Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Taas vähän vetoja. Ohessa lyhyt kuvaus tämänhetkisestä prosenttipohjaisesta treenikierrosta, koska kaikkia kiinnostaa ihan vitusti.

Nousetko tuossa pyramidissa miten lähelle maksimia?

Itekin koko- ja puolipyramideja pääliikkeissä tehnyt toistoalueella 1-6, penkki kehitty ekaa kertaa yli 3 vuoteen.

Ja taas uusi enkka. Kuka sano, että yhden käden ylätalja ei korreloi yhen kähen leukohin?
(ennen kuin forminatsit hyökkäävät kimppuun, tämä ei ollut 100% strict.)
Oon tossa 85 kg.

View: https://www.youtube.com/watch?v=FLjsLJPZxsk

No ei ole strictejä ei, mutta se ei poista sitä tosiasiaa et toi on ihan vitun kova suoritus. Olis mielenkiintosta tietää missä äijän lisäpainoykkönen menee, nuo ykl:t nimittäin korreloi siihen hyvin. Onko sulla myötäote muuten vahvempi? .

No ei ole strictejä ei, mutta se ei poista sitä tosiasiaa et toi on ihan vitun kova suoritus. Olis mielenkiintosta tietää missä äijän lisäpainoykkönen menee, nuo ykl:t nimittäin korreloi siihen hyvin. Onko sulla myötäote muuten vahvempi? .
Koitin myötäotteella + 80 kg mut ei ihan menny. Varmaan menis vastaotteella. Myötäote on mulla vahvempi vaan yhen käden leuoissa, sekin varmaan siksi että en koskaan tee tätä muulla kun myötäotteella.

Nousetko tuossa pyramidissa miten lähelle maksimia?

Itekin koko- ja puolipyramideja pääliikkeissä tehnyt toistoalueella 1-6, penkki kehitty ekaa kertaa yli 3 vuoteen.

No tuossahan se näkyy eli jos tuon aloittaa 70 prosentista niin ekan kierron ykkönen on karkeasti 90%. Riippuu miten noi korotukset laittaa. Esim. mulla ne on kyykky 10 penkki 7,5 veto 15 pystäri 5 ja noi pysyy samana.

No tuossahan se näkyy eli jos tuon aloittaa 70 prosentista niin ekan kierron ykkönen on karkeasti 90%. Riippuu miten noi korotukset laittaa. Esim. mulla ne on kyykky 10 penkki 7,5 veto 15 pystäri 5 ja noi pysyy samana.
No niinpä lukee, niin pitkä litania oli lässynläätä että jäi just tuo viimeinen pätkä lukematta. Kiitos!

No sehän se olisikin fiksua katsella äänetöntä videota, Harvemmin vaan näkee (ihan syystä) tehokeinona käytettävän musiikin yhdistämistä videoon että se kuuluu kovemmalla kuin puhe. Mutta älä huoli, sain nukuttua kuitenkin ihan hyvin

Back
Ylös Bottom