Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
18v kans kiillotuskonehistoriaa takana ja paras kone maailmassa tohon hintaan. mun instassa sattumalta myös palautumishubaa just.
kaksoisleuka: sillä on hoidettu kaikkea penikoista niskahartiaperäiseen pääkipuun ja muihin jumeihin. kantapään suhteen kannattaa se anatomia tarkistaa, sillä noi on kaks hyvin erilaista vaivaa ja kaikana toisistaan
vaikka pieni orastava semmonen puolen kyykyn paikkeilla näkyy.
Kyykky luisti ihan pirun hyvin. Mitäs mieltä ootte tost ranteen kulmasta? Näyttää aika rajulta mut tuntu tehdessä kuitenkin tosi vakaalta ja siltä et paino ois jakautunut koko kroppaan.
Leuka ylös.
kaksoisleuka: hyvä. jos ei invalidisoivaa kipua ole, sit sitä pitää vahvistaa. ala tekeen pohjenousussa negoja sekä istuen että seisten. semmonen 5s negavaihe ja toistot 5-10. sarjoja 5-10. millai toi on ilmenny? pikkuhiljaa vai äkkinäisesti? treenaat jotakin muuta lajia? liikkuvuutta voi sinne akillesjänteellekin antaa pikkuhiljaa ja se kiillotuskone on pirun hyvä lihaksille.
saimaani: ei leuka liity nostamiseen, joten ei sitä tarvi nostaa. se tapa, miten parhaiten pysyy se liikerata kuosissa on paras tapa kullekin.
jpfux: seniilit saa nostaa enempi. ei tuu rangaistuksia.
Tosi hyvä!Samiaanin video on kuvattu sellaisesta kulmasta, että vähän huonosti näkee, mutta eikö tuossa nyt käänny pään (leuan) perässä yläselkäkin alas. Samalla tietenkin kädetkin seuraavat ja ranteet kääntyvät nähtyyn asentoon. Eikö olisi syytä pitää selkä ylös asti ryhdikkään tiukkana pakettina?saimaani: ei leuka liity nostamiseen, joten ei sitä tarvi nostaa. se tapa, miten parhaiten pysyy se liikerata kuosissa on paras tapa kullekin.
Arvostukseen osoittamisen sijaan alat kylläkin jankkaamaan vastaan pitkillä vuodatuksilla. Perustelet omia enemmän ja vähemmän karkeita virheitäsi mutuilullasi kaikella mahdollisella. Sun kannattaisi nyt ymmärtää, että tuollainen paranna mitään liikkuvuutta, Noilla temppuiluillasi todennäköisyys tuhota kaikki selän liikkuvuus on hyvin merkittävä. Ymmärtää kannattaisi myös se, ettei egoilupainojen repiminen tekniikalla millä hyvänsä ei auto mitään, vaan se siitä on vain haittaa. Sama koskee myös liikeratoja. Ei kannattaisi egoilun nimissä laskea tankoa yhtään alemmaksi, kuin mihin tekniikka ja liikkuvuus riittää.Arvostan silti, että porukka rehellisesti kritisoi täällä, koska en oo kuitenkaa niin kujalla, ettenkö tajuais, että kritiikki on usein varsin ymmärrettävää/ansaittua.
Eikö olisi syytä pitää selkä ylös asti ryhdikkään tiukkana pakettina?
Ku pysähtyy ylöstulo aina samoille kohille? Miten kannattaisi työstää?
Se mitä en ihan täysin tässä nyt kyl käsitä, on se, et mitä kamalaa porukka tossa videolla luulee näkevänsä? Tarkalleen siis.
enkä lupaa muuttua hindulaiseks lehmäkskään.
Tuskin tässä kenelläkään sen kummempaa agendaa on, kunhan kaikki haluaisivat sinun ymmärtävän faktat ennen kuin rikot itsesi. Kantapää toki on tehokkain opettaja ja se on aivan sinun itsesi valittavissa, haluatko kokeilla tuuriasi vai tehdä asiat fiksusti. Kokemuksesta voin kerta, että kannattaisi pitää itsensä ehjänä.No siis... miten tonki termin nyt porukka ajattelee. ''Arvostus'' siis. En mä nyt lattiaa kenenkään teistä alla palvo, mut tarkotan tolla sitä, että kuitenki tulee oikeita, hyvin kasattuja argumentteja, jotka joudun ottaan sellasina. Ihan sama, vaikka sun arkkivihollises kertois sulle asian X, joka pitää paikkansa, ni ei siin auta ininä. Joko se pitää paikkansa/ei, tai on vähintäänki hyvin perusteltu mielipide. Edes agendalla ei oo merkitystä. Fakta on fakta. Mielipide on mielipide.
Itse näen pelkkää vastaan väittämistä. Teet jullea isommilla painoilla kuin kunnollisella tekniikalla jaksat ja ylös noustessa haet apua sillä, että viet perseen alas ja polvet eteen. Näin siirrät ahteriosaston täsmäliikkeen kuormaa etureisille, jotta jaksat nostaa egosi valitsemat painot. Liikeradat ovat myös ylpeytesi aihe, mutta sinun olisi syytä ymmärtää, että kehitystä haittaavassa tai jopa terveyttä tuhoavassa liikeradassa ei ole mitään tavoiteltavaa. Ei Klokovkaan lähde viemään enää yhtään alemmaksi, kuin mitä takareisien osuminen pohkeisiin sallii. Mutta tämänkin lienee turhaa keskustelua, koska tapasi mukaan osaat varmaankin perustella itsellesi sen, miksi itse asiassa onkin hyödyllistä tehdä liikkeitä paskalla terveyttä vaarantavalla tekniikalla. Kuvittelet tietäväsi rajasi, vaikka niistä ei ole mitään tietoa ennen kuin ensimmäisen kerran löydät nuo rajat.Eli ''arvostan'' näitä kritiikkejä, ja esim. sun viimeks antamat neuvot(ainaki muistelen, et oli sun) hyvää huomenen tekniikasta sai todella miettiin. Ei mitään maailmaa mullistavaa mitä heitit, mut kuitenki jtn, mitä käytännössä kokeilin jo. Samaten normi maastaveto, jossa en enää anna selän köyristyä ollenkaan, vaikka joutuuki vähän painoja tiputtaan.
Se mitä en ihan täysin tässä nyt kyl käsitä, on se, et mitä kamalaa porukka tossa videolla luulee näkevänsä? Tarkalleen siis. Selän takaa vedot kuukausien takaa, ja laiskat mavetki oli ihan vitusti pahempia, mut tää video sai helvetisti enemmän kritiikkiä. Mä voin kertoo, mitä tos meinaan tapahtuu: Yläselkä pyöristyy aika selkeesti, mut alaselkä pysyy silti hyvin suorana, vaikkei siltä ehkä näytä(mun selkä on vaan hämäävän muotonen). Toi mun kyykky muuttuu myös hyvää huomenta-low bar kyykky hybridiks. Jos joku luulee, et tossa oli helvetillinen kissanselkä, ni hyvin väärässä olet. Ei sillä, etteikö yläselän pysyminen neutraalina olis parempi vaihtoehto, ja etteikö sitäki vois rikkoa. Alaselkä tos joka tapauksessa oli varsin turvassa. Siitä jos joku pätee, ni vedetään sit uusiks, ja paljastetaan, mitä siel paidan alla tapahtuu :D.
Kuten tossa sanoin, ni 120-125kg asti pystyn tuleen tuolta montusta TÄYSIN pystysuorana ylös. Tosta ylemmmissä painoissa ei riitä etureisissä enää oikeen voima toistaseks. Jos katot 20-60kg sarjat, ni huomaat kuinka jo hyvin korostetusti, ja valmiiks kokeilin tota etukenosempaa tyyliä, tulevia settejä varten. Halusin koittaa tolleen, koska ei tunnu yhtikäs millään lailla vaaralliselta, vaan lähinnä erilaiselta. Tiesin, et saan tolleen enemmän voimaa tuotettua. Ei ideaalia, mut vaaraelementti ei ollu todellakaan tasoa ''kolikon heitto''. Näin kehtaan väittää. Kyl liikkees jtn eroo sillon on pakosti, jos pystyy tolleen ryskää, ja tuntuu tyyliin selkähieronnalta. Takakyykys pieniki keskikropan pettäminen, ni tuntee heti, eikä tee mieli koetella juurikaan. Takakyykyssä kaikki paino suoraan rangan päällä myös. En tee tätä liikettä sinällään etureisille, vaan maastavedolle tueksi. Luulis, ettei harakoillekaan mee.
Sun mainintaa liikkuvuuden parantamisesta täs liikkeessä en ihan tajunnu? Vai viittaatko nyt mun johki menneisiin syväkyykky propagandoihin? Syväkyykky on vaan valinta, jota en aio muuttaa. Kyllä mä nuo kyykyt pystyn hitaasti laskeen, mut en kokenu tarvetta, ja halusin vältellä stoppeja pohjalla(poislukien osa toistoista), mitkä on ihan vitun raskaita tos liikkeessä mulle, sekä hyödyntää elastisuutta. Polvet varpaiden yli on mielestäni ihan ok. Tosta aiheesta en oo myöskään ihan heti muuttamassa kantaani, vaikka ite jumala sanois, et se on vaarallista.
Konkluusio(t): 1) En aio harrastaa mitään tällasta usein, mut luotan omiin itsesuojeluvaistoihini,