Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Kesäjumppaa, pienemmät painot, pidemmän sarjat, erilaista treeniä.
Siinä eka omalla painolla 95kg, levyjä pois- > 80kiloon ja tappiin, ilman mitään hengähtelyjä, levyt vaan pois ja sarja jatkuu. En enää muista paljon tuli toistoja, laskekaa :sneaky:

Aika holtittomalta toi omaan silmään näyttää. Esim jo toi eka toisto menee vapaapudotuksella alas ja sit lähtee menee aivan päin persettä. Mä sanoisin et sun kannattais keskittyy yksittäisiin toistoihin kerrallaan, eikä niin et koitat saada mahd. monta tehtyä ennen ku väsymys iskee.

Voisit koittaa pitää jalat kokonaan maassa ja työntää itseäsi penkissä pään suuntaan niin ei perse lähtis nousee noin pahasti.
Holtitonta ja aivan päin persettä??? En kyllä kuvaisi noin tuota sarjaa. En kyllä löytänyt tuosta sitä pahasti nousevaa persettäkään, vaan paino näyttäisi olevan vakaasti hartioilla ja päkiöillä. Yliojentuvat kyynärpäät näyttävät aina kummalisilta, mutta en sitten tiedä voiko sitä välttää, jos kyynärpäiden liikkuvuus on tuollainen.

Todella kovat raudat nuorelle kevyellä naiselle!

Ollos hyvä(y)

Jos nyt on kevennys tulossa niin on tosi hyvä aika keskittyy tekniikkaan. Sä työnnät tankoa liian ylös ja sun yläselkä löystyy. Siit tulee jossain vaiheessa isohko ongelma kun mennään tarpeeks suuriin painoihin.

Veikkaan, et se yläaselän löystyminen on optinen harha, koska nuo mun kyynärpäät näyttää käyvän niin sairaan yliojentuneessa asennossa. Vidit katsontalistalle. (y)

Mun silmään taas toi käsien yliojentaminen tossa Boingin videolla näytti aika pahalta. Voi käydä vielä huonosti.

NHB jo vastaskin tohon yliojentuvuuteen liittyen. Näyttää tosiaan yhtä karulta jo ihan punnerrusasennossa ollessa, joten ei onneks taivu noin karun näkösesti painojen takii. "Hyi helvetti" on aika perinteinen lausahdus treenikavereiden suusta mun kyynärpäitä katellessa. :ROFLMAO:

Todella kovat raudat nuorelle kevyellä naiselle!

Kiitos paljon! Yleensä penkkailen jalat ilmassa kun tuntuu, et pääsee helpoimmal ku tarvii keskittyy vaan siihen työntämiseen. :LOL:

Luulis, et noilla raudoil @Boing on ihan jo kilpailukykynenki? Riippuen painoluokasta.

Ei kyllä mitään hajuu paljonko mun kokoset penkkailee, paino siinä 61-62kg täl hetkel.

Veikkaan, et se yläaselän löystyminen on optinen harha

Se voipi hyvinkin olla noin. Sä tietty tiedät parhaiten mitä siinä noston aikana tapahtuu..

Luulis, et noilla raudoil @Boing on ihan jo kilpailukykynenki?

Joo todellakin alkaa olemaan, huhtikuussa oli tämmöset kisat Turussa.

FPO Sali 82 open tuloksia:

Aleksandra Markova 56kg, BP 47,5kg DL 125kg
Amra Halilovic 68,6kg, BP 55kg DL 140kg
Anni-Maria Vuorio 74,5kg, BP 80kg DL 160kg
Raimo Sjögren 97,9kg, BP 75kg DL 166kg
Heikki Kylmälä 67,2kg, BP 117,5kg DL 215kg
Erno Mäkilä 84,9kg, BP 135kg DL 220kg
Asko Kajanoja 82,4kg, DL 240kg
Viktor Mihaylov 90,3kg, BP 212,5kg DL 260kg
Seppo Konkola 96kg, DL 260kg
Jan Heino 108,9kg, BP 170kg DL 282,5kg
Mikko Korpeinen 99,1kg, DL 310kg
Teemu "Tankki" Hakala 99,7kg, BP 207,5kg DL 330kg
Pauliina Loponen 70,7kg, BP 80,5kg, 4 nosto 85kg
Iina Laine 53,4kg, BP 80kg
Klaus Renfors 101,8kg, BP 172,5kg
Pekka Anttila 90,7kg, DL 225kg

Kuuluisasta en osaa sanoa sen kummemmin mut ihan helvetin hyvä paikka. Eipä tuu keneltäkään katseita jos painot kolisee tms. ISO plussa viel 24/7 aukiolosta omalla avaimella.

Veri high quality video.

Penkissä pikku hiljaa rupeaa olemaan taas uudet ennätykset mielessä. Vähän liian laajasti kaikkea erilaista tehnyt viimeiset pari vuotta joten penkki pysynyt ennallaan, mutta tällä hetkellä uskon että tuo vanha 202.5kg tulee rikkoutumaan tänä vuonna.

Ryssäpenkki 6x2-6x6-1x1 tyylinen lineaarinen progressio vaan toimii mulle ja on helvetin yksinkertainen toteuttaa.

mut alaselkä näyttää ainaki aika pahalta, vaikka on vyöki tossa. Kuitenki tos heti setin alussa, ihan tarkotuksella annat selän notkistua selkeesti, eli menee vähän vinopenkkaamiseks.

En saa ajatuksesta täysin kiinni. Meinaatko että kun pusken lantiota eteenpäin niin se jää sinne eikä tuu takasin tarpeeksi ja sitten oon liian kenossa taakse?

Katos vaan.. Kiitti. Näyttäähän toi tosiaan ihan vitun rajulta ku zoomaa ja laittaa viel nuoletkin:eek:

EDIT. Mut venaas.. eiks tää tee aika samallalaisen takakenon vai vienkö mä sen turhan pitkälle ite?

Viimeksi muokattu:
Mun pystäri-amrapit näyttää loppua kohti hyvinkin samalta, miltä @Samiaani :n setti. Omalla kohdalla toi on tiedostettu riski/tyhmyyttä ja vahvasti suosittelen, että valtaosa treeneistä pysyy todella stricteinä ja siisteinä. Kyllä sen pään saa siirrettyä pois tangon tieltä ihan taaksekin nojaamatta.

Katos vaan.. Kiitti. Näyttäähän toi tosiaan ihan vitun rajulta ku zoomaa ja laittaa viel nuoletkin:eek:

EDIT. Mut venaas.. eiks tää tee aika samallalaisen takakenon vai vienkö mä sen turhan pitkälle ite?

Kysymys on siitä, mistä se keno tulee. Sulla se tulee kovasta alaselän lordoosista, mikä on huono juttu. Jos vartaloa taivutetaan, liikkeen pitäisi tulla lantiosta.

Puutteellisesta tuesta on siis kyse. Sulla on rintaranka ihan liian auki, mikä on ehkä yleisin virhe pystärissä. Vaikka kädet työntyvät pään päälle, pitäisi kylkiluiden pysyä "lukittuna" alas. Ihan sama juttu kuin mavessa, kyykyssä ja kumppaneissa. Tuon korjaaminen rajoittaa myös automaattisesti sitä käsien hakeutumista keskilinjan taakse, eli siitä en olisi tässä vaiheessa yhtään huolissani.

Back
Ylös Bottom