Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Jep. Eli ei vieläkään YHTÄÄN mitään kommenttia ite tosta vitun videosta, minkä linkkasin nyt ;;;D. Aiempia pätkiä sen sijaan, ja ton hack kyykynki oon ite jo todennu, et se on aikas perseestä(TUO nosto oli sitä sun egoiluas, tätä en voi kieltää mitenkään). Teetkö tän nyt tahalleen, vai mikset kommentoi tota videoo, mistä sitä palautetta haettiin? Toi hack kyykky, missä näytän paskovalta koiralta, ni en todellakaan linkannu sitä, toivoen jtn ''nätti nosto'' kommentteja. Toi oli nimenomaan semmonen kokeilu, mitä ei tuu ihan heti uusiks testattua. Eikä ois pitäny kyl alunperinkään.

Tuli sielt vähän jtn hyödyllistäki huomioo, eli toi takakyykky. Koska aiemmin ei tosta saanu negatiivista palautetta, ni pistää silti miettiin, että et kai takerru oljenkorsiin, vaan ollakses oikeessa? No ei motiivilla väliä, koska korrekti huomio. Ei toikaan mun mielestä nyt katastrofi tossa silti ole, ku ranka pysyy aikalailla kasassa, vaikka nyt vähän jullettaaki. Ei toki ideaalista, ja parempaan pyrin. Katot 10kg painavamman setin samalta videolta, ni huomaat, että ongelma oli kadonnu. Johtuu osittain siitä, minkälaisessa kulmassa alunperinki lähtee kyykkään. Pystysuoruus eroaa noiden sarjojen välillä, koska tietosesti pyrin pystysuorempaan alottaanki. Keskikropan paineiden otto on ajottain ongelma, minkä oon useemmassa ketjussa ite ensimmäisenä myöntäny. Varmaan kymmeniä kertoja.

Ja en todellakaan oleta mun 3 levyn kyykyn todistavan aukottomasti mitään. Sun jutut anto silti mun mielestä kokonaisuudesta väärän kuvan. En usko myöskään oldschool tyyliin. Uskon noihin, mitä sulta sai(hieman), ku jankkas, ja painosti, eli kunnon argumentteihin.
Wide grip mave videon suhteen luovutin jo. Selkeesti siitä ei moista oo saamassa :rolleyes:.

Esimerkki huonosta, epämääräisestä argumentista: ''nostat päin vittua, hirveesti puutteita''. ''Haisetki pahalle vielä''. Plus oletukset päälle, ilman varmaa tietoa. Ei kehittävää.

Esimerkki hyvästä, selkeestä argumentista: ''nostat päin vittua, koska X''.
''X on päin vittua, koska_________''. Jos esittää jatkokysymyksiä, ni tietty sama kaava niihin, eikä esim. ''usko, ku sanotaan, sul on asenne ongelma, ku kyseenalastat, ja teit sitä ja tätä sillon, ja tällön'', tai vastaavat savuverhot.

Kyllä kommentti nostoasennon menettämisestä koski myös tuota wide grip -videota. Vai nouseeko sun mielestä lantio samaa tahtia hartioiden kanssa?

Ja mitä kyykkyyn tulee, niin kyllä mun mielestä on aika katastrofaalista, jos alle 70 % maksimista näyttää tuolta.

Toivottavasti tämä on nyt tarpeeksi selkokielinen esitys aiheesta.

Vaginaattori, diggaan että olet aktiivinen täällä ja vedät rakkaudesta lajiin-mentaliteetillä, mutta voisit lukea välillä mitä jengi kirjoittaa, ennen kuin vedät välittömästi defenssit päälle. Suomalainen mies ei ole maailman paras vastaanottamaan neuvoja (nimim. Duunissa hygge-kulttuurissa), mutta mitä järkeä postata videoita, jos et pidä mieltäsi avoimena vinkeille? Ei sun motiivi kuitenkaan varmasti ole se, että brassailet nostavasi painoja, jotka on yhtä kevyitä kuin joidenkin foorumilaisten vasen pakara. Kaikella rakkaudella, älä ole noin vammainen <3

En oo nyt viel kuullu yhtäkään ite videon suoritukseen liittyvää kommenttia, missä nää puutteet tuodaan ilmi xD. Toisessa ketjussa niit sai(ja allekirjotin ne välittömästi), eikä tarvinu kuunnella näit turhanpäiväsiä arvauksia motiiveista, ja sala-agendoista. En ala väitteleen näist sivuseikoista. Osoita videolta puutteet(jtn löytyy aivan varmasti), tai oletan, et mitään historiallisia ei ollu. Ei menneiltä videoilta, ei oletuksia tekemällä, vaan tolta videolta ylhäällä, mikä on ajankohtanen NYT. Onko liikaa pyydetty?

Ja tuonpa vielä tolt videolta ilmi puutteet, mitkä ite jo tiedostan(ihan vaan, ettei joku ala päteen niistä):
Ajottain siirty tangon paikka lähdössä, ku oli sääret sen verran kiinni tangossa. Tanko oli ajottain myös hieman killissä, syystä X(ote jokusen millin epätasanen, epäsymmetria, hätäily?). Noitten lisäks en löydä mitään äkkikuolemaan johtavia virheitä, ja näyttää ihan perus hyvältä. Jos joku löytää, ni helvetin perse, osottakaa nyt ihmeessä. Selkä tikkusuorana jokaikisen sarjan. Veikkaanpa, ettet kattonu koko videota, vaan oletit, että se on täyttä kaaosta, koska ylempänä joku sai enemmän tykkäyksiä, ku mun jutut, joten sehän on automaattisesti totuus.
No et varmaan ole huomannut mitään, kun keskityt vain kieltämään ongelmia. Kyllä tuossa on tarjottu sinulle neuvoja, mutta ethän sinä niitä näköjään edes lue. Tuon vuoksi tuskin kovin moni viitsii edes aloittaa. Jos ei ole halua kehittyä, niin turhapa silloin on tarjoilla tietoakaan. Katsoin kyllä videosi ja ei, ei tuo todellakaan näytä hyvältä.

Toinen Venäläinen ohjelma peräjälkeen. Ei mitään kaunista tekniikkaa mutta maksimi koitetaan sitten ihan puhtaalla tekniikalla niin tiedetään missä mennään. Tämä oli 3x3 päivän viimeinen sarja.

Ei toi kyllä kolmonen enää ole.....:cautious:
Niin minä arvelinkin että rest pausea ei lasketa kolmoseks. Ehkä vähän vaikeata on yrittää viedä tämä ohjelma läpi miinuskaloreilla. Täytyy kokeilla silti puolentoista viikon päästä jos maksimi olisi noussut vähäsen. 3 kiloakin olis jo hyvä. 2 toistoa tuli silti paremmin 108 kilolla kuin viime ohjelmassa 106 kilolla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miten noin lähellä failurea edes pystyy kehittymään? Jos ite tekisin koko ajan noin tiukkoja sarjoja niin kyllä voimat hupenisi kaikki. Tietenkin yksilöllisiä asioita.

Miten noin lähellä failurea edes pystyy kehittymään? Jos ite tekisin koko ajan noin tiukkoja sarjoja niin kyllä voimat hupenisi kaikki. Tietenkin yksilöllisiä asioita.
Olihan tuo aika tiukka sarja. :D Otin prosentit ohjelmaan 113,5 kilosta, Olis pitäny ottaa esimerkiks 111 kilosta. Jäämme seuraamaan onko ykkösmaksimi kehittynyt tämän kierron myötä. Sen arvaan että 113,5Kg-120 Kg kehityksestä on turha havitella. Mutta jos jotain 115 ja 117 kilon väliltä vaikka niin sekin menettelee.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vihdoin ja viimein uusille kymmenluvuille. 130kg tuli otettua jo reilu parikymppisenä. Rapiat kymmenen vuotta treenitaukoa oli välissä ja nyt muutama vuosi on/off-treeniä takana. Kelit lämpenee ja kesäharrastukset vie mukanaan. Pitää toivoa että sais jonkinlaista kuntoa ylläpidettyä, niin syksyllä lähdetään tavoittelemaan puoltatoistamarkkaa...

172/82

Mulla mavessa ollut ongelmana/riskinä alaselän hienoinen pyöristyminen. En vaan ole päässyt siitä eroon, vaikka miten olen ohjeita ja neuvoja kysellyt. Päätin sitten tänää kokeilla SUMO-TYYLIÄ vedossa. Olipa mielenkiintoista ja mukavaa. Kivasti rajaa etureidet totaalisesti pois ja työ tehdään hanurilla ja takareiskolla.

Nyt olis sitten arvon pakkisraadille arvosteltavana sumomave-tekniikka. Onko kommentoitavaa? Teenkö jotain kovastikin väärin? Jalkojen levey, käsien oteleveys jne.

Jos et alkuhöpöttelyjä jaksa katella, niin itse vedot alkavat noin 3min kohdilta. (Lopussa myös kilpirauhas-asiaa)

View: https://youtu.be/lbOadducBAI

Back
Ylös Bottom