Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos! Oon aloittamassa kiristelyä kesää kohden mutta ainakin voimat voi kasvaa vielä. Kun sais penkin ja pystärin paremmalle mallille vielä niin olis hyvä. Eipä auta muu kuin tehdä työtä sen eteen.Jäbä senkun kasvaa ja tekniikka paranee! Hienoa!![]()

Tänään tuli saavutettua iso tavoite itselle. Etukyykky (frankenstein front squat tai jotain) ilman että pitää käsillä kiinni tangosta /remmeistä 200kgx1 ja stopilla. Ei vyötä, ei siteitä tai lämmittimiä. Vuosia tullu tahkottua ja vihdoin ja viimein se palkitsee!
Kyllä. Kovin video pitkään aikaan. Painan varmaan kaheksan kertaa enemmän kuin @TrueMunkki ja sama on tavoitteena. Tosin kädet tangossa, koska oon nössö.Tajuttoman kova suoritus.
Todellakin, jäätävät painot ja vielä syvältä stopilla.Kyllä. Kovin video pitkään aikaan.
Eihä toi painanu mitään =). 200 tuskin kauheen kaukana on?
Tänään tuli saavutettua iso tavoite itselle. Etukyykky (frankenstein front squat tai jotain) ilman että pitää käsillä kiinni tangosta /remmeistä 200kgx1 ja stopilla. Ei vyötä, ei siteitä tai lämmittimiä. Vuosia tullu tahkottua ja vihdoin ja viimein se palkitsee!
Tommonen ruma pystäri tosta
300kg maastaveto. Nyt ei tarvi hetkeen isompia rautoja yrittää.
Never againEi mene kuin pari hassua päivää niin on 310kg tangossa sano minun sanoneen :D
En oo koskaan ennen kokeillukaan 120 kiloa, paitsi tietysti vauhtipunnerruksena. Toikin testi tuli kaikkein typerimpään paikkaan, kun just päivää ennen hakkasin kolme sarjaa Savickas Pressiä ja muutenkin on ollu palautumiset vähän niin ja näin. Antaa ainakin luottoa siihen, et freesinä ois paremmalla formilla otettavissa isompiakin kiloja.Kova! Mut etkö oo tehny vähän enemmänki joskus?