Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Tänään kulki kyykky tosi hyvin joten laitetaanpa sen kunniaksi videota näytille.

Pituus 195cm
Paino noin 115kg
Ikää 20v (-95)

Treenitaustaa jo 6 vuotta + muutama kuukausi. Sarja taisi mennä jo vähän tiukille :)

On muuten helvetin rumia levypainoja sulla.

Ja niin, hyvännäköstä kyykkäilyä. Jäihän tuonne nyt muutama toisto varaa ":)"

Onks nää nyt niitä hyviä toistoja sitten? :D

Ei tällänen tavallinen pullukka ton parempiin pystynyt tällä kertaa :( Etureidet on kyllä 3:ta päivää kosketusarat.

Kehonrakentajalla polvisiteet ja vielä jossain hackissa... Miksi? :woot:

Kait sitä tarvis lihastakin jos joku kehoilija meinaisi olla. Ei o niin tarkkaa tää tekeminen, kun ihan omaksi iloksi harrastelee. Vähän ylikuormitusta etureisiin ja suojaa polville itse hain noilla.

Kyllä ihan oikeatkin bodarit käyttää rättejä jopa prässissä, tuskin kauheasti järkeä jos joka treenissä käyttää.. Ite varmaan 5 vuotta sitten viimeksi kyykyssä kokeillut.

View: https://youtu.be/T3YW5ZmZEFg?t=5m1s

Ei tällänen tavallinen pullukka ton parempiin pystynyt tällä kertaa :( Etureidet on kyllä 3:ta päivää kosketusarat.
Menee vähän offtopiciksi, mutta mulla oli etu- ja takareidet sekä pakarat neljä päivää kosketusarat, kun otin voimam osto pyllistys kyykkää tiukan kakkosen (kjeh kjeh).
Eli ei ollut mind musclea, ei dropsettejä, ei mitään.Ei siltikään taida kertoa, että olisi ollut hyviä bodailutoistoja? :david:

Menee vähän offtopiciksi, mutta mulla oli etu- ja takareidet sekä pakarat neljä päivää kosketusarat, kun otin voimam osto pyllistys kyykkää tiukan kakkosen (kjeh kjeh).
Eli ei ollut mind musclea, ei dropsettejä, ei mitään.Ei siltikään taida kertoa, että olisi ollut hyviä bodailutoistoja? :david:

Vaikee sanoa, kun en mistään bodailusta sen enempää tiedä, kun itse olen tälläinen laihaläski. Mutta eiköhän tuossakin aika reipaasti vauriota lihakseen ole tullut, jos tuollaisia tuntemuksia on tullut. Eiköhän se vaihtelu ole se avain muutenkin, välillä raskaammin välillä vähemmän raskaasti, kunhan kuormaa ei suoranaisesti lepuuta nivelillä, niin kyllähän lihas työskentelee aina, kun esim. kyykystä ylös nouset, oli sitten mitä tahansa mind muscle connectionia tai ei.

Vaikee sanoa, kun en mistään bodailusta sen enempää tiedä, kun itse olen tälläinen laihaläski. Mutta eiköhän tuossakin aika reipaasti vauriota lihakseen ole tullut, jos tuollaisia tuntemuksia on tullut. Eiköhän se vaihtelu ole se avain muutenkin, välillä raskaammin välillä vähemmän raskaasti, kunhan kuormaa ei suoranaisesti lepuuta nivelillä, niin kyllähän lihas työskentelee aina, kun esim. kyykystä ylös nouset, oli sitten mitä tahansa mind muscle connectionia tai ei.

Itse en kyllä tuossa videolla huomannut mitään sellaista, mikä näyttäisi nyt mitenkään erityisen huonolta/ei tehokkaalta. Negatiiviset meni suht rauhalliseen tahtiin. Joku viisaampi voi tarkentaa minulle, että mikä noista teki "Ei laadukkaita" toistoja. :) Ainoo mikä ihmetyttää on se, että miten joku pystyy tekemään häkkikyykyssä 90 asteen liikerataa ilman, että polvet kipeytyy. Itellä täytyy melkeinpä mennä ihan ass to grass. No kaikki on erilaisia toki.

Hieman keskimääräistä parempi treeniviikko, kun sille osuivat molempien lajien ennätysparannukset. Pitkästä aikaa taas työnnön treeniennätys on nyt kisaennätystä edellä. Loppuun vielä ylimääräinen rinnalleveto.

Tuo tempaus on kyllä vahva verrattuna työntöön. Huima temppu temmata melkein työntö-painot. Tai voi tuon kai pessimistisesti toisin päinkin nähdä.

Tuo tempaus on kyllä vahva verrattuna työntöön. Huima temppu temmata melkein työntö-painot. Tai voi tuon kai pessimistisesti toisin päinkin nähdä.
Höpsistä, tuohan on käytännössä standardisuhde. 91/110 = 0,83, kun venäläisten vanhat tutkimukset päätyivät lukuihin 0,78 - 0,82. Tässä hieman hämää se, että monilla harrastelijoilla on selviä puutteita tempauksessa. Toki koskee muutamaa aika näkyvää suomalaishuippuakin. :) Maailmanluokan nykynostajilla tempaus lienee keskimäärin tuon mainitun vaihteluvälin yläpäässä tai jopa yläpuolella. Syynä tiukempi dopingkontrolli joka verottaa ensisijaisesti työntötuloksia.

Kokeillaan nyt 6 viikon piikkausta 200kg, eli tarkoitus olisi vielä tänä vuonna nostaa se. Jouluna tietenkin otetaan kovat aineet eli joulukinkku käyttöön.

Back
Ylös Bottom