Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

112.2kg aamupaino ja "dieettiä" takana 75 päivää. 125.1kg oli lähtö. Kohonen pisti mun safkavalion uusiksi ja alkoi tapahtua. Tavoite on runnoa alle satkuun. Lihasta mulla ei ollut varressa edes lähtötilanteessa mutta läskiä löytyi. Hauska nähdä ensi kesänä miltä mies näyttää.

View: https://www.instagram.com/p/BNgZ6V1DYil/?taken-by=juha_the_gripmonster

-Juha Harju

Kyykyt on tosi hyviä sulla! Penkki sit on taas pikkasen hätäistä ja tohon sumovetoon tarviit kyllä jonkun opettamaan sen kunnolla.

Sumo alko ton lähemmäs 3h jälkeen olee aika shaibaa. Ei itse treeneissä oo ollu noin kamalia :oops: Penkkiäkin saanu paaaljon paremmaksi mitä se alkuun oli.

Nyt kun kyykky alkaa olee ihan ok niin voi keskittyä seuraavaan. Penkki varmaan työnalle seuraavaksi, tekniikalta ja romuilta.

Sumo alko ton lähemmäs 3h jälkeen olee aika shaibaa. Ei itse treeneissä oo ollu noin kamalia :oops: Penkkiäkin saanu paaaljon paremmaksi mitä se alkuun oli.

Nyt kun kyykky alkaa olee ihan ok niin voi keskittyä seuraavaan. Penkki varmaan työnalle seuraavaksi, tekniikalta ja romuilta.

Ei sulla penkissä tarvii muuta kuin vähän rauhallisempi lasku ja kontrollia tohon suunnanmuutokseen. Veto oli kyllä jotenkin vähän omituisen näköinen mun silmään. En oikein tiedä saatko tosta sumosta mitään irti tolla tyylillä.

n. 17 tunnin aikana

Kaloreita ulos: 12300
Kaloreita sisään: 18300
Kaloreiden kulutus koostui 5 eri treenistä, lenkistä avustetavan kanssa sekä n.30km kävelystä. Treeneissä rautaa liikkui noin 100 000 kilon edestä. Ensimmäisen treenin aloitin 12:30 ja viimeisen treenin lopetin 4:30.

1 treeni
10x10 safety bar kyykky
3x15 reserve hyper
3x10 voimapyörä lisäpainolla

2 treeni
10x10 rinnalleveto
10x2 vauhtipunnerrus
5x20m farmarikävely

3 treeni
1x5 penkkipunnerrus
3x10 leuanveto
3x15 hauiskääntö

4 treeni
10x10 maastaveto (Liian levee asento sekä väsytti, joten kyllä polven käänty sisäänpäin. 100-110kg se vaan oli)
10x2 etukyykky

5 treeni
10x10 yhden käden tempaus käsipainolla
5x5 pystypunnerrus
5x10 pendley row

Treenien välissä kävin syömässä
1800g halppis nutellaa - 10386 kaloria
1020g munia - 1367 kaloria
420g pekonia - 1176 kaloria
500g juustoa - 1750 kaloria
560g muffinsseja - 2288 kaloria
1.75l maitoa - 805 kaloria