Välillä treenivideoo. Seuraava video onkin sitten Simo Sistosen haastattelu mukana myös Hokkanen ja Penkkipekka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Penkkienkka stopilla! 155 kiloa! Tuohon päälle 10*125 ilman stoppia joka myös ennätys.
View: https://www.youtube.com/watch?v=s0KqyOBava8
Kyllä. Melkein yhtä kova jätkä ku minä.Kyllä sie oot onnekas mies. PR:iä penkataan olkkarissa amerikkahousuissa ja parempi puolisko varmistaa. Alfa suorastaan.
Kyllä sie oot onnekas mies. PR:iä penkataan olkkarissa amerikkahousuissa ja parempi puolisko varmistaa. Alfa suorastaan.
Kyllä. Melkein yhtä kova jätkä ku minä.
Universumin kovin jätkä-kisoissa on se hyvä puoli että vaikka häviää, niin on silti edes se universumin toiseks kovin jätkä.Veikkaan että meijän hauiskiäntökisan jälkeen myös sie näät miten asian laita oikeasti on.
vielä ei oo kerrottu, mitkä panokset kisassa on. eli?
aattelin ehdottaa laulusuoritusta kukkamekossa paikallisessa liikenneympyrässä, mutta miehiä hieman jo tuntien tulee mieleen seuraavia:
- kumpaakaan tuskin kukkamekkoilu haittaa pätkän vertaa. päinvastoin jopa innostaa.
- edelliseen viitaten: oisko toi tehtävä voittajalle vai häviäjälle?
Joo kyllä ite oon tyytyväinen miten liikku. Voimaa oli ja kunto osui kohdalleen. Vika oli semmonen hit or miss -yritys ja nyt tuli miss. Tästä parannetaan, fiilis on hyvä.Hienoja nostoja! Ja jos kisassa otettas huomioon miten mukava mies oot, oisin maailman paras <3
Tämän päivän harjoitukset. Maastavedossa pieni ennätys ja vauhtipunnerruksia.
En oo eri mieltä, mut alaselän suoruushan tossa ei oo kyl historiallisesti huonompi, mitä esim. sun 150kg mavessa.
Kyllä tämän päivän mavet oli varmasti parempia kuin nämä aikoinaanTäytyy kyllä sanoa et karmeimman näköset mavet mitä oon hetkeen nähnyt.. Lopeta toi pelleily ennen ku jotain hajoo. Oikeesti.
Ei provo. Pidin olennaisena sen kannalta, mitä tarkalleen pidit tossa karmeana. Alaselän suoruuden kannalta pääsee tuhat kertaa karmeempaanki suoritukseen, ja se se pahin riski kuitenki on, jos se pettää.
Kyllä tämän päivän mavet oli varmasti parempia kuin nämä aikoinaan
Et maininnukkaa, just siks vähän niinku ton heitin. Monesti katottu täälläki maveja sormien läpi, missä selkä pyöristyy vähän ton tasosesti. Yleensä, jos nostaja nostaa tarpeeks paljo, ja löytyy meriittiä ;). Joku linkkas tänne ihan perus penkkaustaan, mis ei ollu mitään ihmeellistä vikaa, ni mielestäni sinä sanoit, että kyseinen penkkaus oli aivan karmeeta. Nimimerkki Boingin, tai mikä olikaan video siis. Toi jääny mieleen myös siis, joten kommentoin. Mut kokonaisuutena ei ollu toki kauniin näkönen veto.
Mun mielipide on edelleen siitä penkistä sama mut se on vaan MUN mielipide..Tämän päivän harjoitukset. Maastavedossa pieni ennätys ja vauhtipunnerruksia.
Tämän päivän harjoitukset. Maastavedossa pieni ennätys ja vauhtipunnerruksia.