Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Äijä on ilmetty silent mike. Kyykkytyylikin mätsää.

photo.jpg

Edelleenkin treenataan, vaikka olenkin pitänyt muutaman kuukauden taukoa Youtube-videoista. Tässä olisi nyt kuitenkin joku kapea tempaus ja työntöyhdistelmä.

#JKLhereIcome part 2 ulkona.. reenivideo -linjalla mennään, tällä kertaa avovaimon kanssa selkäjumppaa.. Yks parhaista selkäliikkeistä videolla myös, tuo tagon päästä tehtävä kulmasoutu.. mikähän lie nimeltään olevan...! :D

Kokeilin kyykyssä leventää jalka asentoa ja tankoa hitusen alemmaksi, Miltä näyttää? Tuntui kyllä oikeinkin hyvältä.
Kannattaisko kokeilla ilman pn-kenkiä?

Kokeneemmat kommentoikoon muuten mutta näyttää omaan silmään että sulla on vyö melkoisen kireellä.

Kokeilin kyykyssä leventää jalka asentoa ja tankoa hitusen alemmaksi, Miltä näyttää? Tuntui kyllä oikeinkin hyvältä.
Kannattaisko kokeilla ilman pn-kenkiä?

Tosta kulmasta ei mitään varsinaista moitittavaa. Pidä kuiteski pään asento samana joka toistolla. Viimesessä katse karkas jonnekin. Kantsii myös mennä telineisiin silleen päin, että sarjan jälkeen voit kävellä eteenpäin. Helpottaa tiukan sarjan jälkeen painojen telineisiin laittamista. Painonnostokenkiä ei mun mielestä tartte ottaa pois, jos ja kun ei niiden kanssa mitään ongelmaakaan oo. Toi ei kuitenkaan oo ees niin leveä asento.

Tosta kulmasta ei mitään varsinaista moitittavaa. Pidä kuiteski pään asento samana joka toistolla. Viimesessä katse karkas jonnekin. Kantsii myös mennä telineisiin silleen päin, että sarjan jälkeen voit kävellä eteenpäin. Helpottaa tiukan sarjan jälkeen painojen telineisiin laittamista. Painonnostokenkiä ei mun mielestä tartte ottaa pois, jos ja kun ei niiden kanssa mitään ongelmaakaan oo. Toi ei kuitenkaan oo ees niin leveä asento.

Normaalisti kyykkäänkin naama telineisiinpäi n, jotenkin ajattelin että helpompi arvioida tekniikkaa kun kuvaan edestä päin.

Eihän toi mikään leveä olekkaan mutta huomattavasti leveämpi mitä aikaisemmat kyykyt.

Lyhyempien toistojen ojentaja treeniä:

Lisäilin myös videoon pointeja mitä itse tulee kunkin liikkeen kohdalla pidettynä tärkeimpinä juttuina.

Lyhyempien toistojen ojentaja treeniä:

Lisäilin myös videoon pointeja mitä itse tulee kunkin liikkeen kohdalla pidettynä tärkeimpinä juttuina.

Pirun raskas liike tuo yhden käden niskantakaa punnerrus, Hyvä, jos jaksaa kunnolla kympillä edes kättään ojennella :D

Kävin vähän herättelee kroppaa ja ottaa ykkösiä, ei nyt maailman näteimpiä nostoja mutta aina tuntuu hyvälle rikkoo ennätyksiä! Vähän penkissa kaventanut otetta ja on tuntunut paremmalta.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom