Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Nyt saisi antaa palautetta tosta mun tämän päiväisestä mavesta. Mave ollut jäähyllä noin vuoden piriformispinteen takia, tämä oli toinen kerta tänä vuonna kun tein mavea. Yrityksenä oli työntää jaloilla ja tuoda tanko mahdollisimman lähellä jalkoja. Miltäs pakkislaisten silmään näyttää?
https://www.youtube.com/watch?v=o4TeioRK9v4

Minun silmään näyttäisi, että irrotusvaiheessa lantio karkaa ylös (ks. kuva). Alkuasennossa latsien aktivointi ja olkapäiden vetäminen taakse/alaviistoon näyttäisi puuttuvan. Tämä siirtäisi tangon lähemmäksi lantiota ja auttaisi irrottamaan pystymmässä.
Olen itsekin yrittänyt saada omasta tekniikasta tuota ongelmaa pois, mutta raskaammilla painoilla tahtoo lantio karata kuitenkin ylös.

Screenshot_07_04_2015_09_56_59.png

Vuoden alussa palattiin ruotuun ja "homo-bodaus" muuttui voimailuksi. Kyykkyennätys parin päivän takaa:

edit. omapaino ollut aamulla 89-91kg välillä jo pitkän tovin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minun silmään näyttäisi, että irrotusvaiheessa lantio karkaa ylös (ks. kuva). Alkuasennossa latsien aktivointi ja olkapäiden vetäminen taakse/alaviistoon näyttäisi puuttuvan. Tämä siirtäisi tangon lähemmäksi lantiota ja auttaisi irrottamaan pystymmässä.
Olen itsekin yrittänyt saada omasta tekniikasta tuota ongelmaa pois, mutta raskaammilla painoilla tahtoo lantio karata kuitenkin ylös.

Screenshot_07_04_2015_09_56_59.png
Kiitos. Itsekkin olen miettinyt, että jotain tossa on pielessä mutta en ole osannut nähdä vikaa. Pitääkin yrittää seuraavalla kerralla noilla ohjeilla.

Kaippa täs sen verran reeniäki on että viittii tänne postata! Käytiin tsekkaan Power Center Kerava yms :)

edit. ainakin tuo hauiskone on näkemisen ja kokeilemisen arvoinen!!! jumalaut. että oli hanskat kipeenä!

Viime viikon kyykkyni kun herättivät niin paljon keskustelua niin tässä sitten tänpäiväsiä. Tänään oli tosi hyvä päivä kyykyssä, ja sen voi noista videoista kyllä nähdäkin. 5x5 140kg tein, ekassa videossa on eka sarja ja toisessa viides.

Tällä kertaa ei valitettavasti oo ku mun pakarat tuijoteltavana.

Kiitos. Itsekkin olen miettinyt, että jotain tossa on pielessä mutta en ole osannut nähdä vikaa. Pitääkin yrittää seuraavalla kerralla noilla ohjeilla.

Hyvä, laitahan videota sitten. Latsien jännitys ei todennäköisesti ole ainoa korjaus, mutta askel kohti parempaa.

Kaippa täs sen verran reeniäki on että viittii tänne postata! Käytiin tsekkaan Power Center Kerava yms :)

edit. ainakin tuo hauiskone on näkemisen ja kokeilemisen arvoinen!!! jumalaut. että oli hanskat kipeenä!

Mun silmään näyttää kyllä siltä, että olisit menettänyt dietin aikana aivan saatanasti lihaa... Mitä muut on mieltä?

Mun silmään näyttää kyllä siltä, että olisit menettänyt dietin aikana aivan saatanasti lihaa... Mitä muut on mieltä?

Voihan se näin ollakkin.. tosin, painoa ei oo lähteny kun 16 kg ja se ei oo hirveästi tuo lähtökunto huomioon ottaen.. Paino on 74 kg, aikalailla samassa kireydessä kun vuonna 2013 lavalla ja silloin punnituspaino ~70kg.. En ite usko että hirveesti on lihoja polteltu tohon 16 kiloon. Ketoosissa / todella vähillä hiilareilla ollaan oltu viimeiset 4-5 viikkoa, joten aivan perkeleen tyhjänäkin tässä ollaan. No, katsotaan mitä jää jäljelle, toivottavasti ainakin parempi/lihaksikkaampi/paineisempi kondis kun vuonna 2013. :)

Lisätään nyt vielä, että naureskeltiin muijan kanssa ton kalansilmäkameran vaikutusta kondikseen tossa videon loppuhöpöttelyssä... :D

Emt. KK:ta on ton treenin matkinut. :hyper: Mukava tollanen semi kova treeni. Nopeutta ja räjähtävyyttä kehittää.

Tossa Mark Bellin komentit

Ite oon tehnyt 3 x 3 Joka kerta alotusta nostaen esim. 1. 200->220->240. 2. 210->230->250kg jne.

Tämä on nyt ihan mutua, mutta liekö tarkoitusperä tuossa painon lisäyksessä sarjan sisällä, että tavallaan huijataan hermostoa ja saadaan paremmin/erilaista ärsykettä? Kun aluks vedetään kevyemmällä nopeeta, laitetaan hieman lisää painoa, mutta ajallisesti veto tehdään heti edellisen perään jne.. Lopulta samassa sarjassa vedetään jo huomattavasti kovemmalla kuormalla, sisältäen nopeeta ja myös raskaampaa vetoa.
Eli joku hieno hermoston aktivointi jippo, nopeusharjoituksena. Ainakin KK:n näyttämät versio.

Etukyykkyä 113 kilolla ja paussi atg kyykkyjä samalla painolla. Lisäksi 152,5kg maastavetoa myötäotteella ilman mankkua.

Aiheutetaas lisää pahennusta polttamalla ne loputki lihat pois... :D Rintaa ja tumppua Powerilla Keravalla!

Back
Ylös Bottom