Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään kulki kyykky tosi hyvin joten laitetaanpa sen kunniaksi videota näytille.
Pituus 195cm
Paino noin 115kg
Ikää 20v (-95)
Treenitaustaa jo 6 vuotta + muutama kuukausi. Sarja taisi mennä jo vähän tiukille
"Taas olisi tarjolla yksi surkea treenivideo, jossa heiluu myös löysä pullakäsi
Taas olisi tarjolla yksi surkea treenivideo, jossa heiluu myös löysä pullakäsi

Onks nää nyt niitä hyviä toistoja sitten? :D
Kehonrakentajalla polvisiteet ja vielä jossain hackissa... Miksi?![]()
Menee vähän offtopiciksi, mutta mulla oli etu- ja takareidet sekä pakarat neljä päivää kosketusarat, kun otin voimam osto pyllistys kyykkää tiukan kakkosen (kjeh kjeh).Ei tällänen tavallinen pullukka ton parempiin pystynyt tällä kertaa :( Etureidet on kyllä 3:ta päivää kosketusarat.

Menee vähän offtopiciksi, mutta mulla oli etu- ja takareidet sekä pakarat neljä päivää kosketusarat, kun otin voimam osto pyllistys kyykkää tiukan kakkosen (kjeh kjeh).
Eli ei ollut mind musclea, ei dropsettejä, ei mitään.Ei siltikään taida kertoa, että olisi ollut hyviä bodailutoistoja?![]()
Vaikee sanoa, kun en mistään bodailusta sen enempää tiedä, kun itse olen tälläinen laihaläski. Mutta eiköhän tuossakin aika reipaasti vauriota lihakseen ole tullut, jos tuollaisia tuntemuksia on tullut. Eiköhän se vaihtelu ole se avain muutenkin, välillä raskaammin välillä vähemmän raskaasti, kunhan kuormaa ei suoranaisesti lepuuta nivelillä, niin kyllähän lihas työskentelee aina, kun esim. kyykystä ylös nouset, oli sitten mitä tahansa mind muscle connectionia tai ei.
Ainoo mikä ihmetyttää on se, että miten joku pystyy tekemään häkkikyykyssä 90 asteen liikerataa ilman, että polvet kipeytyy. Itellä täytyy melkeinpä mennä ihan ass to grass. No kaikki on erilaisia toki.Taas olisi tarjolla yksi surkea treenivideo, jossa heiluu myös löysä pullakäsi
No nyt on tutun näköstä, targetilla useinkin ?
Hieman keskimääräistä parempi treeniviikko, kun sille osuivat molempien lajien ennätysparannukset. Pitkästä aikaa taas työnnön treeniennätys on nyt kisaennätystä edellä. Loppuun vielä ylimääräinen rinnalleveto.
Höpsistä, tuohan on käytännössä standardisuhde. 91/110 = 0,83, kun venäläisten vanhat tutkimukset päätyivät lukuihin 0,78 - 0,82. Tässä hieman hämää se, että monilla harrastelijoilla on selviä puutteita tempauksessa. Toki koskee muutamaa aika näkyvää suomalaishuippuakin.Tuo tempaus on kyllä vahva verrattuna työntöön. Huima temppu temmata melkein työntö-painot. Tai voi tuon kai pessimistisesti toisin päinkin nähdä.
Maailmanluokan nykynostajilla tempaus lienee keskimäärin tuon mainitun vaihteluvälin yläpäässä tai jopa yläpuolella. Syynä tiukempi dopingkontrolli joka verottaa ensisijaisesti työntötuloksia.