Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otin tänäänkin vähän videota, mutta akku loppui vähän kesken. :(Kiva jos ihmiset viittis aina vähän editoida noita videoita niin ettei 3/4 ole sitä setuppia. ;)
Mä oon käsittänyt että tuo sun tapa on boxi kyykky?Noh, mä kyllä ymmärrän jos joku noita kutsuu stoppikyykyiksi. vrt. esim. tokolan kyykkyihin, siellä otetaan kaikki elastinen apu alhaalta mitä on tarjolla, niin siihen tyyliin verrattuna tuossa on kyllä stoppi. Eikä oo tarkoítus dissata ketään, tyylejä vain on erilaisia. Vai onko jollain joku kultainen kirja jossa määritelty stoppikyykky?
ps. itse teen stoppikyykyt penkille ipf-syvyyteen, reidet rennoiksi, ja ylös.
Kyykyn variaationa kuitenkin täysin eri liikkeet. Stoppikyykky paino pysäytetään ja pidetään staattisessa pidossa tietyssä kohtaa liikettä (yleensä heikko kohta), boxikyykyssä boxi/penkki kantaa painoa pysäytyksen ajan.
Ja tämähän olikin mun viestin alkuperäinen pointti? Pointti oli että videossa nähty joko oli stoppikyykky tai ei ollut stoppikyykky. Vastasin että jos vertaa ihmisiin jotka käyvät vauhdilla pohjassa, tuo oli mielestäni stoppikyykky, koska paino selvästi pysähtyy alhaalla. Kuitenkaan esim Orangille tuo ei ollut lähimainkaan riittävä stoppikyykyksi.
Elastinen energia poistuu pysäytyksen keston ajan funktiona, muistaakseni stopin piti olla 4 sekuntia jos haluu nollata sen.
Yritän kyllä pitää kyynärpäät suorassa mutta liikkuvuus ei ihan riitä vielä siihen.Joo, eipä noissa kyllä mitään stoppia huomaa. Muuten on ihan ok kyykkyjä, mutta kyynärpäät kannattaa kääntää suoraan alas niin pysyy yläselkä paremmassa asennossa.
Jaahas, uutta tietoa. ite oon tehnyt aina 1s pysäytyksillä mutta ilmeisesti tähänkin löytyy matemaattinen kaava jolla se kuuluu suorittaa
Täten julistetaan ainoaksi oikeaksi stoppikyykyksi sellainen, jossa ollaan ala-asennossa liikkumattomana 4s. !