Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Holtitonta ja aivan päin persettä??? En kyllä kuvaisi noin tuota sarjaa. En kyllä löytänyt tuosta sitä pahasti nousevaa persettäkään, vaan paino näyttäisi olevan vakaasti hartioilla ja päkiöillä. Yliojentuvat kyynärpäät näyttävät aina kummalisilta, mutta en sitten tiedä voiko sitä välttää, jos kyynärpäiden liikkuvuus on tuollainen.Aika holtittomalta toi omaan silmään näyttää. Esim jo toi eka toisto menee vapaapudotuksella alas ja sit lähtee menee aivan päin persettä. Mä sanoisin et sun kannattais keskittyy yksittäisiin toistoihin kerrallaan, eikä niin et koitat saada mahd. monta tehtyä ennen ku väsymys iskee.
Voisit koittaa pitää jalat kokonaan maassa ja työntää itseäsi penkissä pään suuntaan niin ei perse lähtis nousee noin pahasti.
Ollos hyvä
Jos nyt on kevennys tulossa niin on tosi hyvä aika keskittyy tekniikkaan. Sä työnnät tankoa liian ylös ja sun yläselkä löystyy. Siit tulee jossain vaiheessa isohko ongelma kun mennään tarpeeks suuriin painoihin.
Mun silmään taas toi käsien yliojentaminen tossa Boingin videolla näytti aika pahalta. Voi käydä vielä huonosti.
Todella kovat raudat nuorelle kevyellä naiselle!
Luulis, et noilla raudoil @Boing on ihan jo kilpailukykynenki? Riippuen painoluokasta.
Veikkaan, et se yläaselän löystyminen on optinen harha
Luulis, et noilla raudoil @Boing on ihan jo kilpailukykynenki?
mut alaselkä näyttää ainaki aika pahalta, vaikka on vyöki tossa. Kuitenki tos heti setin alussa, ihan tarkotuksella annat selän notkistua selkeesti, eli menee vähän vinopenkkaamiseks.
Tai siis joo, mut en nää sitä välttämättä hirveen erikoisena ongelmana
Katos vaan.. Kiitti. Näyttäähän toi tosiaan ihan vitun rajulta ku zoomaa ja laittaa viel nuoletkin
EDIT. Mut venaas.. eiks tää tee aika samallalaisen takakenon vai vienkö mä sen turhan pitkälle ite?
Vaikka kädet työntyvät pään päälle, pitäisi kylkiluiden pysyä "lukittuna" alas. Ihan sama juttu kuin mavessa, kyykyssä ja kumppaneissa.