Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Täytyy myöntää että hieman lyhyiltä näyttävät nuo stopit videolla. Tänään tuli stitten tehtyä hieman pidempiä:

Videon ja äänen laatu hieman huonompi koska kuvattu tällä kertaa kännykkäkameralla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ristus, että se on hurja mies tuo hassu apina. Aivan saakutin komeeta tekemistä, tolla massalla vielä. Kade (ja liian laiska saavuttaakseen ees liki vastaavaa tasoa)!

Jatka ihmeessä testailua, koska etukyykky on aivan ykkösliike kehittämään takakyykkyä sekä maastavetoa ym.
Minun mielestäni on helpointa kun ei pidä tangosta kiinni oikeastaan ollenkaan... tanko vaan on siinä olkapäiden ja kaulan välissä ja kädet lepää siinä päällä tai jossain lähettyvillä. Kun vaan pitää olkavarret vaakatasossa, niin kyllä tanko paikallaan pysyy vallan loistavasti.
Ei tuolla tavalla ranteiden varassa sitä ainakaan pidä tehdä olettaen, että tykkää pitää ranteet ehjänä... eikä siinä mitään mainittavia kiloja pysty ikinä edes pitämään.

Tähän tyyliin kädet...

katso liitettä 125887

https://youtu.be/Rko99DsmlMY?t=22s

mm, tuli tosiaan vaan mieleen tuosta mahdollisesta loukkaantumisesta tuossa asennossa.

Akselin rinnallevedon tekniikkaa. Tekemällä oppii, niin se vain menee. Joka kerta hieman paremmin:)

Vissii Kajjaanin kuohulla käyt? Onko kisahommia teikäläisellä? Kuohu ihan näpäkkä sali :thumbs:

Siellähän mun toinen koti on :) Olen kilpaillut, ja kisoja on suunnitelmissakin. Nyt ehkä alkaa olla jo mahdollisuuksia kohta pärjätäkin. Oletko paljon tuolla käynyt rautaa nostelemassa? On kyllä huippu treenipaikka!

Tossapa 180kg kyykkyä. Rumaa ku mikä ja paheksuntaa aiheuttavaa. Orangille vielä veljesnyrkit loppuun nii pääsee tuhisee ;)

Voisko joku kertoa, että ollaanko me vielä samassa aurinkokunnassa? Ollaanko me edes samassa universumissa? Kuka teistä käytti madonreikää? Ajattelin vaan, kun tässä videossa lihaksikas, kiroileva ja itseään hakkaava hipsteri kyykkää 6x180 kg. Jos gravitaatio on muuttunut sitten edellisestä planeetasta niin taidanpa yrittää samaa huomenna.

PS. Täällä on vieläkin tätä perkeleen hiekkapölyä!

Kyllä, katsoin vähän aikaa sitten Interstellar-leffan. Suosittelen

Tärkeintä ei ole päämäärä vaan se matka. Tämmösen sanonnan olen joskus kuullut :)
Mutta mukava on muistella kuinka n.2,5v sitten painoa oli reilu 70kg ja voimaa vaan vähän kielen kärjessä ;) Kyykky oli n. 140 silloin.
Jotakin on tullut tehtyä niistä ajoista jopa ehkä oikeinkin :D Hieno harrastus edelleen, tykkään.
Tässä viimeisen kuukauden ajan heilumiset

Back
Ylös Bottom