Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Tässä jotain viimeisimmistä treeneistä. Reilu kaksi viikkoa Salon MM-kisoihin ja viimeisiä piikkaustreenejä viedään. Omapaino 85-86.
...

Ihan ymmärrettävää, että maksimisuorituksissa porukka psyykkaa itseään.
Siltikin, alkaisi kyllä pidemmän päälle v*tuttamaan, jos täytyisi oman treenin aikana kuunnella tuollaista huutoa ja paiskomista.
(P*skamyrskyhän tästä varmasti käynnistyy mutta menkööt nyt kuitenkin...)

Oon ihan samaa mieltä. Onneks tuota tapahtuu vaan noissa kaikkein kovimmissa sarjoissa, joita nyt on se 1 kappale per treeni yleensä ja vain tässä piikkauskaudella. :) Ja onneksi paikallisella salilla saa tavallisesti yksin treenata, niin ei muut häiriinny. Huono tapa, pitäs opetella pois siitä.

Oon ihan samaa mieltä. Onneks tuota tapahtuu vaan noissa kaikkein kovimmissa sarjoissa, joita nyt on se 1 kappale per treeni yleensä ja vain tässä piikkauskaudella. :) Ja onneksi paikallisella salilla saa tavallisesti yksin treenata, niin ei muut häiriinny. Huono tapa, pitäs opetella pois siitä.

Tästä lähin psyykkaus ennen sarjaa aina Ed Coanin nostoja youtubesta katsellen :D
Kyllä se siitä.

Jos se huuto ei ala astuttaessa salin ovista sisään ja lakkaa kun ovi kolahtaa reenin jälkeen kiinni niin mun mielestä tollanen ärjyminen noihin maksimiki nostoihin kuuluu kuin nenä päähän. Itsensä psyykkaaminen ja egomölyäminen on kuitenkin 2 ihan eri asiaa. Mutta kukin tyylillään, pääasia, että rauta nousee :)

Jos se huuto ei ala astuttaessa salin ovista sisään ja lakkaa kun ovi kolahtaa reenin jälkeen kiinni niin mun mielestä tollanen ärjyminen noihin maksimiki nostoihin kuuluu kuin nenä päähän. Itsensä psyykkaaminen ja egomölyäminen on kuitenkin 2 ihan eri asiaa. Mutta kukin tyylillään, pääasia, että rauta nousee :)
Näin minunkin mielestäni. Korvanapeista kun möly pauhaa täysillä, nii ei aina tajua ees pitävänsä ääntä. Kyse ei ole missään nimessä egoilusta. Välii miettii viittiikö videoita julkasta, ku antaa pian ylimielisen kuvan miehestä tuo ärjyminen. Psyyke vaan omassa tekemisessä niin isossa roolissa näissä maksiminostoissa, ettei aina pysty hillihtee.

Kyllä reenatessa pitää ääntä tulla. Kuhan se mölyäminen ei ole semmoista selvää "hei kattokaa nyt tänne perkele" örinää niin kaikki on ok. Jotkut oikeasti tarvitsee sen hirveen psyykkaamisen koviin nostoihin. Parashan se olisi jos ei tarvitsisi kuin mennä ja nostaa, ei tulisi niin paljoa psyykkeelle kuormitusta. Jokaisella on oma tyyli lähestyä noita kovia nostojaan.

Kyllä itsekkin päästän välillä jopa pierjuja pyllystäni nostaessa. Välillä tulee murinaa ym örinääkin, eikä se varmasti ole ketään ikinä salilla haitannut.

Siinä meikäläisen nostot parin viikon takaa. Ei ihan sitä mitä haettiin kyykyn ja vedon osalta, mutta kaikenkaikkiaan ok tulos ja vähimmäis tavoite eli +800yht ylitettiin.
Pistekisan toinen Eiralan Janin jälkeen, mikä pikkasen lohdutti kisan jälkeen, vaikka omista tavotteista jäätiin. :)

En tiedä mikä piikkailussa meni vikaan, kun kunto tuntui jäävän salille. Ennen mennyt kuitenkin kisat nappiin ja ennätykset tullut kisoissa tehtyä..
Nyt tavoitteena saada kesällä paljon hyviä treenejä, ja syksyn kisoissa rikkoa 850kg yht.

Pistetään nyt omakin räpellys tänne, vaik ihan nolottaa ku kattoo näitten videoita kenel oikesti on voimaa!

Pistetään nyt viel tämmönenkin, vähän erillaisella tekniikalla kulmasoutua. Avaimena mielestäni tossa on toi pinnoilta lähtö jolloin jo ennen kuin edes nostaa tankoa. voi vetää olkapäät taakse ja jännittää latsit, ja siitä kun nostaa sen sentin että ja rupee soutamaan ilman että tarvii selän kulmaa muuttaa niin johan huutaa latsit hoosiannaa! ps. pahoittelut pienistä painoista, olen heikko :(

Tuo on mulle hirmusen raskas liike, vaikka se näyttääkin (ja tuo sarja nyt olikin suht kevyt) kevyeltä. Tossakin ihan pikkusen alkoi perse nousta ekana, ja sitä yritänkin minimoida. Tota ennen tein maastavedon ja kaks tollasta samanlaista sarjaa.

Tein pitkästä aikaa tämmösen motivaatio-videon:

Pahoittelen pieniä painoja. Eilen oli voimamittelöt, niin olin hiukan ruosteessa.

Muistakaa treenata kovaa!

Viimeksi muokattu:
Tein pitkästä aikaa tämmösen motivaatio-videon:

Pahoittelen pieniä painoja. Eilen oli voimamittelöt, niin olin hiukan ruosteessa.

Muistakaa treenata kovaa!

Tää on nyt jo toinen kerta, kun saat minulta treenivideoosi tykkäyksen ihan jostain muusta kuin itse treenaamisesta. Commandolle ei vaan voi muuta tehdä kuin tykätä – rakastaa.

Back
Ylös Bottom