Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Jouluna olisi tarkoitus testata vähän ykkösmaksimeita, ja menneellä viikolla vähän haisteltiin, että mitä olisi tulossa.

Maistiaisina
Työntö niskan takaa 120 kg
Etukyykky 155 kg
Mave 210 kg

Eiks tällä kaverilla joskus ollut video jostain 190kg tai 195kg penkistä. Nuo sarjat kyllä antaa olettaa että hyvin kaukana tuosta tavoitteesta oltas. Kyllä keskimäärin se ~ 10x160 pitää pukata että 2 markkaa nousee. Tietysti mies taisi olla entinen kovan tason yleisurheilija, niin lienee irtiottokyky jo geneettisesti keskimääräistä parempi.

Ei kyllä me ymmärrämme sinua. Puhu rohkeasti. Ei tarvi ujostella.

Joo ei tarvi ujostella ei. Milloinkohan poika oppii sisäistämään asioita mitä kirjoitetaan?
Pitää vissiin näsäviisaalle rautalangasta vääntää ettei noi kalsari jumpat oikein mene järkeen, että miksi ne pitää kuvata melkein munasillaan. Olis ihan jees jos versat jalassa laskettais menee niitä.

Joo ei tarvi ujostella ei. Milloinkohan poika oppii sisäistämään asioita mitä kirjoitetaan?
Pitää vissiin näsäviisaalle rautalangasta vääntää ettei noi kalsari jumpat oikein mene järkeen, että miksi ne pitää kuvata melkein munasillaan. Olis ihan jees jos versat jalassa laskettais menee niitä.
Älä nyt suutu. Hyvää tapaninpäivää sinnekkin!

ps. samaa mieltä kalsareista.

Ekaa kertaa pääsin sirkus kässäreillä leikkimään ja muutenkin otevoimailemaan. Pakko oli tietenkin isoin kässäri pään yli työntää..
En vaan milllään meinannu saada sitä oikeaan "lähtö"asentoon, mutta perkele kun pääsisi useammin tollasiin käsiksi, niin ei kauaa menis kun tolla saisi pidempiäkin sarjoja.

Otevoimalu ollut vähän "meh" tähän asti, mutta nytky pääsi testailee blobei (?), rolling thunder jne, niin oli kyllä helvetin hauskaa.

PS: Paska valaistus

Viime keväänä viimeksi laitoin normipenkistä videota tänne niin oli perseennousua, kaarihuijausta ties mitä. Tuskin pakkisraadille kelpaa nämä kapeat penkit mutta laitetaan silti, psyykkaukset jätin tuohon ihan hatereiden kiusaksi. Hajusuola loppu niin adrenaliinit haettava muulla tavoin jotta saa 100% irti, niin ja ei ollut kyllä muita kuin voimailijoita salilla tuohon aikaan. Ei fitnesssaleilla tule noin pelleiltyä :) Sain mitä hain, 200kg olikin tavoitteena nostaa ykkönen kun jäänyt se ottamatta, ehkä viime keväänä 205 tms kunto oli mutta en kerennyt testata. Syksyllä sain noin 1x160 eli palautuu pikkuhiljaa voimatasot ja massat kuihtumisen jäliltä. Kaseja-kymppejä oon hinkannut, mutta eipä tuo näyttänyt häiritsevän ykköskuntoa, vaikka rautaa oli noin 40kg enemmän tangossa mitä oon kapealla punnerrellut kevään jälkeen. Kympin sarjapaino on 160kg eli kaikki tehot kyllä saatiin irti...Nyt oon tehnyt jonkun verran kapeata penkkiä ojentajille, kun rinta ei kestä tällä hetkellä dipata lisäpainoilla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viime keväänä viimeksi laitoin normipenkistä videota tänne niin oli perseennousua, kaarihuijausta ties mitä. Tuskin pakkisraadille kelpaa nämä kapeat penkit mutta laitetaan silti, psyykkaukset jätin tuohon ihan hatereiden kiusaksi. Hajusuola loppu niin adrenaliinit haettava muulla tavoin jotta saa 100% irti, niin ja ei ollut kyllä muita kuin voimailijoita salilla tuohon aikaan. Ei fitnesssaleilla tule noin pelleiltyä :) Sain mitä hain, 200kg olikin tavoitteena nostaa ykkönen kun jäänyt se ottamatta, ehkä viime keväänä 205 tms kunto oli mutta en kerennyt testata. Syksyllä sain noin 1x160 eli palautuu pikkuhiljaa voimatasot ja massat kuihtumisen jäliltä. Kaseja-kymppejä oon hinkannut, mutta eipä tuo näyttänyt häiritsevän ykköskuntoa, vaikka rautaa oli noin 40kg enemmän tangossa mitä oon kapealla punnerrellut kevään jälkeen. Kympin sarjapaino on 160kg eli kaikki tehot kyllä saatiin irti...Nyt oon tehnyt jonkun verran kapeata penkkiä ojentajille, kun rinta ei kestä tällä hetkellä dipata lisäpainoilla.
Ei ole kyllä mun silmään ainakaan mitään valittamista. Voimaa on pirusti kyllä. Osaatko sanoa paljonko vyö vaikuttaa noissa kympin sarjoissa verrattuna ykköseen?

Back
Ylös Bottom