Etkö osaa kyykätä reisillä?
Mulla on niin hyvä hermotus reisissä, että ihan sama mitä elämässäni teen, niin reisille menee. Daa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etkö osaa kyykätä reisillä?
Nyt saisi antaa palautetta tosta mun tämän päiväisestä mavesta. Mave ollut jäähyllä noin vuoden piriformispinteen takia, tämä oli toinen kerta tänä vuonna kun tein mavea. Yrityksenä oli työntää jaloilla ja tuoda tanko mahdollisimman lähellä jalkoja. Miltäs pakkislaisten silmään näyttää?
https://www.youtube.com/watch?v=o4TeioRK9v4
Kiitos. Itsekkin olen miettinyt, että jotain tossa on pielessä mutta en ole osannut nähdä vikaa. Pitääkin yrittää seuraavalla kerralla noilla ohjeilla.Minun silmään näyttäisi, että irrotusvaiheessa lantio karkaa ylös (ks. kuva). Alkuasennossa latsien aktivointi ja olkapäiden vetäminen taakse/alaviistoon näyttäisi puuttuvan. Tämä siirtäisi tangon lähemmäksi lantiota ja auttaisi irrottamaan pystymmässä.
Olen itsekin yrittänyt saada omasta tekniikasta tuota ongelmaa pois, mutta raskaammilla painoilla tahtoo lantio karata kuitenkin ylös.
![]()
Kiitos. Itsekkin olen miettinyt, että jotain tossa on pielessä mutta en ole osannut nähdä vikaa. Pitääkin yrittää seuraavalla kerralla noilla ohjeilla.
Kaippa täs sen verran reeniäki on että viittii tänne postata! Käytiin tsekkaan Power Center Kerava yms
edit. ainakin tuo hauiskone on näkemisen ja kokeilemisen arvoinen!!! jumalaut. että oli hanskat kipeenä!
Mun silmään näyttää kyllä siltä, että olisit menettänyt dietin aikana aivan saatanasti lihaa... Mitä muut on mieltä?

Mukava tollanen semi kova treeni. Nopeutta ja räjähtävyyttä kehittää.Emt. KK:ta on ton treenin matkinut.Mukava tollanen semi kova treeni. Nopeutta ja räjähtävyyttä kehittää.
Joo, Konstantinovs ja Koklyaev tosta mullekin ekana tuli mieleen. En kyllä silti ymmärrä ton pointtia oikeen. Koklyaevilla toi on kylläkin enemmän tollanen hassuttelujuttu.