoin katsoa, liikkeen suunta kyllä vaihtui ilman mitään pysäytystä. Hidas tempo ja stoppi ovat eri asioita.

No mulle on neuvottu sekuntti hommina tuo idea
https://tikis.fi/miesten-treeni/lihastyon-muodot-hyodyntaminen/

Esim.4-0-2 on 4sek alas ei stoppia ja 2sek ylös
Tai 3-0-1 hitaasti alas ei stoppia ja räjähtävästi ylös
Penkki ja kyykky ainakin kehittyi hyvin ja semmoinen "pumppaaminen"jäi pois,mulla oli paha tapa sarjan loppua kohti jättää liike vajaaksi ihan vaa koska ohjelmassa luki esim. 3x10 ja ainakin viimmeinen setti olis muuten menny failureen. miksei toimis leukoihin,dippeihin,hauiskääntöön etc. Jonkun verran tosin piti painoja pienentää:nolo: että tyyli ei sovi ego nostelijalle:puntti:

Mä oon huomannu, että parhaan hyödyn stoppinostoista saa sillä, kun se stopin pituus on liikkeestä riippuen 1-4 sekuntia. Ego vähän otti itteensä viime viikolla, kun paussipystäreissä kuorma oli just sen verran liian suuri, että ei päässy tohon 1-4s haarukkaan. Eipä siinä mitään, tällä viikolla vähän rautaa pois ja nöyränä eteenpäin.

Paljonhan tulee hyötyy et tekee autoo kylkee vasten vs. seinä?

Kuhan saat vielä tuplat voimaa lisää tuoho kiäntöö nii otetaan uusi kisa. Tulis ees vähä jännempi.
Täytyy varmaan alkaa syömään vähän enemmän kebabbia, että pääsee kovaan kääntökuntoon. Ja vaikeetahan se on noin rumaan autoon nojailla, että sikäli tosta pitäis saada vähän tasotusta.

Jätkä on laihtunut ettei näe enää valotolpan takaa ja silti tulokset nousseet hienosti. (y) Edelleen on liian kiltti asenne, #suutujo! Miulla ollut vähän nihkeempi vuosi jälleen kerran, samoja rautoja hiplailen. (n)

Back
Ylös Bottom