Jep. Eli ei vieläkään YHTÄÄN mitään kommenttia ite tosta vitun videosta, minkä linkkasin nyt ;;;D. Aiempia pätkiä sen sijaan, ja ton hack kyykynki oon ite jo todennu, et se on aikas perseestä(TUO nosto oli sitä sun egoiluas, tätä en voi kieltää mitenkään). Teetkö tän nyt tahalleen, vai mikset kommentoi tota videoo, mistä sitä palautetta haettiin? Toi hack kyykky, missä näytän paskovalta koiralta, ni en todellakaan linkannu sitä, toivoen jtn ''nätti nosto'' kommentteja. Toi oli nimenomaan semmonen kokeilu, mitä ei tuu ihan heti uusiks testattua. Eikä ois pitäny kyl alunperinkään.
Tuli sielt vähän jtn hyödyllistäki huomioo, eli toi takakyykky. Koska aiemmin ei tosta saanu negatiivista palautetta, ni pistää silti miettiin, että et kai takerru oljenkorsiin, vaan ollakses oikeessa? No ei motiivilla väliä, koska korrekti huomio. Ei toikaan mun mielestä nyt katastrofi tossa silti ole, ku ranka pysyy aikalailla kasassa, vaikka nyt vähän jullettaaki. Ei toki ideaalista, ja parempaan pyrin. Katot 10kg painavamman setin samalta videolta, ni huomaat, että ongelma oli kadonnu. Johtuu osittain siitä, minkälaisessa kulmassa alunperinki lähtee kyykkään. Pystysuoruus eroaa noiden sarjojen välillä, koska tietosesti pyrin pystysuorempaan alottaanki. Keskikropan paineiden otto on ajottain ongelma, minkä oon useemmassa ketjussa ite ensimmäisenä myöntäny. Varmaan kymmeniä kertoja.
Ja en todellakaan oleta mun 3 levyn kyykyn todistavan aukottomasti mitään. Sun jutut anto silti mun mielestä kokonaisuudesta väärän kuvan. En usko myöskään oldschool tyyliin. Uskon noihin, mitä sulta sai(hieman), ku jankkas, ja painosti, eli kunnon argumentteihin.
Wide grip mave videon suhteen luovutin jo. Selkeesti siitä ei moista oo saamassa.
Esimerkki huonosta, epämääräisestä argumentista: ''nostat päin vittua, hirveesti puutteita''. ''Haisetki pahalle vielä''. Plus oletukset päälle, ilman varmaa tietoa. Ei kehittävää.
Esimerkki hyvästä, selkeestä argumentista: ''nostat päin vittua, koska X''.
''X on päin vittua, koska_________''. Jos esittää jatkokysymyksiä, ni tietty sama kaava niihin, eikä esim. ''usko, ku sanotaan, sul on asenne ongelma, ku kyseenalastat, ja teit sitä ja tätä sillon, ja tällön'', tai vastaavat savuverhot.
Kyllä kommentti nostoasennon menettämisestä koski myös tuota wide grip -videota. Vai nouseeko sun mielestä lantio samaa tahtia hartioiden kanssa?
Ja mitä kyykkyyn tulee, niin kyllä mun mielestä on aika katastrofaalista, jos alle 70 % maksimista näyttää tuolta.
Toivottavasti tämä on nyt tarpeeksi selkokielinen esitys aiheesta.
.
Siisti nosto, riski mies.